Strona 1 z 1

[D2 FL ALL ] Zamiana navi plus rns-d nonDX na DX.

: 09 sty 2010, 11:11
autor: 123mielony
Witam.Panowie szukałem ,czytałem i zgłupiałem wszędzie co innego piszą,rozwiejcie moje wątpliwości a mianowicie.Mam u siebie dużą navi plus non DX a chciałbym zamienić na DX-a.Autko mam z 1999r. po lifcie kolorowy fis między zegarami,zegary podświetlane na biało nie wiem czy mam ten tuner TMC znalazłem tekie zdięcie i nie wiem jak wywołać taki komunikat,może w ten sposób bym zlokalizował ten tuner.
http://photos03.allegroimg.pl/photos/or ... 60.Jeszcze jedno pytanie po wymianie na DX-a będzie wszystko działało jak należy bez przeróbek,czy muszę dokupić jakieś przejściówki,no i oczywiście czy będzie wyświetlało komunikaty na fisie.Wiem że wielu z was ten temat już przerabiało dlatego zwracam się z prośbą o opinię i porady.Może ktoś z kolegów ma na zbyciu taką navi za rozsądne pieniądze. Dzięki z góry z pomoc.

: 12 sty 2010, 22:40
autor: simson7
Dołączam się do pytania czy to bedzie dzialalo bez dodatków?

: 14 sty 2010, 19:19
autor: 123mielony
O co chodzi nikt tego nie robił czy coś nie tak napisałem a może jest to nie wykonalne.jakiś namiar na kogoś kto ma pojęcie w tym temacie.

: 14 sty 2010, 21:43
autor: SJake
Olej DX... nic nie daje... Nawigacje w DX mozna o kant dupy potłuc....

Modyfikacja na RNS-E 4.0 - lepsza perspektywa.

: 15 sty 2010, 08:50
autor: 123mielony
zgadzam się z Tobą że RNS-E to lepsze rozwiązanie tyle że one mają inny kolor od np.klimatronika i to mi się bardzo nie podoba bo wygląda jak by coś komuś nie wyszło.

: 15 sty 2010, 16:43
autor: dice111
Można lakierować (idealnie dobierzesz odcien i strukture), z tym, że kupa roboty z przyciskami (żeby prawidłowo działało podświetlenie).

: 15 sty 2010, 18:01
autor: 123mielony
Wszystko się zgadza,ale takie malowane to nie to samo co orginał.Dużo zabawy jest z taką przekładką od strony elektryczno-elektronicznej.