Przy okazji mając V8kę z D2 polifta na wierzchu co warto zrobić?
(rozrząd zakładam był robiony)
Na razie mam na liście:
- oringi rurek wodnych
- oringi i duperele chłodniczki oleju
- tylny duży simmer motoru
- simmer skrzyni
- regulator napięcia - podobno jest trudny dostęp
- jeżeli jest zapocenie to uszczelka miski
coś jeszcze?
: 30 gru 2011, 11:11
autor: mdamian
zwróć uwagę na odmy olejowe ;-)
: 30 gru 2011, 23:13
autor: Mucholejkolator
Ja bym prewencyjnie zrobił przegląd rozrusznika
: 30 gru 2011, 23:22
autor: szeryfisch
do regulatora napiecia na alternatorze jest trudny dostep? Wymontowanie altka to jakies 15min...
Sprawdz uszczelnienie misy olejowej.
: 06 sty 2012, 13:16
autor: Masa
po wszystkich wymianach porządnie wyszorować
: 07 sty 2012, 20:54
autor: tommi
mozna by zachromowac wszystko lub tez przemalowac na czerwono-zielono
: 07 sty 2012, 21:46
autor: maciu
na szczęście dałem w tytule "warto" - widocznie nie doczytałeś
: 08 sty 2012, 17:10
autor: marekp750
tak jak pisał: szeryfisch
Uszczelnienie dużej miski olejowej... często się tam sączy i dół silnika zawalony jest olejem...
Ja dzisiaj ściągałem pokrywę przednią silnika, z dołu leciało...
: 08 sty 2012, 23:08
autor: maciu
marekp750 pisze:tak jak pisał: szeryfisch
Uszczelnienie dużej miski olejowej... często się tam sączy i dół silnika zawalony jest olejem...
Ja dzisiaj ściągałem pokrywę przednią silnika, z dołu leciało...