[D3 03 4.2MPI/LPG ] VCDS wywala błędy w silniku...
: 28 lis 2023, 18:36
Witam wszystkich.
Zauważyłem, że od jakiegoś dłuuuugiego czasu aktywność techniczną na forum jak by zanikła. Chyba że to takie moje moje odczucie. No ale problem swój przedstawię to może ktoś pomoże.
Jestem po dosyć gruntownej naprawie silnika w zasadzie jego górnej części. Przed naprawą VCDS w sekcji "silnik" sypał masą błędów plus do tego "check engine". Po naprawie i wymianie niektórych elementów wiele błędów zniknęło ale kontrolka check engine nadal razi w oczy i po podłączeniu VCDS zostały jeszcze te błędy:
O ile pierwszy błąd jest mi znany bo chodzi zapewne o uszkodzoną lewą poduszkę silnika to pozostałe dwa nie są dla mnie do końca jasne. Czy miał ktoś może owe błędy i wie dokładnie czego dotyczą by nie wymieniać połowy samochodu a skupić się dokładnie na naprawie / wymianie tego danego elementu generującego właśnie te błędy.
I jeszcze trzy pytania odnośnie poduszki silnika:
1. Łatwiejsza jest do wymiany lewa czy prawa poduszkaa silnika??
2. Jest konieczność wymiany obu poduszek silnika jak to jest w przypadku np wymiany amortyzatorów czy klocków tarcz hamulcowych że zaleca się wymiany parami czy nie ma potrzeby wymiany drugiej poduszki jeśli jest w porządku??
3. Słyszałem bądź gdzieś czytałem (nie pamiętam), że uszkodzenie poduszki silnika powoduje redukcję mocy silnika, czy to prawda??
Dzięki bardzo za info....
Zauważyłem, że od jakiegoś dłuuuugiego czasu aktywność techniczną na forum jak by zanikła. Chyba że to takie moje moje odczucie. No ale problem swój przedstawię to może ktoś pomoże.
Jestem po dosyć gruntownej naprawie silnika w zasadzie jego górnej części. Przed naprawą VCDS w sekcji "silnik" sypał masą błędów plus do tego "check engine". Po naprawie i wymianie niektórych elementów wiele błędów zniknęło ale kontrolka check engine nadal razi w oczy i po podłączeniu VCDS zostały jeszcze te błędy:
O ile pierwszy błąd jest mi znany bo chodzi zapewne o uszkodzoną lewą poduszkę silnika to pozostałe dwa nie są dla mnie do końca jasne. Czy miał ktoś może owe błędy i wie dokładnie czego dotyczą by nie wymieniać połowy samochodu a skupić się dokładnie na naprawie / wymianie tego danego elementu generującego właśnie te błędy.
I jeszcze trzy pytania odnośnie poduszki silnika:
1. Łatwiejsza jest do wymiany lewa czy prawa poduszkaa silnika??
2. Jest konieczność wymiany obu poduszek silnika jak to jest w przypadku np wymiany amortyzatorów czy klocków tarcz hamulcowych że zaleca się wymiany parami czy nie ma potrzeby wymiany drugiej poduszki jeśli jest w porządku??
3. Słyszałem bądź gdzieś czytałem (nie pamiętam), że uszkodzenie poduszki silnika powoduje redukcję mocy silnika, czy to prawda??
Dzięki bardzo za info....