Demontaż kompresora zawieszenia w A8 D3:
Kompresor znajduje się przed przednim lewym kołem za plastikowym nadkolem ;-) , SAMOCHÓD W TRYBIE PODNOŚNIKA / MMI /
1. zdejmujemy osłonę silnika i ukazuje nam się:
2.odłączamy 3szt kostek na kablu:
3.odłączamy przewód gumowy zasilający w powietrze / kolor czarny/:
4.odkręcamy przewód ciśnieniowy / kolor brązowy , cienki z miedzianą nakrętką/zasilający ciśnieniem nasz układ kluczykiem 10:
5.odkręcamy zawieszenie kompresora na 3szt sprężynek ze śrubami na kluczyk 10
6. i wyjmujemy nasz kompresorek zabezpieczając wszystkie złącza w samochodzie - samochód NIE OPADNIE .
7.kompresorek gotowy do naprawy i wysłania do.........lub samodzielnej nauki :idea: http://polaudio.webpark.pl/reklama_-_kopia.jpg http://polaudio.webpark.pl/kontaktt.jpg
[ Dodano: 2010-01-19, 19:36 ]
Kompresorek przyszedł po naprawie z gwarancją......700zł i śmiga jak się patrzy cichutko , system nie pokazuje żadnych błędów , pamięć czysta , pompuje w kilku sekundach i nie wiem po prostu kiedy :shock: i o to chodzi 8-)
: 09 paź 2011, 19:39
autor: silvae
hej,
pozwól, że dołączę się do Twojego tematu z tym kompresorem, bo mnie ostatnio też padł - a że przy tej reperaturze trzeba jak najbardziej wymienić też przekaźnik który go załącza, zrobiłem właśnie na ten temat taką małą instrukcje naprawy, żeby już nikt tu więcej nie musiał szukać gdzie on jest zabudowany, pod jakim numerem go zamawiać itd. Sam się trochę naszukałem, inni już tego drugi raz robić nie muszą. ;-)
Panowie, wielkie dzięki za informacje. Szukałem tego przekaźnika jakiś czas temu. W serwisie powiedzieli, że skoro dobrze działa to lepiej nie zaczepiać, a chyba nie muszę nikomu tłumaczyć jak po kilku latach rozłączania dużego prądu wygladają styki (zdjęcia mówią same za siebie).
: 08 sty 2013, 01:43
autor: kuczi3
JIMM pisze:kompresorek zabezpieczając wszystkie złącza w samochodzie - samochód NIE OPADNIE .
czym to zrobic najlepiej ?
: 10 sty 2013, 16:55
autor: JIMM
Pisząc zabezpieczyć miałem na myśli osłonę przed brudem...wystarczy taśma izolacyjna
: 27 cze 2013, 20:09
autor: WiZ
pytanie czy w angliku kompresor bedzie po tej samej stronie?
Pozdro
: 27 cze 2013, 20:28
autor: JIMM
Tak, po tej samej, bo po drugiej jest filtr powietrza z całym dołem :-o
: 27 cze 2013, 20:36
autor: labas
JIMM pisze: bo po drugiej jest filtr powietrza z całym dołem
Filtry są po obu stronach.
: 29 cze 2013, 14:18
autor: JIMM
Mówię o 4.2 benzynka taki jak znam z autopsji.....pod filtrem mamy jeszcze pompę powietrza :mrgreen:....przągladając etkę i rozbitki na allegro.....kompresor jest w dieslu tam gdzie w benzynce.
: 29 cze 2013, 22:00
autor: WiZ
U mnie po lewej stronie jest tak..........
Rozumiem,ze tam jest w glebi kompresor?
Wyglada to troche inaczej niz na Twoich zdjeciach JIMM
: 29 cze 2013, 23:44
autor: fogg
WiZ pisze:U mnie po lewej stronie jest tak..........
Rozumiem,ze tam jest w glebi kompresor?
Wyglada to troche inaczej niz na Twoich zdjeciach JIMM
dobrze rozumiesz,tam jest kompresor :mrgreen: mocowany na 3 sruby,przygotuj sie na wyjecie lampy i halogenu ,bedzie lepszy dostep,chyba ze ktos ma inny patent na sprawne wypatroszenie pompki.
: 03 lip 2013, 14:46
autor: JIMM
WiZ pisze:Rozumiem,ze tam jest w glebi kompresor?
dokładnie w głębi widać kompresor ale zacznij inaczej niż w benzynie i odkręć kompresor wraz z wieszakiem......na twoim zdjęciu to ten aluminiowy zakrzywiony element przykręcony do poziomych wsporników na dwie śruby (jedna do poziomego w kierunku lewo prawo a druga do poziomego przód tył)......po wyjęciu lampy powinna być jeszcze jedna.
: 04 lip 2013, 23:44
autor: WiZ
Taki mam wlasnie plan. Wywale ten skrzywiony element, lampe i do roboty.
Dzieki za pomoc panowie.
Pozdro
: 26 lip 2013, 07:49
autor: JIMM
WiZ pisze:Taki mam wlasnie plan. Wywale ten skrzywiony element, lampe i do roboty.
Dzieki za pomoc panowie.
Pozdro
No i jak robota? zakończona operacja? Jeśli tak to jakie efekty i doświadczenia, bo może coś nowego zauważyłeś, a przyda sie dla innych.
: 12 sty 2014, 21:31
autor: Gorthammer
Chyba i mnie to czeka bo jak rano odpalę i zaczyna pompować to głośno pracuje,waszym zdaniem lepiej regenerować czy kupić nową słyszałem że od merca pasuje