[D2] Wymiana parownika klimatyzacji
: 15 maja 2019, 23:13
1. Demontujemy ramiona wycieraczek i podszybie (3 śruby: 2 po bokach i 1 na środku pod zaślepką).
![Obrazek]()
2. Demontujemy pokrywę górną nawiewu (3 wkręty).
![Obrazek]()
3. Demontujemy dolną pokrywę nawiewu (6 wkrętów: 3 pod podszybiem, 3 wewnątrz obudowy i 4 stalowe spinki po bokach).
![Obrazek]()
4. Demontujemy mechanizm wycieraczek (5 śrub) i odłączamy kostkę elektryczną silnika.
5. Demontujemy osłony boczne wentylatora (2 wkręty) i jego osłonę górną (4 wkręty).
![Obrazek]()
6. Demontujemy wentylator (2 wkręty) i kostka elektryczna.
![Obrazek]()
7. Demontujemy drugą część górnej obudowy nawiewu (4 wkręty pod podszybiem).
8. Demontujemy zaślepkę parownika (3 wkręty + 2 wkręty torx trzymające przewody wodne z nagrzewnic).
![Obrazek]()
9. Odkręcamy dwa inbusy łączące parownik z przewodem oraz 1 inbus łączący przewód z magistralą.
![Obrazek]()
10. Wysuwamy parownik.
![Obrazek]()
2. Demontujemy pokrywę górną nawiewu (3 wkręty).
3. Demontujemy dolną pokrywę nawiewu (6 wkrętów: 3 pod podszybiem, 3 wewnątrz obudowy i 4 stalowe spinki po bokach).
4. Demontujemy mechanizm wycieraczek (5 śrub) i odłączamy kostkę elektryczną silnika.
5. Demontujemy osłony boczne wentylatora (2 wkręty) i jego osłonę górną (4 wkręty).
6. Demontujemy wentylator (2 wkręty) i kostka elektryczna.
7. Demontujemy drugą część górnej obudowy nawiewu (4 wkręty pod podszybiem).
8. Demontujemy zaślepkę parownika (3 wkręty + 2 wkręty torx trzymające przewody wodne z nagrzewnic).
9. Odkręcamy dwa inbusy łączące parownik z przewodem oraz 1 inbus łączący przewód z magistralą.
10. Wysuwamy parownik.