Strona 1 z 2
Pytanie do znawców S8 d2 po FL
: 28 wrz 2009, 16:00
autor: raptor90
Witam,
Jestem w kropce ponieważ oglądałem oto ten
FILMIK i koleś ma ustawioną skrzynie na trybie S... I właśnie stąd moje pytanie, czy wszystkie S8 po FL miały taki tryb ?
Proszę o pomoc.
Pozdrawiam.
: 28 wrz 2009, 17:02
autor: kuczlaw
<table align="center" width="350" cellpadding="8" border="1" bgcolor="239DFA"><tr><span class="postbody"><td align="center" style="font-size: 11; color: #000000; font-family: Tahoma, Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif"><b> Wątek został przeniesiony do
Też nad tym się zastanawiałem i zauważyłem że w TDI była taka skrzynia a w esce nie widziałem....
: 28 wrz 2009, 17:07
autor: raptor90
No to nie mam pojęcia jakim cudem koleś ma w swojej S8 po FL tryb sport...
Może jakiś inny posiadać S8 ma taki tryb S lub jakieś dane na ten temat i się wypowie.
Jest to naprawdę zastanawiające.
: 29 wrz 2009, 15:18
autor: dadas11
ja mam automat w S8 po FL i jest tryb sport
: 29 wrz 2009, 16:27
autor: raptor90
masz także biegi 2.3.4 na skrzyni ? Kurcze no to jest ciekawe w takim razie czemu niektóre S8 mają tryb S na skrzyni a niektóre nie... Była możliwość z salonu takiego wyboru ?
(tak na marginesie dadas11 ile bierze Ci twoja S8 gazu, przy normalnej i dynamiczniejszej jeździe ? )
Czekam także na informacje od innych użytkowników S8 FL co do trybu S.
Pozdrawiam
: 29 wrz 2009, 18:51
autor: dadas11
mam tryb S jak dam wajchę w bok to mam tiptronik i jeszcze mam przyciski do zmiany biegów w kierownicy.
Ze spalaniem to jest różnie,teraz na trasie Wrocław-Gorzów wlk. wyszło mi 18,5l gazu przy prędkości średniej (zaznaczam średniej 100km/h) a jak jeżdze cyklem mieszanym 21-22litry moim zdaniem jeżdzę bardzo szybko to znaczy,wiecznie wyprzedzam
: 29 wrz 2009, 19:29
autor: raptor90
no to ładnie jak średnią 100km/h wykręcasz ;-) 22litry gazu to dobry wynik jak na agresywną jazdę (czytaj: dużo wyprzedzań). Wreszcie te 360KM trzeba napoić :lol:
Pozdrawiam
: 29 wrz 2009, 20:09
autor: martab99
Mam eSkę po lifcie i nie mam żadnego przycisku oprócz PRND321 i +/- dla Tiptronika plus +/- na kierownicy
: 29 wrz 2009, 23:05
autor: Martinez
Panowie ta skrzynia jest bardzo rzadka a właściwie montowana pod koniec produkcji.Nie jestem pewien czy po 2002roku było to w standardzie ponieważ mam wersje S8 ABT i jeszcze black edition i mam ją w swoim czyli P,R,N,D,S i zmiana przy kierownicy i po przesunięciu lewarka w bok. 8-) 8-) 8-) 8-) I powiem że zwykły automat w S8 nie ma szans na przyśpieszenie od 0 w górę ,a z manualem idzie równo.Ta skrzynia jest to skrzynia automatyczna sportowa i jeżeli ma ktoś D i S jest to skrzynia sportowa a jak ktoś ma D,4,3,2 jest to zwykły automat.
: 30 wrz 2009, 21:02
autor: dadas11
witam
ja mam rok produkcji 2001 listopad to praktycznie ostatni wypust w D2 budzie a silnik AVP
: 04 paź 2009, 12:56
autor: raptor90
Ale z tego co widzę to do A8 też było można wybrać sobie sportową skrzynię
aukcja
Jestem ciekaw jaka jest różnica w osiągach.
: 13 gru 2009, 08:59
autor: Larous
Martinez, Ma racje te skrzynie to rzadkość były produkowane od 2002 rok czyli pod koniec produkcji D2 :evil:
: 13 gru 2009, 10:24
autor: Pers
Ja mam właśnie tylko P,R,N,D,S no i na boku tip myślałem ze to standart
: 13 gru 2009, 12:40
autor: martab99
Jaka jest różnica w jeździe na D vs S? Szybciej zmienia biegi, czy tylko kręci do końca?
: 13 gru 2009, 12:41
autor: kuczlaw
martab99 pisze:Jaka jest różnica w jeździe na D vs S? Szybciej zmienia biegi, czy tylko kręci do końca?
A ja zapytam jaka jest różnica pomiędzy "S" a jazda na tipie
Domyślam się ze w trybie " S " kreci do czerwonego pola tak jak na tipie a biegów raczej szybciej nie zmienia bo to nie DSG
Czy różnica to tylko droższa skrzynia w eksploatacji i większe trudności ze znalezieniem części zamiennych na rynku wtórnym
