Strona 1 z 2
[D3 preFL ALL
] przerobienie na lift
: 11 gru 2013, 22:26
autor: LUKAS
Zakładając ten temat przeszukałem net i u nas nie znalazłem dokładnych informacji na temat co dokładnie potrzebujemy i jakie problemy są przy zmianie przodu w D3 rok 02-05 na duży grill.
Jeżeli jest ktoś kto to już przerabiał proszę o info co, jak i z czym...
Foto mile widziane z przeróbek
z tego co ja wiem to napewno potrzeba;
-lampy
-maska
-zderzak
-grill
-belka (wzmocnienie)
różne są teorie o błotnikach a także o lampach że nie trzeba... zapraszam do dyskusji

: 12 gru 2013, 09:34
autor: shaqal
Tak naprawde maska też moze zostać stara.
Jeśli masz duzy budżet to najlepiej kupić cały przód / pas przedni, ale to wydatek 6-14 tysięcy.
: 12 gru 2013, 10:04
autor: LUKAS
Nie mowmy o zmianie przodu typu Hofele bo to tandetnie jak dla mnie wyglada.
A kupujac odzielnie mozna wyrwac sporo taniej...
: 14 gru 2013, 23:49
autor: shaqal
Błotniki i lampy mogą zostać stare

: 15 gru 2013, 09:11
autor: 123mielony
LUKAS pisze:Jeżeli jest ktoś kto to już przerabiał
Jacek u siebie przerabiał całe auto to może coś podpowie <niegadam>
http://www.a8team.pl/no-i-przyszla-kole ... 537,15.htm
: 15 gru 2013, 12:29
autor: LUKAS
shaqal pisze:Błotniki i lampy mogą zostać stare

Ciekaw jestem jak to wyglada po zlozeniu calości
![:]](https://a8team.pl/images/smilies/kwadr.gif)
: 15 gru 2013, 15:16
autor: FOSS
shaqal pisze:Tak naprawde maska też moze zostać stara.
shaqal pisze:Błotniki i lampy mogą zostać stare
Czy ty aby na pewno piszesz o D3 ??
Przecież pokrywa silnika jest inna, w po-lifcie jest skrojona specjalnie pod grill "single frame"....
podobnie przednie lampy, szkło jest kompletnie inne bo grill zachodzi na lampy....
tylko błotniki można zostawić stare ale też nie pasują p&p tylko trzeba coś docinać.....
no chyba, że o czymś nie wiem

: 15 gru 2013, 17:48
autor: shaqal
Jeśli klient pyta o zmiane przodu: to błotniki i lampy na pewno nie pasują i trzeba kupić, jeśli ktos chce zrobic po kosztach to moze zostawić błotniki maske i lampy.
: 16 gru 2013, 01:37
autor: Motostacja
Mnie ciekawi czy do przekładki potrzebny jest nowy pas przedni odboje bo belka napewno jest inna przy zderzaku polift, jakaś elektryka do lamp czy wtyczki sa te same oraz czy wszystko odbywa sie na zasadzie plug and play czy sa pewne komplikacje
kpl przody sa w cenach od 11-15tyś pod kolor wiec nie mało 0.0
: 16 gru 2013, 14:15
autor: FOSS
raftor pisze:... jakaś elektryka do lamp czy wtyczki sa te same oraz czy wszystko odbywa sie na zasadzie plug and play czy sa pewne komplikacje
Są komplikacje..... lampy mają zupełnie inne kostki i inną wiązkę elektryczną więc trzeba przerabiać.
: 07 sty 2014, 00:08
autor: LUKAS
coś więcej na ten temat??
jak jest z błotnikami co trzeba przerobić (dociąć) czy po przeróbce jest niezauważalne spasowanie..
czy sama belka potrzebna czy coś więcej
: 07 sty 2014, 19:52
autor: msciszarek
FOSS pisze:raftor pisze:... jakaś elektryka do lamp czy wtyczki sa te same oraz czy wszystko odbywa sie na zasadzie plug and play czy sa pewne komplikacje
Są komplikacje..... lampy mają zupełnie inne kostki i inną wiązkę elektryczną więc trzeba przerabiać.
Damianie, co do lamp poliftowych to są też 10 pinowe, sam takie nabyłem.
: 07 sty 2014, 22:58
autor: FOSS
msciszarek pisze: Damianie, co do lamp poliftowych to są też 10 pinowe, sam takie nabyłem.
No to mnie zaskoczyłeś..... bo nie wiem czym to miałoby być podyktowane.
Skoro kostka 10pin to znaczy że wiązka elektryczna inna.... bo w tej 14-pinowej zajętych pinów jest 11.
Nie kumam po co po-lift miałby mieć 2 rodzaje lamp
Tym bardziej nie kumam bo dłubałem w po-liftowych lampach w roczniku 2005, czyli jednym z pierwszych po-liftów i tam już były kostki 14-pinowe
Ciekawe co na to ETKA
No chyba, że ta 10-pinowa kostka jest po prostu w tej najprostszej lampie bez doświetlania zakrętów.... i to by było możliwe

: 08 sty 2014, 18:49
autor: LUKAS
taką informację dostałem od kolegi JIMM który już przerobił ten temat
Przeróbka jest prosta.
A.CZEŚCI
1.maska polift,
2.lampy polift,
3.zderzak polift kompletny.
4.prawe mocowanie belki z gwintem do holowania.
B.ROBOTA
1.demontaż starych maski,zderzaka lamp.
2.zamiana instalacji wewnątrz lamp łącznie z gniazdem (zero problemu z elektryką)
3.przycięcie błotników (wytłoczenia u dołu) pod zderzak , jest to niewidoczne jak zajrzysz od dołu to zobaczysz co przeszkadza aby zderzak pasował.
4.montujesz mocowanie z gwintem do holowania pod starą belkę
5.przykręcasz i podłączasz lampy,
6.zakładasz zderzak - wszystko pasuje
7.zakładasz maskę i cieszysz się z przodu

: 09 sty 2014, 00:55
autor: msciszarek
FOSS pisze:msciszarek pisze: Damianie, co do lamp poliftowych to są też 10 pinowe, sam takie nabyłem.
No to mnie zaskoczyłeś..... bo nie wiem czym to miałoby być podyktowane.
Skoro kostka 10pin to znaczy że wiązka elektryczna inna.... bo w tej 14-pinowej zajętych pinów jest 11.
Nie kumam po co po-lift miałby mieć 2 rodzaje lamp
Tym bardziej nie kumam bo dłubałem w po-liftowych lampach w roczniku 2005, czyli jednym z pierwszych po-liftów i tam już były kostki 14-pinowe
Ciekawe co na to ETKA
No chyba, że ta 10-pinowa kostka jest po prostu w tej najprostszej lampie bez doświetlania zakrętów.... i to by było możliwe

Nie obiecam że w czwartek, bo muszę podskoczyć do Pragi,ale w piątek podjadę do elektronika co mi ogarnia furę i cykne parę fotek lamp.Jestem pewien na 100% że mają doświetlanie,bo długo takich szukałem.No ale to się okaże jak lampy zostaną podłączone czy wszystko gra,oby wszystko grało.
Teraz dałeś mi do myślenia.
Może ktoś coś przerabiał tak jak napisał kolega Łukasz
"zamiana instalacji wewnątrz lamp łącznie z gniazdem (zero problemu z elektryką)"