Mam pompke do spuszczania paliwa i musze pozbyc sie kilku litrow ze swojej osemki. Nie ma zadnych problemow z tym? Jakichs klapek blokujacych w dalszej czesci baku?
: 01 mar 2014, 12:54
autor: gtfan
Jak chcesz to zrobić przez wlew paliwa, to nie ma szans.
Opcja 1 to odkręcenie węża zasilającego przy listwie wtryskowej i uruchomienie oryginalnej pompki.
Opcja 2 to wyciągnięcie czujników poziomu paliwa z lewej i prawej komory i spuszczanie zewnętrzną pompką przez powstałe otwory.
: 01 mar 2014, 13:09
autor: ernesto
[center]Fiko
Proszę edytować temat i zastosować w nim odpowiednie tagi
[/center]
<table align="center" width="350" cellpadding="8" border="1" bgcolor="239DFA"><tr><span class="postbody"><td align="center" style="font-size: 11; color: #000000; font-family: Tahoma, Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif"><b>Popraw proszę tytuł tego wątku
[center] [/center]
Pozdrawiam ernesto.
: 02 mar 2014, 13:45
autor: Fiko
Pisalem z telefobu i bylem pewien,ze wybralo. Juz poprawione.
@gtfan, mowisz o jednym z dwoch wezy, ktore sa po prawej stronie,ale w miare blisko srodka? Sa ustawione pionowo (tzn.nad soba). Czyli odpiac zasilajacy, odpalic zaplon i zlewac? Tylko tyle?
: 02 mar 2014, 15:26
autor: gtfan
Wąż wychodzący z regulatora ciśnienia to powrót do baku, drugi to zasilający.
Na zapłonie pompka pracuje tylko kilka sekund. Aby odpalić ją na stałe trzeba wyciągnąć przekaźnik pompy paliwa i kawałkiem kabla połączyć 2 piny w gnieździe. W przedlifcie ten przekaźnik wygląda TAK, znajduje się pod nogami pasażera, a połączenie należy wykonać pomiędzy najszerszymi pinami. Nie wiem czy w polifcie jest tak samo.