Strona 1 z 1

[D3 03 4.0TDI ] Lista błedów

: 22 lip 2012, 14:34
autor: bartek1351
Witam, od kilku dni jestem posiadaczem a8 d3, auto w sumie kupiłem z uwagi na jego pewne pochodzenie (auto od nowości w rodzinie, kupione w polskim salonie). Od początku nie działał w aucie czytnik linii papilarnych i keyless go, klapa bagażnika nie chciała się otwierać trzeba było jej lekko pomagać ręką. Po dwóch dniach wyświetlił sie komunikat przepalonego xenonu, kupiłem 2 nowe żarniki, mimo ze po 2-3 godzinach już ten niby spalony zaczął działać, pojawił się problem ze nie zawsze zapalały się lampy trzeba było przełącznikiem wracać na pozycyjne i znowu na mijania i tez nie zawsze działa czasem po kilku próbach się dopiero zapalą oba czasem tylko jeden :/. Wczoraj przestała działać tylna roleta, całkowicie przestała działać tez klapa bagażnika. Zakupiłem kabel vag k+can commander v3.6 niestety z vag-com on nie działa, także programem vag commander odczytałem błędy oto one:

01 silnik
476a permanent error
02 skrzynia
474f bitte fehlerspeicher des abs-sg auslesen sporadic error
20 immo:
029c bordspannung klemme 30
sporadic
lower limit exceeded

00b3
permament error
cut in

00b4
j.w
00b6
j.w
00b7
j.w
32 modul wydajnosci

0708 lichtschalter-e1
permanent error
unplausible signal
0a29
permanent error
cut in, shoort baterry

0a2a j.w

33 komfort
06a0 fussraumleuchte hl-w45
permanent
cut in, short to ground

06a1 fussraumleuchte hr-w46
pemanent
cut in, short to ground

38 pamiec footela kierowcy

07b5
permanent
missing data or wrong setting/adaptation

05a6 geber fuer lehnenverstellung, fahrersitz-g230
permanent error
missing data or wrong setting/daptation

05c7 geber fuer kopfstuetzenverstellung-g129
permanent error
missing data or wrong setting/adaptation

45 parktronik

060a geber fuer einparkhilfe hinten links mitte - g204
permanent
cut in, short to ground

47

08cb
permanent error

49 EZS( kessy ) te same bledy co w 20

51 zarzadzanie energia

08e4 sporadic error
08e1 sporadic error
08e2 sporadic error
08e5 sporadic error

63 MMI cockpit

0824
permanent
missing data or wrong setting/adaptation

83 Procesor dzwieku

0414 steuergeraet falsch codiert
permanent error



ufff troche ich jest co mnie martwi :/ czy przyczyną nasilających się problemów z autem może być akumulator?? jak diagnozowałem auto (przez ok 30minut) na włączonym zapłonie wyskoczył mi komunikat o słabym akumulatorze i spoglądając na wskaźnik akumulatora z poziomu MMI praktycznie na oczach spadał poziom od 100% w dół aż do momentu 20% kiedy to monitor MMI się schował, czy to normalny objaw??


Proszę o pomoc, niby mamy w Radomiu serwis VW jakoś pewnie poradzili by sobie z audi być może tutaj ktoś będzie w stanie mi pomóc ?


Pozdrawiam

: 22 lip 2012, 14:41
autor: Rapik
Kolego przede wszystkim zakupiłeś zły kabel do pełnej diagnostyki swojego autka, potrzebujesz VCDS'a.
W D3 często dzieje się, że przy słabym akumulatorze pojawia się sporo błędów - naładuj, lub wymień akumulator, skasuj wszystkie błędy i wtedy zobacz co wyskoczy.

: 22 lip 2012, 14:43
autor: bartek1351
Rapik pisze:Kolego przede wszystkim zakupiłeś zły kabel do pełnej diagnostyki swojego autka, potrzebujesz VCDS'a.
W D3 często dzieje się, że przy słabym akumulatorze pojawia się sporo błędów - naładuj, lub wymień akumulator, skasuj wszystkie błędy i wtedy zobacz co wyskoczy.
wiem że z tym kablem to lipa :/ jutro zamowie vag can pro mysle ze sie nada :) oraz wymienie akumulator na varte 110ah 920a

: 22 lip 2012, 19:18
autor: tobi
Najpierw załatw odpowiedni przewód zeskanuj auto i zobacz jakie są błędy. Potem wykasuj wszystko. Pojeździj trochę i znowu zeskanuj. Jeśli akumulator jest kiepski to roleta,bagażnik oraz inne urządzenia mogą działać niewłaściwie ze względu na zarządzanie energią. Im słabszy akumulator tym moduł mocy 'odcina' kolejne urządzenia tak aby można było uruchomić samochód.
Jeśli akumulator jest od nowości to pewnie innej rady nie będzie jak zakup nowego. Pamiętaj tylko aby kupić taki który da się zakodować w sterowniku.
Temat akumulatora przerabiałem chyba z rok temu i wielkiej filozofii przy wymianie nie ma.
Będzie zdrowy akumulator to resztę da się ogarnąć ;-)
Jak bywasz w Warszawie zawsze możesz podjechać i zeskanujemy auto.

: 22 lip 2012, 19:24
autor: labas
Co Wy tak każecie skanować i podawać błędy?

Przecież kolega zeskanował i podał kody błędów.

: 22 lip 2012, 19:25
autor: bartek1351
Błedy wyżeej podałem, ale z tego vag commandera to one sie chyba do niczego nie nadaja dlatego też przed chwilą zamówiłem sobie VAG CAN PRO :mrgreen: jutro jade po akumulator, wstepnie jestem zdecydowany na VARTE 110Ah 920A

: 22 lip 2012, 19:34
autor: tobi
labas pisze:Co Wy tak każecie skanować i podawać błędy?

Przecież kolega zeskanował i podał kody błędów.
Ja nigdzie nie napisałem żeby wklejał te błędy na forum. Chodzi o to aby sprawdzić które błędy powrócą.

: 22 lip 2012, 19:42
autor: labas
bartek1351 pisze:Błedy wyżeej podałem, ale z tego vag commandera to one sie chyba do niczego nie nadaja
Nadają, nadają, wszystkie są czytelne. (czarna magia :lol: )

W pierwszej kolejności wymień akumulator, bo on jest winny za sporo błędów, następnie pokasuj błędy i sprawdź czy coś wróciło.
A za nowy tester każ załacić tym co tak doradzają :lol:
Klapa i inne pierdoły powinny wrócić do normy

[ Dodano: 2012-07-22, 19:45 ]
tobi pisze:
labas pisze:Co Wy tak każecie skanować i podawać błędy?

Przecież kolega zeskanował i podał kody błędów.
Ja nigdzie nie napisałem żeby wklejał te błędy na forum. Chodzi o to aby sprawdzić które błędy powrócą.
Twoje słowa :

Najpierw załatw odpowiedni przewód zeskanuj auto i zobacz jakie są błędy