Strona 1 z 18

Buble w a8....(piszcie o takich)

: 21 mar 2010, 00:14
autor: Danio
Dziś zmieniałem oponki i odrazu postanowiłem czyścić czujniki abs, chciałem lekko kręcić koła żeby było lepsze dojście a tu nagle bach auto na ziemie bo LEWAREK SIĘ ZGIĄŁ, wykręcił się na bok. Cała buda z alu no ale lewarek mogli już zrobić metalowy!!! :mrgreen:

: 21 mar 2010, 01:24
autor: SJake
Moj zrobil to samo.... :)

: 21 mar 2010, 07:17
autor: pioter
Kliny po koła plus mocno zaciągnięty ręczny - powinno trzymać. Kiedyś bez klinów bawiłem się na fabrycznym lewarku to miałem prawie to samo , prawie bo uratował mnie duży klocek drewniany pod progiem. :mrgreen:

: 21 mar 2010, 08:54
autor: BiLu
może banalna sprawa, ale wczoraj w schowku odkryłem uchwyt na długopisy (skrajnie po prawej stronie) - zupelnie bezsensowna i nieporęczna lokalizacja :lol:

: 21 mar 2010, 11:15
autor: robertas
BiLu, ale dla pasażera jest jak znalazł ;-) co do lewarka to jest to naprawde niebezpieczna zabawka, faktycznie, lepiej by było żeby był stalowy bo mój też sie wygiął...zgroza :shock:

: 28 mar 2010, 01:33
autor: pebo
Mocowanie i wymiana wkładu filtra powietrza w D3 BFM. W B4 AAH było dobrze dopracowane - wymiana trwała 120 sekund. Po jakie licho to było zmieniać?

: 28 mar 2010, 08:11
autor: daro72
Ja twierdzę, że największym mankamentem naszych autek jak na limuzynę jest komfort jazdy. Po prostu A8 jest bardzo twarde w porównaniu do aut tej klasy( mietek S, bawara 7 czy lexus) wszystkie są bardziej komfortowe. Bawara jest najbliżej naszym autkom ale tylko na zakrętach trzyma się drogi jak cholera. To daje jej przewagę we wchodzeniu w zakręt.
A tak naprawdę to z tych czterech autek skonstruował by auto idealne. Jeśli wzięli byśmy np:
1) mietka i jego komfort jazdy,
2) bete i jego prowadzenie,
3) lexus i jego wyciszenie,
4) ósema jej silnik, budę i qatro
I w takim układzie mamy auto idealne.
Może ktoś się ze mną nie zgodzi ale jest to moim zdaniem złoty środek.

: 31 mar 2010, 20:14
autor: sebos17
daro72 pisze: 4) ósema jej silnik, budę i qatro
ja bym zabrał jeszcze mocne diesle z bety

: 31 mar 2010, 20:28
autor: daro72
Akurat jedne z najmocniejszych diesli produkuje właśnie audi. Co do awaryjności wszystkich nowych diesli różnych marek samochodów bez podziałów to można by encyklopedię napisać.
To nie to samo co stare klekoty, choć może nie najmocniejsze ale na pewno nie do zajeżdżenia.

: 05 kwie 2010, 11:08
autor: szoszon1983
Jak na razie największy bubel w moim, to skrzypiące mocowania stabilizatora. Auto z prawie najwyższej półki, a dźwięki przy niższych temperaturach jak z żuka. Z tego co czytam i rozmawiam z użytkownikami to nie tylko w moim aucie tak jest.
Jak dla mnie to jeszcze kierownica mogłaby mięć większy zakres regulacji, jak dla mnie jest minimalnie za daleko, w bawarce nowej wysuwa się sporo dalej.
Wymiana żarówek to tez nieporozumienie, trzeba ściągnąć zderzak, wyjąć lampy...
Co do filtrów, to wymiana filtra powietrza jeszcze jest do przyjęcia, ale filtra oleju szukałem dobre 15 minut.

: 05 kwie 2010, 13:09
autor: Rafelek
Potwierdzam wszystko co napisał szoszon1983.Dodał bym jeszcze sysytem MMI.Od kiedy kupiłem auto ciągle mam z tym problemy(zmieniarka i navi).

: 05 kwie 2010, 18:21
autor: szoszon1983
Ja akurat jestem zadowolony z MMI, bo na desce jest o wiele mniej przycisków. Sam system jest o wiele prostszy niż u konkurencji-iDrive w BMW. U mnie jak na razie działa bez problemowo.

: 05 kwie 2010, 18:37
autor: JIMM
szoszon1983 pisze:Ja akurat jestem zadowolony z MMI, bo na desce jest o wiele mniej przycisków. Sam system jest o wiele prostszy niż u konkurencji-iDrive w BMW. U mnie jak na razie działa bez problemowo.
Ja się zgadzam z tobą , mnie w MMI też nic nie dolega i jestem zadowolony :mrgreen:

[ Dodano: 2010-04-05, 18:41 ]
szoszon1983 pisze:bubel w moim, to skrzypiące mocowania stabilizatora
posiadasz już stary samochód (2004r)....... o znacznym przebiegu i trzeba wydać 800 złotych w ASO na stabilizator z gumami i będzie po kłopocie..........jest to zużycie eksploatacyjne a nie bubel :-| proszę nie narzekać na pierdoły :lol:

: 05 kwie 2010, 19:56
autor: szoszon1983
zanjac, bubel nie bubel, w wielu innych autach tego problemu nie ma. Nie jest to poważny problem, w sumie nawet nasmarowanie tego by pomogło, może w sobotę uda mi się tam zajrzeć. Wszystkie "buble", które opisałem to pierdoły, jakby mi coś bardzo przeszkadzało, to bym zmienił auto. Nie ma auta bez wad, a a8 ma ich niewiele, ma za to sporo zalet ;-)

: 05 kwie 2010, 21:17
autor: pebo
szoszon1983 pisze: (...) ale filtra oleju szukałem dobre 15 minut.
Jak na razie to filtr oleju widziałem od dołu przy wymianie poduszek silnika. Ale skoro jesteśmy przy temacie. Czeka mnie wymiana filtra oleju - macie może jakieś wskazówki?