Strona 1 z 1

[D2 95 4.2PB ] Naprawa zagłówków tylnych .

: 05 maja 2014, 18:41
autor: tutenhamon
W końcu wziołem się za tą naprawę bo pogoda ładna i brak zajęcia daje mi się we znaki .
A wiec potrzebujemy:
1- wkrętarkę
2- klucz nr. 8
3- szlifierka kątowa lub brzeszczot
4- wężyk 2x 4cm
5- opaski zaciskowe lub inny myk który ja zastosowałem .
6- chęci <okioki>
Odkręcamy dolną kanapę 2 wkręty
Obrazek

Unosimy lekko do góry i odsuwamy w kierunku przednich siedzeń
Obrazek

Wykręcamy wkręty z pod oparci sztuk 2
Obrazek

Oparcie unosimy do góry aby wypiąć z haków i odsuwamy oparcie
Obrazek

Tak wyglądają haki za oparciem z których trzeba wypiąć oparcie
Obrazek

Namierzamy silniczki które mieszczę się w środkowej części oparcia szt.2
Obrazek Obrazek

Demontujemy je i wypinamy linkę
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Wycinamy około 8 mm pancerza
Obrazek

Po czym łączymy pancerz wężykiem i zaciskamy końcówki
Obrazek

Wkładamy linkę do skróconego już pancerza ,montujemy w obudowę silnika i przykręcamy silniczek
Obrazek
Obrazek

I gotowe
Obrazek

Z drugim mechanizmem zagłówka postępujemy podobnie
Obrazek Obrazek Obrazek
Obrazek

Po czym składamy wszystko w odwrotnej kolejności , I możemy się cieszyć ze sprawnych tylnych zagłówków.
A oto efekt końcowy:



I to by było na tyle.

: 05 maja 2014, 20:11
autor: ernesto
Artur jesteś wielki :D :D :D :D
Dziękuję w swoim imieniu i pewnie kolegów za fotorelację. Ja się zabieram w przyszłym tygodniu. Powiedz mi jeszcze czy linka spokojnie wychodzi z silniczka i pancerza ? Z pancerz znaczy się gdzie jest jej drugi koniec ? Też nie będzie problemów z ucelowaniem ?

: 05 maja 2014, 20:20
autor: tutenhamon
Ernest ,linkę bez problemu wyciągniesz z pancerza u mnie były w smarze czyściutkie ale z przodu musiałem oczyścić ze starego smaru i nanieść nowy , z powrotem wchodzi bez problemu . Naprawa tylnych przebiega znacznie szybciej niż przednich ,bo 4 wkręty i wszystko masz na wierzchu.

: 11 maja 2014, 14:58
autor: ernesto
No więc :D :D

Przyłączam się do szczęśliwego grona z działającymi zagłówkami.
Szczerze 30min roboty i można się cieszyć bajerem :D :D
[center]
Obrazek

Obrazek[/center]

Dziękuje Arturo ;) jak się stykniemy na zlocie to stawiam kawkę ;)

: 11 maja 2014, 19:58
autor: tutenhamon
No to fajno <brawo2> ,cieszę się że już naprawiłeś .Kawka murowana i to nie jedna <okioki>

: 14 sie 2014, 23:56
autor: wilku
Mam pytanko duzo roboty zeby dolozyc sobie takie elektryczne zaglowki z tylu posiadam D2 po
Lifcie pozdrawiam

: 19 paź 2014, 19:26
autor: Konradviper
Super tutorial. Dzięki.
Właśnie jestem po wykonaniu naprawy.
Od siebie mogę dodać tyle, że oryginalne pancerze z łatwością przecina się nożem do tapet, nie potrzeba brzeszczotu.

Dokładnie tak samo przebiega naprawa pompowanego oparcia kanapy (niedziałające przyciski góra/dół na kółku sterowania)

: 19 paź 2014, 23:38
autor: sebek1195
Konradviper, możesz rozwinąć temat braku pompowania? U mnie jest z tym problem lecz w przednim rzędzie. Podejrzewam że zasada będzie ta sama. Masz jakieś foto ?

: 02 gru 2014, 22:58
autor: Konradviper
Sorry za zwłokę, nie zaglądałem do tematu.
U mnie z tyłu nie dzialały przyciski góra/dół na kółku od sterowania. Słychać było jakiś silniczek ale bez skutku.
Zdjęć nie robilem ale obstawiam, że przód i tył wygląda podobnie w środku.

: 16 lut 2015, 12:53
autor: papajec
Hehe.
Sam się za to ostatnio wziąłem tylko jeszcze przed obejrzeniem tutoriala :/
Głowiłem się przez jakąś godzinę co to może być.
Jeśli głośno pracuje i nie działa to oznacza że ten metalowy cypel wystający z wężyka nie dochodzi do mechanizmu, ja zastosowałem 2 "trytytki" i kawałek wężyka od instalacji keg - nalewak :P
Ta metoda działa ze wszystkim, z odcinkiem lędźwiowym itd.

: 21 paź 2015, 11:37
autor: TMEA
Fajnie. Dobrze, że pokazałeś jak to zrobić bo czasem strach się wziąć aby czegoś bardziej nie zepsuć :D