Strona 1 z 3

Limitowana wersja Audi S8 D2?

: 10 lis 2013, 01:07
autor: ludipl
Czy ktoś słyszał o limitowanej wersji S8 D2?
Czym się różnią jeśli takowe istnieją?

: 10 lis 2013, 10:32
autor: mdamian
ludipl pisze:Czy ktoś słyszał o limitowanej wersji S8 D2?
Czym się różnią jeśli takowe istnieją?
Limitowane wersje S8 D2 to są te co mają pod maską 2,5 tdi i znaczek S8 na klapie :D :D

: 10 lis 2013, 11:35
autor: pb41ns
mdamian pisze:
ludipl pisze:Czy ktoś słyszał o limitowanej wersji S8 D2?
Czym się różnią jeśli takowe istnieją?
Limitowane wersje S8 D2 to są te co mają pod maską 2,5 tdi i znaczek S8 na klapie :D :D
to jestem jeden z nielicznych co widziałem takie cóś :mrgreen: :lol:

: 10 lis 2013, 14:08
autor: krzychu22.p1i
pb41ns pisze:
mdamian pisze:
ludipl pisze:Czy ktoś słyszał o limitowanej wersji S8 D2?
Czym się różnią jeśli takowe istnieją?
Limitowane wersje S8 D2 to są te co mają pod maską 2,5 tdi i znaczek S8 na klapie :D :D
to jestem jeden z nielicznych co widziałem takie cóś :mrgreen: :lol:
Dodam też o możliwości S8 i 3.3TDI razem na klapie (widziałem i macałem tego mieszańca :D ) Po okolicy jeździ A8 preFL i ma 2 znaczki (A8 i S8 retro obok siebie) Wczoraj widziałem pod pracą starą A6 C4 i miała naklejkę A8 2.5 TDI :D Ludzie to mają fantazję.

: 10 lis 2013, 14:51
autor: Gość
Panowie sie mylicie-limitowana wersja S8 bedzie miała wszystko jak trza tylko pod maską 360konne 1.9 tedei :mrgreen:

: 10 lis 2013, 15:17
autor: krzychu22.p1i
Taa, to jak W12 a pod maską rech rechot 1.9 :mrgreen:

: 10 lis 2013, 15:47
autor: Gość
No tez ale łatwiej bedzie wyciągnąc 360 kucy niż 420 z tego 1,9 noooo ale moge sie mylic bo polak potrafi :) Rechot mozna by zagłuszyć jakims dobrym audio :D albo powiedziec że to zajechane BRC tak hałasuje :lol:

: 10 lis 2013, 17:09
autor: mdamian
aż monitor oplułem , wiedziałem , że ktoś się czepi biednych 1.9 :D :D

: 10 lis 2013, 17:12
autor: Gość
mdamian pisze:że ktoś się czepi biednych 1.9
A kto sie tu czepia? Praktycznych porad udzielamy jedynie do nadzwyczajnych innowacyjnych rozwiązań :)

: 10 lis 2013, 20:47
autor: danielos8
Limitowanych raczej nie było jedynie co to wersje na zamówienie czyli najlepiej jak się da w kwestii wyposazenia srodka :roll: :-P

: 10 lis 2013, 21:07
autor: krzychu22.p1i
Ew coś opancerzonego, ale to była by pewnie A8L lub W12.

: 11 lis 2013, 06:16
autor: danielos8
na youtube widziałem filmik z taką limit d4 hehe :mrgreen:

: 12 lis 2013, 22:10
autor: ernesto
pra pra pra babcia Wiki :-P mówi że :
Pierwsza generacja S8 zadebiutowała pod koniec 1996, a wyszła z produkcji w 2003. Dostępne silniki o wariantach mocy od 340 do 360 KM. Silnik miał pojemność 4.2 l w dwóch wersjach. Standardowo oferowane było 5 biegowe skrzynie automatyczne (tip-tronic) a na życzenie 6-biegowe manualne skrzynie Getraga. W standardzie znajdowało się m.in. quattro. Silnik z jakiego korzysta pierwsza generacja S8 to 4.2 litrowy motor jaki oryginalnie znalazł się w modelu A8 tyle, że posiadał on 300 KM. W modelu S8 powiększono w nim moc do 340 a później przy okazji face-liftingu w 1999 roku do 360 KM dodatkowo wprowadzając 5 zaworów na cylinder. Ciekawostką jest to że od 2900 do 6000 obrotów na minutę silnik generuje 90% swojej mocy, dzięki temu, więc moment obrotowy w każdym przedziale jest duży.
Najmocniejsza wersja 1.9 TTTTDIlpg z czterema turbinami na podtlenku gazotu
osiagał 470KM na zamówienie można było otrzymać pakiet + wyróżniający sie emblematem NASA na tylnej klapie podnoszący moc do 507KM był jeszcze tajny projekt M Power z napędem jądrowym, legędy głoszą że podczas testów przyśpieszeń do 100km/h przeniósł się w czasie i nikt nie wie gdzie on teraz jest.

