Strona 1 z 1

Interfejs diagnostyczny Bluetooth

: 29 lis 2013, 21:54
autor: SamackA8
Witam. Dzisiaj podjechał do mnie kolega na skasowanie błędu poduszki, okazało się że byłem bezradny ponieważ mój kabelek vag kkl i program vag com 311.2 nie dają rady z Audi TT 8j 2007 3.2 Quattro, troszkę się zasmuciłem, później potrzebowałem podłączyć kabelek do A8 D3, też nie dało rady. To spowodowało że zacząłem szukać różnych rozwiązań, a że nie uśmiechało mi się kupować interfejsu za 600zł (kabelek + vag can pro) to poszukałem tańszej opcji. Znalazłem coś takowego http://allegro.pl/show_item.php?item=3728825331 okazało się że większość gości znalezionych na wujku google (fora itp.) bardzo to sobie chwalą, a bezradność mojego interfejsu diagnostycznego zmotywowała mnie do zakupienia czegoś takowego. Więc dzisiaj zamówiłem i zobaczymy co z tego będzie. Czytałem o tym bardzo dużo i dowiedziałem się że obsługuje to chyba wszystkie autka i starsze i nowsze czyli np. A8 D3 do końca produkcji, nawet tą TT 8j da radę zdiagnozować więc bardzo się ucieszyłem. Przeczytałem że łączy się to np. z lapkiem który posiada bluetooth, z tabletem i telefonem które posiadają system android etc. Do tego dostajemy jakiś tam programik, ale czytałem że najlepszy jak na razie jest dostępny w sklepie play (android market) program Torque, pooglądałem filmiki na youtube i do zwykłego kasowania, odczytu błędów starcza . Te ustrojstwo powinno przyjść do mnie na początku następnego tygodnia więc od razu zdam relacje. A może ktoś z forumowiczów posiada już coś takowego?

: 30 lis 2013, 11:35
autor: VanDyke
Mam identyczny interfejs na stanie i mogę go komuś oddać (za darmo) bo taka jest jego przydatność w A8 :)
Kolego, bez urazy, ale skoro nie dałeś rady VAG COMem to czego spodziewasz się po interfejsie chodzącym na Alibabie po 2$?! :shock:


A o Torque możemy pogadać na PW ;-)

: 30 lis 2013, 14:11
autor: shaqal
ELM327 pod bluetooth sprwadzisz napięcie aku, obroty silnika i kilka innych parametrów.

Tym interfejsem w żadnym aucie nie skasujesz poduszek.

VAG za 600zł to i tak tanio, ortyginalny VCDS kosztuje 2-3 razy więcej.

: 30 lis 2013, 18:29
autor: Lakier
Elm, łączy się co najwyżej z komputerem sterującym silnikiem. Ewentualne błędy może odczytać tylko z niego.

Od poduszek jest osobny komputer i na niego trzeba już niestety vag coma.

: 16 mar 2016, 21:53
autor: Unseen
Odswieze stary temat. Kupilam Torque Pro Elm 327 [ Android ONLY ] OBDII OBD 2 Bluetooth Fault Code Reader, urzadzenie do podlaczenia do portu OBD z Bluetooth. Zainstalowalam pare aplikacji na Androidzie, podlaczylam do portu OBD, odpalilam silnik, wszystko ladnie sie podlaczylo i dziala w D4.

Przetestowalam Dash Command i Torque Lite. Pojezdze troche z tymi aplikacjami i pozbieram dane z ciekawosci.

Dash Command
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

Torque Lite
Obrazek Obrazek

: 16 mar 2016, 22:12
autor: Gość
Mam taki zapasowy telefon to sobie to musze kupić :) CHyba że bym wstawił na stałe w fisa :D

: 03 cze 2016, 15:32
autor: djwaldee
Do tego jak w fis wstawisz lub zamiast kratki środkowej nawiewu trackballa pod podłokietnik i masz a8 d4 sterowanie :) a tak na powaznie mam rejestrator na androidzie z bt netem 3g przez sima i dokupuje elma dla kilku funkcji ktorych mi fis nie wyswietla. jako bajer daje rade jako urzadzenie do kasowania checka pewnie tez do innych spraw juz nie