Nie mogę wejść do ukrytego zielonego menu poprzez przytrzymanie przycisków CAR + SETUP, ale dlaczego?
Do ukrytego, czerwonego menu mi wchodzi bez problemu.
Jakiś myk trzeba wykonać wcześniej żeby weszło do tego zielonego menu? Z tego co widziałem na filmikach na YT jest tam kilka przydatnych rzeczy, które chciałbym ustawić.
Bardzo proszę o podpowiedzi:)
: 23 gru 2016, 21:26
autor: dice111
Po 2 lifcie już było 3g
a potem:
: 23 gru 2016, 21:28
autor: PABLO200
Lepiej tam sam nie kombinuj bo bedzie problem
: 23 gru 2016, 22:10
autor: blastx
Dużo kombinować nie chciałem. Interesowało mnie to, żeby ustawić wyświetlanie poziomu oleju oraz stan naładowania akumulatora, żebym mógł już z poziomu CAR móc sprawdzić, tak jak np ciśnienie w oponach itp.
Jeszcze kwestia jakie MMI mam w mojej A8 ?
Przekątna ekranu 7 cali. Po wejściu w Car => Setup => Wersja pokazało:
SW: D3-HU 51.5.0 0739 Więc wygląda na to, że MMI 2G tak ?
Samochód mam z 2008 r.
: 23 gru 2016, 23:45
autor: pogi1986
Ja tez mam z 2008 r i musiałem zielone menu odblokować za pomocą vcds-a procedura jest podana wyżej i jedyne co mogłem dodac to stan baterii , stanu oleju niestety u mnie nie da rady U mnie jest mmi 2g
: 24 gru 2016, 00:58
autor: blastx
Wychodzi na to, że u mnie też jest 2G, a myślałem że 3G
: 24 gru 2016, 08:48
autor: dice111
Mozliwe, bo w D3 chyba modelowo wychodzilo w 2009, wiec koncowka 2008 rowniez, wiec zalezy z ktorego miesiaca samochod, ale juz po w/w sofcie widac wersje.
: 24 gru 2016, 13:27
autor: PABLO200
nie ma czujnika poziomu oleju
opcja jest dostępna w mmi ale nie będzie działać
: 26 gru 2016, 22:59
autor: blastx
To chociaż stan naładowania aku by się przydał:) skoro poziomu oleju się nie da:(
: 27 gru 2016, 06:06
autor: ernesto
Ale jaki jest sens grzebania tam ?
Nie da się wsiąść do auta, odpalić i jechać ?
blastx pisze: stan naładowania aku by się przydał
Takie rzeczy można sprawdzić podstawowym miernikiem za 15zł, a poziom oleju wystarczy stalkę wyciągnąć. To nie wstyd otwierać maskę publicznie.
: 27 gru 2016, 10:28
autor: FOSS
ernesto pisze:Ale jaki jest sens grzebania tam ?
Bo poziom naładowania aku czy nastawy zawieszenia to jest coś co jest tam fabrycznie i powinno być dostępne dla użytkownika bez żadnego proszenia się
blastx, jak będziesz kiedyś przejazdem przez Warszawę to dzwoń - przywrócę ci wszystkie te rzeczy do menu których ci brakuje.
Albo zaczep kiedyś kolegę Pisi - mieszka gdzieś w twojej okolicy - może on pomoże.
: 27 gru 2016, 11:57
autor: blastx
FOSS, dzięki! Co prawda do Warszawy się nie wybieram w najbliższym czasie, ale jakbym kiedyś coś, to będę pamiętał:)
Tak z innej beczki: czy jest jakiś nieinwazyjny sposób by odkręcić te przeklęte śrubeczki od podświetlenia rejestracji?
Pozdro.
: 27 gru 2016, 12:38
autor: FOSS
blastx pisze:Tak z innej beczki: czy jest jakiś nieinwazyjny sposób by odkręcić te przeklęte śrubeczki od podświetlenia rejestracji?
Niestety, nie znam
Może próbować "na stole" po demontażu całej blendy z bagażnika ale nie zawsze się to udaje.
Rozwiercanie?... rzadko kończy się dobrze
Jeżeli ich wykręcenie się nie uda to moja porada brzmi następująco:
- kupić drugą blendę w której sprzedawca zagwarantuje możliwość normalnego odkręcenia śrubek
- dać lakiernikowi do odświeżenia - usunąć ewentualne ogniska utleniania się aluminium i polakierować na świeżo pod twoje auto
- kupić nowe lampki podświetlenia tablicy rejestracyjnej w ASO (są w komplecie z żarówkami i śrubkami)
- założyć nową w miejsce starej
I pomimo kosztów zapewniam, że to najmniej czasochłonna i najmniej wnerwiająca opcja naprawy tego tematu.
: 27 gru 2016, 12:43
autor: drago_o
Ja małym wiertełkiem się w środek śróbki wwierciłem i wyszła cała, założyłem nową śrubkę. Ale tylko z jedną miałem problem do tej pory...
: 27 gru 2016, 13:08
autor: blastx
Przecież takie śrubeczki to powinny być do odkręcenia w 10 sek. zwykłym śrubokrętem "krzyżakiem". Z czego to wynika, że wręcz niemożliwym jest by je tradycyjnie odkręcić?