a tak na poważnie to jedynie MTM

: 13 lis 2013, 11:15
autor: FOSS
ernesto pisze:pra pra pra babcia Wiki :-P mówi że :
pra pra pra babcia Wiki może jest i fajna ale niestety informacje bywają czasem nieścisłe więc dodam kilka słów co by nie powtarzać później nieprawdziwych rzeczy ;-)
ernesto pisze:Pierwsza generacja S8 zadebiutowała pod koniec 1996, a wyszła z produkcji w 2003.
Model D2 był produkowany do 2002 roku a nie 2003.... zarówno A8 jak i S8.
Były wprawdzie wersje z roku modelowego 2003 (takie właśnie miałem S8) ale rok produkcji to w dalszym ciągu 2002.

Pod koniec roku 2002 (sierpień czy wrzesień, chyba jakoś tak) wyjechały z fabryki pierwsze A8 z modelu D3 co jest równoznaczne z zaprzestaniem produkcji modelu D2.
ernesto pisze:Dostępne silniki o wariantach mocy od 340 do 360 KM. Silnik miał pojemność 4.2 l w dwóch wersjach. (...) Silnik z jakiego korzysta pierwsza generacja S8 to 4.2 litrowy motor jaki oryginalnie znalazł się w modelu A8 tyle, że posiadał on 300 KM. W modelu S8 powiększono w nim moc do 340 a później przy okazji face-liftingu w 1999 roku do 360 KM dodatkowo wprowadzając 5 zaworów na cylinder.
O ile przed-liftowy silnik od S8 miał sporo wspólnego z przed-liftowym silnikiem od A8 to należy zauważyć że w modelu po-liftowym silnik, pomimo tej samej pojemności, zmienił się konkstrukcyjnie dosyć znacznie. Inna liczba zaworów, inne głowice, inny rozrząd, inna przepustnica, innych wiele elementów silnika jak i jego oprzyrządowania.
Podobnie jak w przed-liftach tak i w po-liftach silnik od po-liftowego S8 jest konstrukcyjnie bardzo podobny do po-liftowego silnika z A8.
ernesto pisze:Ciekawostką jest to że od 2900 do 6000 obrotów na minutę silnik generuje 90% swojej mocy, dzięki temu, więc moment obrotowy w każdym przedziale jest duży.
Moc i moment to dwa inne parametry które wcale nie idą ze sobą w parze... tzn. przyrost mocy nie równa się proporcjonalny przyrost momentu.
Ale trzeba przyznać że dzięki zmiennej geometrii kolektora dolotowego oraz faz rozrządu silniki te mają bardzo fajną charakterystykę..... z dołu sporo momentu obrotowego a na górze spora moc ;-)
ernesto pisze:Najmocniejsza wersja 1.9 TTTTDIlpg z czterema turbinami na podtlenku gazotu
osiagał 470KM na zamówienie można było otrzymać pakiet + wyróżniający sie emblematem NASA na tylnej klapie podnoszący moc do 507KM był jeszcze tajny projekt M Power z napędem jądrowym, legędy głoszą że podczas testów przyśpieszeń do 100km/h przeniósł się w czasie i nikt nie wie gdzie on teraz jest.
Z tym to nie dyskutuję.... Limited Edition pełną gębą :lol:

: 13 lis 2013, 12:11
autor: mdamian
ernesto pisze:....
Najmocniejsza wersja 1.9 TTTTDIlpg z czterema turbinami na podtlenku gazotu
osiagał 470KM na zamówienie można było otrzymać pakiet + wyróżniający sie emblematem NASA na tylnej klapie podnoszący moc do 507KM był jeszcze tajny projekt M Power z napędem jądrowym, legędy głoszą że podczas testów przyśpieszeń do 100km/h przeniósł się w czasie i nikt nie wie gdzie on teraz jest.

a tak na poważnie to jedynie MTM
Hahahahahahaha prawie monitor oplułem , beka :D :D :D