Strona 1 z 1

[D2 ALL ] Hałas z układu wspomagania.

: 28 gru 2011, 22:22
autor: sylwekr
Witam
O wyciu z układu wspomagania już było kilka razy pisane, ale chyba u mnie jest inaczej niż opisane na forum przypadki. A mianowicie u mnie po dłuższym postoju słychać pompę (chyba to ona) przy pierwszym maksymalnym skręcie w prawo i w lewo, a później już cisza. Najczęściej jest to zauważalne jak wyjeżdżam z garażu, gdzie mam trochę ciasno i najpierw muszę odbić max w prawo (zawyje), później w lewo (znowu 1-2 s ten sam hałas), a później mogę kręcić dowolnie kierownicą i już cały czas cisza. Płyn jest wymieniony. Nie do końca jestem przekonany czy to hałas od pompy, ale co to może być ? Bardzo mi to nie przeszkadza, bo hałas nie jest głośny (przy zamkniętych szybach w środku trzeba się wsłuchać aby to usłyszeć) i tylko to ma miejsce po dłuższym postoju, ale miło by było problem wyeliminować :lol: Jakieś sugestie ??

: 28 gru 2011, 22:29
autor: mdamian
sprawdź płyn od wspomagania czy jest go dosyć i czy nie masz żadnych wycieków :?: :?: ;-)
albo może nieodpowiedni płyn jest wlany , i jak jest zimny to może jest za gęsty skoro po 2-3 ruchach kierownicą jest wszystko oki ;-)

: 28 gru 2011, 22:53
autor: PEPOL D2
Miałem tak samo .Tak jak Damian pisze na 99 proc to płyn.Ja nawet zdesperowany smarowałem układ paska klinowego.Myśle że to wada płynu.Wywal stary płyn do zera i wlej na nowo jeden i ten sam

: 28 gru 2011, 23:05
autor: sylwekr
Płyn wymieniałem cały z pół roku temu na Febi 6162 (z przepłukaniem układu), wycieków nie widać. Od wymiany nic nie dolewałem i jeśli coś ubyło to minimalnie. Wtedy jak wymieniałem stary płyn był nieciekawy. Zajrzę do zbiorniczka i jak barwa płynu będzie widocznie różniła się od nowego to wymienię jeszcze raz. Może świeży płyn wypłukał układ i kwalifikuje się już płyn do wymiany.

: 28 gru 2011, 23:22
autor: mdamian
sylwekr pisze:Może świeży płyn wypłukał układ i kwalifikuje się już płyn do wymiany.
właśnie o tym myślałem ;-)

: 21 lut 2012, 20:30
autor: sylwekr
No niestety ponowna wymiana płynu nie rozwiązała problemu. Jak były większe mrozy problem nasilił się - pompa już zamówiona. Zobaczymy po wymianie czy będzie lepiej.

: 22 lut 2012, 00:52
autor: TROLU
przerabiałem temat u siebie zakończyło się "tylko" wymiana pompy wspm

: 12 mar 2012, 07:53
autor: bunga bunga
Z ciekawości jako koszt pompy w D2?

: 12 mar 2012, 08:45
autor: Masa
i znowu napisze ze mam prawie nowa pompe do opylenia jakby co to pw

: 12 mar 2012, 10:14
autor: 123mielony
Masa jak będziesz robił takie rzeczy to napuszczę na Ciebie tajemniczego Sławka ;-)

: 12 mar 2012, 16:39
autor: Masa
Podejrzewam ze sam tajemniczy Sławek nie da mi rady musi ze sobą zabrać innych Sławków :D :D ale jakby co to pompe mam :mrgreen:

: 12 mar 2012, 16:51
autor: sylwekr
Pompa u mnie wymieniona. Nastała cisza. I mimo że kiera lekko chodziła to teraz jeszcze lżej się kręci :mrgreen:
Serrgiusz pisze:Z ciekawości jako koszt pompy w D2?
Ceny jak pytałem to firmowe pompy od ponad 1tys do prawie 3 tys :shock: TRW po regeneracji prawie 700zł, zaryzykowałem i kupiłem Chińszczyznę za 199 zł. Na razie chodzi - rok gwarancji może tyle wytrzyma ;-)

: 12 mar 2012, 17:28
autor: bunga bunga
Zapodaj, proszę linka do sklepu gdzie kupiłeś.