Witam wszystkich - jak w temacie w moim świeżo zakupionym A8 2001r. nie załącza się tempomat. Błędów odnośnie tempomatu lub pokrewnych brak. Czy można go jakoś wyprogramować? zaprogramować?... proszę o podpowiedzi. Pozdrawiam Mankos
: 21 lut 2019, 18:16
autor: Beretti
przyłączam się do pytania , brak tempomatu i kick-down-a , błędów brak na VCDS-ie , D2 2001 3,3 TDI
: 21 lut 2019, 20:50
autor: majkelo
Można sprawdzić czy czasami nie spadło ciegno od gruszki, czy wężyki podcisnieniowe są na swoim miejscu i są szczelne oraz samą w sobie gruszke
: 22 lut 2019, 07:42
autor: Beretti
majkelo pisze:Można sprawdzić czy czasami nie spadło ciegno od gruszki, czy wężyki podcisnieniowe są na swoim miejscu i są szczelne oraz samą w sobie gruszke
.
O jakiej gruszce piszesz ? mam wszystkie podciśnienia OK przełącznik w kick-down sprawny ...
Toś chopie dowalił !! to ja mam w aucie coś takiego ?? sprawdzam .
Dzięki za informację
: 22 lut 2019, 13:17
autor: majkelo
Nie wiem jak jest w poliftach ale w prefl jest napewno, u mnie spadło cięgno
: 22 lut 2019, 13:39
autor: Beretti
majkelo pisze:Nie wiem jak jest w poliftach ale w prefl jest napewno, u mnie spadło cięgno
nigdzie tego nie widziałem bynajmniej w komorze silnika która znam na pamięć , oczywiście 3.3 TDI ale zobaczy się , dzięki za info ..
: 22 lut 2019, 14:40
autor: majkelo
Możliwe że masz już sterowanie tempomatem poprzez ecu.
A druga możliwość jest taka że twoja a8 nie miała tempomatu i ktoś po prostu wrzucił ową, bo stara uległa uszkodzeniu
: 22 lut 2019, 15:16
autor: gtfan
W polifcie nie ma tych gruszek (przynajmniej w 4.2/3.3, nie pamiętam w tym momencie jak jest w 2.8). Tam za tempomat odpowiada ECU. Do sprawdzenia czujnik pedału hamulca, manetka tempomatu (ich działanie można podejrzeć w blokach pomiarowych silnika) i kodowanie samego ECU.
gtfan pisze:W polifcie nie ma tych gruszek (przynajmniej w 4.2/3.3, nie pamiętam w tym momencie jak jest w 2.8). Tam za tempomat odpowiada ECU. Do sprawdzenia czujnik pedału hamulca, manetka tempomatu (ich działanie można podejrzeć w blokach pomiarowych silnika) i kodowanie samego ECU.