Strona 1 z 2
[D3 03 4.2MPI/LPG
] kod 175 gdzie szukac przyczyny ,prosze
: 27 wrz 2012, 11:42
autor: tombie78
koledzy mam problem zwiazany z tym kodem wszystko jest ok jak wykasuje ten bład przez 100 kilometrów pózniej wraca zapal sie czeck i dupa na wolnch obrotach kulej i szarpie po dodaniu gazu i momecie przełoczenia sie na gaz silnik zaczyna ruwno pracowac i jest ok ale tylko do mometu dłuszego postoju i tak za karzdym razem prosze o pomoc ...
: 27 wrz 2012, 12:07
autor: badyl
czym auto diagnozujesz ? zapodaj cały opis błędu
: 27 wrz 2012, 12:53
autor: tombie78
moja diagnoza jest jakimś zwykłym urządzeniem do kasowania błędów myślę ze trzeba było by jechac do serwisu ale w Polsce będę na poczatku pazdziernika a pytam bo wiem ze nie chętni serwisy patrzą na taki usterki jak jest instalacja lpi bo taka posiadam chodzi myślę ze to nie jest wina instalacji ponieważ jak tylko sie przełączy na nia silnik pracuje równiutko i nie ma żadnego problemu ..
: 27 wrz 2012, 13:23
autor: badyl
musisz podpiąć auto pod coś sensownego typu vcds lub vas
: 27 wrz 2012, 15:47
autor: labas
badyl przecież kolega podał nr błędu
00175 00AF
Ключ 5 не запрограммирован
Klucz 5 nie zaprogramowany.
: 27 wrz 2012, 19:16
autor: badyl
labas pisze:badyl przecież kolega podał nr błędu
00175 00AF
Ключ 5 не запрограммирован
Klucz 5 nie zaprogramowany.
kolego pytam bo powinien być opis błędu , a tak wogule to co oznacza klucz 5 nie zaprogramowany ? to się tyczy silnika ?
: 27 wrz 2012, 19:35
autor: labas
badyl pisze:
kolego pytam bo powinien być opis błędu , a tak wogule to co oznacza klucz 5 nie zaprogramowany ? to się tyczy silnika ?
Za mało danych żeby wywnioskować co ten błąd oznacza, mam rosyjską książkę Vag w której są praktycznie wszystkie błędy, wiernie przetłumaczyć też potrafię.
Gdyby kolega zakładający temat podał w jakiej grupie wystąpił błąd, byłoby łatwiej.
A jesli auto zostałoby przeskanowane oryginalnym VCDS-em, to byłby miód (masz rację).
: 28 wrz 2012, 07:49
autor: tombie78
tak koledzy macie racje ze potrzeba porządnego programu ale to dopiero w następnym tygodniu a co to znaczy ten klucz 5 bo za bardzo nie kumam a i doszły dzis błedy PO300,PO305,PO306
: 28 wrz 2012, 07:58
autor: labas
Nowe błędy to wypadanie zapłonu na 5 i 6 cylindrze
: 28 wrz 2012, 14:36
autor: tombie78
czyli kolego co cewki padniete ?
: 28 wrz 2012, 14:46
autor: wolek
cewki, świece, instalacja elektryczna do cewek. zamień cewki 5i6 z 1i2 i jak błęd bedzie na 1i2 to masz cewki szrot. btw to twoje autko chyba łapie się w akcji fabrycznej wymiany cewek. ale tu niech sie wypowiedzą bardziej obeznani.
: 28 wrz 2012, 14:56
autor: tombie78
dzieki kolego jestem zielony jezeli chodzi o audi a8 i mam jeszcze banalne pytanie ten 5i 6 cylinder to który to a co do wymiany to w szfabach nie ma nic takiego zycza sobie po 70 euro za sztuke plus robota wiec wole sobie sam to zrobić jeszcze raz dziękuję wszystkim za pomoc
: 28 wrz 2012, 15:14
autor: badyl
Audi prowadzi akcję serwisową wymieniają wszystkie cewki na nowe , ja podjechałem do serwisu i mi komplet nowych za free wstawili , jazda z uszkodzonymi cewkami może skutkować uszkodzeniem komputera silnika , jak mnie pamięć nie myli to FOSS-owi takie coś się stało , także uważaj bo wtedy to dopiero będą koszta
: 28 wrz 2012, 16:43
autor: tombie78
potrzebuje jakiegos schematu który to 5 i 6 cylinder to sprubóje wymienic te cewki bede je miał na poniedziałek a co do darmowej wymiany to tak jak pisałem w szfabach tego nie ma chca kase i to nie mała wiec musze ogarnac to sam tylko potrzebuje wiedziec które to cewki ..
: 28 wrz 2012, 18:03
autor: labas
Prawa strona 1.2.3.4. (strona pasażera)
Lewa strona 5.6.7.8.(strona kierowcy)
Liczysz od przodu samochodu.