Limitowana wersja Audi S8 D2?
: 10 lis 2013, 01:07
Czy ktoś słyszał o limitowanej wersji S8 D2?
Czym się różnią jeśli takowe istnieją?
Czym się różnią jeśli takowe istnieją?
Limitowane wersje S8 D2 to są te co mają pod maską 2,5 tdi i znaczek S8 na klapieludipl pisze:Czy ktoś słyszał o limitowanej wersji S8 D2?
Czym się różnią jeśli takowe istnieją?
to jestem jeden z nielicznych co widziałem takie cóś :mrgreen: :lol:mdamian pisze:Limitowane wersje S8 D2 to są te co mają pod maską 2,5 tdi i znaczek S8 na klapieludipl pisze:Czy ktoś słyszał o limitowanej wersji S8 D2?
Czym się różnią jeśli takowe istnieją?![]()
Dodam też o możliwości S8 i 3.3TDI razem na klapie (widziałem i macałem tego mieszańcapb41ns pisze:to jestem jeden z nielicznych co widziałem takie cóś :mrgreen: :lol:mdamian pisze:Limitowane wersje S8 D2 to są te co mają pod maską 2,5 tdi i znaczek S8 na klapieludipl pisze:Czy ktoś słyszał o limitowanej wersji S8 D2?
Czym się różnią jeśli takowe istnieją?![]()
A kto sie tu czepia? Praktycznych porad udzielamy jedynie do nadzwyczajnych innowacyjnych rozwiązańmdamian pisze:że ktoś się czepi biednych 1.9
pra pra pra babcia Wiki może jest i fajna ale niestety informacje bywają czasem nieścisłe więc dodam kilka słów co by nie powtarzać później nieprawdziwych rzeczy ;-)ernesto pisze:pra pra pra babcia Wiki :-P mówi że :
Model D2 był produkowany do 2002 roku a nie 2003.... zarówno A8 jak i S8.ernesto pisze:Pierwsza generacja S8 zadebiutowała pod koniec 1996, a wyszła z produkcji w 2003.
O ile przed-liftowy silnik od S8 miał sporo wspólnego z przed-liftowym silnikiem od A8 to należy zauważyć że w modelu po-liftowym silnik, pomimo tej samej pojemności, zmienił się konkstrukcyjnie dosyć znacznie. Inna liczba zaworów, inne głowice, inny rozrząd, inna przepustnica, innych wiele elementów silnika jak i jego oprzyrządowania.ernesto pisze:Dostępne silniki o wariantach mocy od 340 do 360 KM. Silnik miał pojemność 4.2 l w dwóch wersjach. (...) Silnik z jakiego korzysta pierwsza generacja S8 to 4.2 litrowy motor jaki oryginalnie znalazł się w modelu A8 tyle, że posiadał on 300 KM. W modelu S8 powiększono w nim moc do 340 a później przy okazji face-liftingu w 1999 roku do 360 KM dodatkowo wprowadzając 5 zaworów na cylinder.
Moc i moment to dwa inne parametry które wcale nie idą ze sobą w parze... tzn. przyrost mocy nie równa się proporcjonalny przyrost momentu.ernesto pisze:Ciekawostką jest to że od 2900 do 6000 obrotów na minutę silnik generuje 90% swojej mocy, dzięki temu, więc moment obrotowy w każdym przedziale jest duży.
Z tym to nie dyskutuję.... Limited Edition pełną gębą :lol:ernesto pisze:Najmocniejsza wersja 1.9 TTTTDIlpg z czterema turbinami na podtlenku gazotu
osiagał 470KM na zamówienie można było otrzymać pakiet + wyróżniający sie emblematem NASA na tylnej klapie podnoszący moc do 507KM był jeszcze tajny projekt M Power z napędem jądrowym, legędy głoszą że podczas testów przyśpieszeń do 100km/h przeniósł się w czasie i nikt nie wie gdzie on teraz jest.
Hahahahahahaha prawie monitor oplułem , bekaernesto pisze:....
Najmocniejsza wersja 1.9 TTTTDIlpg z czterema turbinami na podtlenku gazotu
osiagał 470KM na zamówienie można było otrzymać pakiet + wyróżniający sie emblematem NASA na tylnej klapie podnoszący moc do 507KM był jeszcze tajny projekt M Power z napędem jądrowym, legędy głoszą że podczas testów przyśpieszeń do 100km/h przeniósł się w czasie i nikt nie wie gdzie on teraz jest.
a tak na poważnie to jedynie MTM