Strona 1 z 2

[D2 preFL ALL ] Panela środkowy i klimatronik z FL do preF

: 24 sty 2011, 20:01
autor: Grzehuu
witam szanownych Kolegów.. mam pytanko.
Na wiosnę planuję wymianę całego panela środkowego na poliftowy z naviplus i z nowym klimatronikiem... pewnie niejeden z Was dokonywał już takiej rezanki, więc mam pytanie czy kostki przedliftowe pasują do polifta?.. a jak nie to czy dużo jest zabawy żeby to wszystko działało jak należy?
I czy jest coś o czym trzeba wiedzieć ( a wyjdzie zawsze ) w trakcie przekładki ???

: 24 sty 2011, 20:14
autor: dzidzia
Wg mnie koszty gratów i przeróbki instalacji mogą cie przerosnąć, inne wtyczki, inne sterowanie inny przód i to co pod spodem czyli pod drewnem.

Gdyby to było takie proste to wszyscy by mieli przerobiony ten panel, Jest to do zrobienia, ale na pewno nie w jeden dzień no chyba ze ktoś tu rzuci jakiegoś gotowca co gdzie jak wpiąć, w co bardzo wątpię bo już dawno by to wisiało na forum lub audipages.

jak zalezy ci na navi, tv, playstation, kamerze cofania zainwestuj w pożądne radio 1din z wyjeżdżającym ekranem dotykowym 7 cali np Alpine iva d106 lub pioneer avh 5200bt

Jeśli nie masz składu części czytaj anglika lub rozbitka na posesji i chcesz kupować graty z alledrogo poklei co będzie brakować, a potem opłacać elektryka który to ogarnie, oszczędź sobie nerwów i kup porządne radio

: 24 sty 2011, 20:51
autor: Grzehuu
dzidzia pisze: jak zalezy ci na navi, tv, playstation, kamerze cofania zainwestuj w pożądne radio 1din z wyjeżdżającym ekranem dotykowym 7 cali
Qrcza szkoda, że nie wrzuciłem tego tematu tydzień wcześniej.. a tak to prawie musztarda po obiedzie... graty mam już prawie w komplecie, czyli kosz, naviplus, klimatronik, przyciski... czekam jeszcze na ramkę drewnianą ... załatwiłem też wszystkie (7) poliftowe kratki (na led-ach)... co do podłączenia będzie pewnie trochę zabawy... ale mam przyjaciela-magika, speca od audi (chyba najlepszego w elektryce i elektronice audi) na Dolnym Śląsku.. bo zjeżdzają do niego ludkowie praktycznie z całej Polski.. więc temat ogarnie (mam nadzieję) :)
Koszt gratów ok 2k pln, pomoc przyjaciela ..bezcenna :)

: 24 sty 2011, 21:29
autor: BiLu
Jedyny problem to pinologia - bez tego robienie kabelkologii na pichotę to mozolne rezanko.

: 24 sty 2011, 21:52
autor: Grzehuu
BiLu pisze:Jedyny problem to pinologia - bez tego robienie kabelkologii na pichotę to mozolne rezanko.
Jak się tylko wezmę do roboty, to postaram się wszystko udokumentować fotkami, tak żeby następny rezający miał trochę lżej :)
pinologia i kabelkologia to domena mojego przyjaciela..po 40 człowiek robi się bardziej cierpliwy, więc przy odrobinie samozaparcia powinniśmy dać radę, o czym nie omieszkam powiadomić na forum :)
pozdrówka dla rezaczy :)

: 31 sty 2011, 11:11
autor: kreluss
włączę się do dyskusji, taż chcę przerobić panel środkowy na poliftingowy. Więc co muszę zakupić na początek aby to miało ręce i nogi?? Znalazłem jedną audice w całości bitą to powykręcam co potrzeba.

: 12 lip 2011, 00:21
autor: Klimass1
:) nigdy te tematy chyba nie będą dokończone

: 12 lip 2011, 06:11
autor: tomi5
Panowie ktoś na forum pokazywal swoje cacuszko w postaci radia sprowadzonego z Chin, ktore posiada wszystkie potrzebne bajery w tym tez współpracuje z FISem, nie lepiej w cos takiego zainwestować??

tutaj luknijcie:

http://www.a8team.pl/topics27/3561.htm?start=15#34930

: 03 wrz 2011, 08:04
autor: maciu
ciekawe jak ten temat się zakończył

akurat pinologia panela klimy przed/po liftem jest niemalże identyczna

problemem jest to samo na co natrafiłem przy próbie zasadzenia motoru/zegarów itp polift
do przed lifta czyli to że m.in. sygnał rpm idzie po CANie

a panelklimy jak nie ma sygnału o rpm sądzi że silnik jest zgaszony i nie załącza
kompresora, reszta działa - można by to zweryfikować w przedlifcie
odpinając sygnał rpm do panela - powinien wyłączyć kompresor

z tego co na razie znalazłem są emulatory CAN ale do navi na razie nie widzę
aby przerabiały sygnał rpm tradycyjny na CAN

ale może jest jakieś ustrojstwo które to załatwi

jak tam wasze doświadczenia w temacie

[ Dodano: 2012-05-09, 14:28 ]
http://www.a8team.pl/topics16/6032.htm?start=15#62583

: 10 paź 2015, 21:59
autor: king666
To jak w końcu ? Ogarnął w końcu ktoś ten temat ?>?

: 12 paź 2015, 23:54
autor: maciu
Ja ogarnąłem bokami (podłączanie CANa ze skrzyni nie dawało pożądanych
rezultatów) więc podpięto się sprytnym układzikiem do czujników ciśnienia
oraz diodki w guziku ECON i tym sposobem uzyskałem prawie seryjne sterowanie
kompresorem.

Nie miałem już weny na podpinanie czujnika temp więc będzie działać
w ujemnych temp też - w sensie kompresor będzie załączony.

przeczytaj doookładnie ten temat:
http://www.a8team.pl/d2-fl-all-pytanie- ... vt6032.htm

: 13 paź 2015, 10:50
autor: dice111
maciu, dobrze wiedzieć. Ja już siły nie mam czekać na k44761 i matii53. Masz schematy jak to podpiąć, a najlepiej jakby wszystko dało się zrobić zaraz za panelem w konsoli centralnej ?

W tamtym temacie jest bajzel, znów matii53 pisał mi, że wielkiej filozofii nie ma i nic z CANem robić nie trzeba. krzysaudi widzę, że znów poszedł w inną stronę, ale też kontaktu z nim nie mam.

: 13 paź 2015, 18:49
autor: maciu
zobaczę działające bez filozofii to uwierzę ;)

co do upchania to powiem ci więcej układ zmieścił się wewnątrz sterownika
klimy i wszystko podpiąłem wewnątrz do nóżek na płytce

schematy (rysowane długospisem) i zdjęcia mam ale nie wiem czy już jestem
gotów wracać do tej traumy ;)

postaram się odszukać i powrzucać.... ja dałem darlingtona bo kradnie najmniej
prądu i nie ryzykujemy uszkodzeń sterownika klimy kolega z linku dał tranzystor

: 13 paź 2015, 21:44
autor: king666
Jak dice111 napisał ogólnie bałagan , fajnie by było gdyby ktoś stworzył łopatologiczną instrukcję

: 14 paź 2015, 18:32
autor: maciu
postaram się wykopać wszystkie zapiski ale łopatologicznie obawiam się nadal nie
będzie... bo w zasadzie wszystko już napisane jest + schemat z elsy
ale jak kto nie jest elektrykiem i się chce pobawić jak ja to mu zdjątka pomogą...