Strona 1 z 1

[D3 05 4.2 MPI] WAUZZZ4E66N004912 - Skoczów

: 27 sie 2021, 14:26
autor: Shadin

: 27 sie 2021, 16:26
autor: dice111
Latanie na 5W30 Castrola i serwis u Martynka nie wróży nic dobrego, no ale.. ;p masz blisko to se podjedź.
Jak chcesz ze mną zweryfikować, to pisz na PW. Do Skoczowa mam paręnaście minut.

: 27 sie 2021, 22:44
autor: Lechu
Chyba poniosło go z ceną

: 27 sie 2021, 22:47
autor: Shadin
Niestety to jest około 41k plus nieszczęsny VAT, ale za to bez PCC

: 27 sie 2021, 23:04
autor: dice111
Dlaczego ? Normalna cena. Jeśli samochód jest niebity, przebieg w ogłoszeniu jest prawdziwy i do roboty tylko to co wymienione to cena startowa adekwatna, tego co znajdziesz na miejscu po inspekcji możesz zbijać.
OE FL z MPI są wciąż poszukiwane, a dużo ich nie ma z wiadomego względu.

: 27 sie 2021, 23:09
autor: Lechu
dice111 pisze:Dlaczego ? Normalna cena. Jeśli samochód jest niebity, przebieg w ogłoszeniu jest prawdziwy i do roboty tylko to co wymienione to cena startowa adekwatna, tego co znajdziesz na miejscu po inspekcji możesz zbijać.
OE FL z MPI są wciąż poszukiwane, a dużo ich nie ma z wiadomego względu.
Owszem są poszukiwane, ale nie za 50 koła .

: 27 sie 2021, 23:09
autor: dice111
To dobrze, że nie wiesz za ile moje preFL D3 poszło i.. bez podtlenku :D

: 27 sie 2021, 23:12
autor: Lechu
ja wiem, że kasa idzie, ale nikt Ci tego nie odda co w auto wsadziłeś. Rynek zweryfikuje takie perełki. ;)

: 02 wrz 2021, 23:55
autor: Shadin
Do zrobienia to co w ogłoszeniu +
1. 3 lampy są w środku wilgotne. 2 z przodu i jedna z tyłu
2. Wgniotki na masce po gradobiciu
3. Klima nie działa. Na pewno wentylator nie działa, bo przy solarze nie dmuchało i też jak się go z climatronika włączało
4. Check engine się pali, bo chyba jakaś uboga mieszanka.
Nie mówię o jakichś rysach i pękniętych listewkach.
Jak działa w tym samochodzie masaż, bo mam wrażenie, że nie działa? Czy wentylacja foteli też jest wolna i słaba czy wentylator słychać w siedzeniu i powinien jakoś mocniej dmuchać?
Jestem trochę w kropce dice111 po tym wstępie, bo same lampy chyba drogie.

: 03 wrz 2021, 14:09
autor: dice111
Te tylne są dupiate, nowe tez potrafią pękać (wymiana na gwarancji), jak trafisz tak masz. Co do przodu - po tylu latach i tak polecam regenerację, jak klosze są ok (można przy okazji wsadzić biLEDa+LASER).
Wgniotki do wyciągnięcia bez lakierowania.
Co do klimy i checka - trzeba by sprawdzić błędy. Może być pierdoła, a może być drogo.
Masaż w D3 ledwo czuć, tak jakbyś wypchał (napompował maksymalnie plecy) i ma to jeździć góra-dół (ch warte tak naprawdę). Wentylacja w D3 i D4 dmucha (w D5 bodaj dopiero "wciąga"). W fotelach są podobne wentylatory jak te z PC, lubią się psuć moduły grzania/wentylacji (grzanie sprawdzałeś czy działa ? ) no i z racji wieku i przebiegu łożyska zacierać.

: 03 wrz 2021, 18:15
autor: Shadin
Grzania nie sprawdzałem, bo w samochodzie było jak w saunie bez tej klimy. Właśnie tak myślałem z tym masażem, bo u kierowcy działa w ten sposób, a u pasażera się włączy, pobrzęczy takie drganie na plecach i nic więcej. Wentylacja to tak działa sobie. Może tak powinna, bo w A6 z 2014 było fajnie, ale w tym to widać, że gorzej. Niby fotele zimne na tyłku, ale mam wrażenie, że raz dmucha, a raz nie. Jak tak powinno być to spoko, ale jak ma być to więcej to gorzej. Nie wiem czego oczekiwać, bo nie wiem jak działały nowe. Mam wrażenie, że auto było z przodu trafione i temu obie lampy zaparowane, a przedni plastik mocujący tablicę jest nowy. Jakoś łyso przed tym silnikiem. Widać w góry, że pasek się kręci i mało tam zabudowy. Nigdy na to nie zwracałem uwagi, ale może akurat tam czegoś brakuje. Klamki w miarę spoko działają, więcej niż połowa elektroniki w nich sprawna. Boli mnie to, że klapa tylna jest ręczna, a ten silniczek trochę kosztuje no i nie ma oświetlenia ambientnego. Za tą cenę to chyba za dużo wad. Nie wiem czy to ambientne w ogóle da się zamontować i za ile, za ile naprawa tych foteli, a kiedyś słyszałem, że ten silniczek do tyłu koło 1k kosztuje. Gdyby to było wykonalne to chyba bym go zabrał, ale nie za tą cenę, bo to co ja piszę to nie są przecież priorytety, nie licząc oczywiście możliwego dzwona albo raczej lekkiej stłuczki. Cena duża chyba przy tym co sam zauważyłem, a raczej tego więcej. Za 30k to sądzę, że można się bawić z naprawami i modyfikacjami jeśli się to da zrobić, ale tu to raczej nie.

[ Dodano: 2021-09-03, 18:15 ]
W ogóle szyby parowały tak mocno, że dopiero jak wentylator ogarnął to dało się coś zauważyć, bo boczne i przednia były białe.

: 03 wrz 2021, 21:42
autor: dice111
Shadin pisze:Właśnie tak myślałem z tym masażem, bo u kierowcy działa w ten sposób, a u pasażera się włączy, pobrzęczy takie drganie na plecach i nic więcej.
Może być uszkodzony mechanizm, coś blokuje. Do naprawy, ale rozbebeszyć trzeba fotel, roboty na parę h
Shadin pisze:Wentylacja to tak działa sobie. Może tak powinna, bo w A6 z 2014 było fajnie, ale w tym to widać, że gorzej. Niby fotele zimne na tyłku, ale mam wrażenie, że raz dmucha, a raz nie. Jak tak powinno być to spoko, ale jak ma być to więcej to gorzej. Nie wiem czego oczekiwać, bo nie wiem jak działały nowe.
W D3 chyba można regulować siłę nadmuchu (dawno miałem, ale bez wentylacji więc nie pamiętam).
Shadin pisze:Jakoś łyso przed tym silnikiem. Widać w góry, że pasek się kręci i mało tam zabudowy. Nigdy na to nie zwracałem uwagi, ale może akurat tam czegoś brakuje.
Tak ma być, w D3 silnik jest bardziej wsunięty do środka, przez co lepiej się prowadzi, ale i tak daleko mu do prowadzenia np BMW.
Shadin pisze:Klamki w miarę spoko działają, więcej niż połowa elektroniki w nich sprawna.
Kessy. Lubia padać klamki (juz nie mowiac o ich podświtlenieiu, to padało nagminnie)
Shadin pisze:Boli mnie to, że klapa tylna jest ręczna, a ten silniczek trochę kosztuje no i nie ma oświetlenia ambientnego.
Silnik nowy koło 2k bodajże. Używki nie ma co wsadzać.
Shadin pisze:Nie wiem czy to ambientne w ogóle da się zamontować i za ile
Mozna. Potrzeba tylko innej wiazki drzwi, list i konwerterów, potem zmiana kodowania modułow (x4) drzwi tyle. Nowa listwa ponad 200 PLN za sztukę, czasem kupisz sprawne z całymi boczkami, uzywek wyjętych nie polecam, bo ludzie nie potrafia tego demontować zazwyczaj i uszkadzaja. Trzeba tez pamietac, że przy ambiente podświetlenie klamki wewn bylo białe, bez czerwone.
Shadin pisze:W ogóle szyby parowały tak mocno, że dopiero jak wentylator ogarnął to dało się coś zauważyć, bo boczne i przednia były białe.
Jak klima nie działa to nic dziwnego.

: 03 wrz 2021, 23:30
autor: Shadin
Shadin pisze:Wentylacja to tak działa sobie. Może tak powinna, bo w A6 z 2014 było fajnie, ale w tym to widać, że gorzej. Niby fotele zimne na tyłku, ale mam wrażenie, że raz dmucha, a raz nie. Jak tak powinno być to spoko, ale jak ma być to więcej to gorzej. Nie wiem czego oczekiwać, bo nie wiem jak działały nowe.
dice111 pisze:W D3 chyba można regulować siłę nadmuchu (dawno miałem, ale bez wentylacji więc nie pamiętam).
Wiem, że można. Było na maxa i tak sobie działało.
Shadin pisze:Jakoś łyso przed tym silnikiem. Widać w góry, że pasek się kręci i mało tam zabudowy. Nigdy na to nie zwracałem uwagi, ale może akurat tam czegoś brakuje.
dice111 pisze:Tak ma być, w D3 silnik jest bardziej wsunięty do środka, przez co lepiej się prowadzi, ale i tak daleko mu do prowadzenia np BMW.
Tylko Audi :]

A tak swoją drogą jest ktoś w okolicy Rudy Śląskiej, który zna się na tych rzeczach i który by to był w stanie wykonać, gdybym przywiózł worek części?

: 04 wrz 2021, 00:14
autor: dice111
W retrofity bawi się m.in Łukasz, ale to dolnośląskie profiles/9474.htm ew Przemek profiles/11625.htm z Cieszyna