Strona 1 z 2
[D3 preFL ALL
] obnizenie auta
: 02 cze 2015, 20:43
autor: PITER82
Hey mam prosbe potrzebuje wartosci wpisac zeby auto mi siedzialo jak na zawieszeniu (air suspension sport) poniewaz w sobote bede robił kalibracje zawieszenia i chciałbym ja troche połozyc . bo narazie nie przewiduje kupna zestawu do gleby

bo moim zdaniem jak wcisne comfort to mimo to jest mi za wysoko
: 02 cze 2015, 21:22
autor: drago_o
To wprowadz wartości o 20mm wieksze i juz. Wartości z głowy nie pamiętam ale było na forum 100 razy. Poszukaj i znajdziesz. Są tez dokładne opisy jak posadzić auto na glebę więcej niż pozwala normalnie kalibracja, bez zestawu obnizajacego.
: 02 cze 2015, 21:38
autor: aro51
Audi A8 (4E) standard suspension (PR-1BK):416 mm (front) and 398 mm (rear)
Audi A8/S8 (4E)sport suspension (PR-2MA/2MB):396 mm (front) and 378 mm (rear)
: 03 cze 2015, 08:29
autor: simon68
pamiętaj że jak nie chce przyjąć wartości to cza lekko bujnąć furą
: 03 cze 2015, 08:53
autor: PITER82
??
: 03 cze 2015, 10:18
autor: drago_o
Podnieść czymkolwiek na chwilę bo wartość musi byc poprawnie przyjęta w momencie zatwierdzania. Inaczej będzie błąd kalibracji

: 03 cze 2015, 10:53
autor: PITER82
drago_o ale bardzo do góry podniesc ?
: 03 cze 2015, 12:30
autor: drago_o
Tyle tylko ile trzeba żeby w VCDS zaakceptował wartość na zielono i przejść do kolejnego koła. Po przejściu do kolejnego koła można już opuścić i wykonac to samo z następnym kołem. Wpisac wartość i jak jest zbyt przesadzona i VCDS nie przyjmuje jej na czerwono to lekko podnieść aż będzie na zielono i zaakceptować.
: 04 cze 2015, 10:17
autor: herszt
Czy po obniżeniu auta np. o te 20mm lub trochę mniej ,na komforcie będzie dalej takie miękkie czy będzie twarde ?
Chciałbym aby auto było na komfocie trochę niższe ale dalej miekkie .
: 04 cze 2015, 13:15
autor: drago_o
Będzie twardsze.
: 04 cze 2015, 17:26
autor: PITER82
nie wiem dla czego ale mi wypisuje vaild ?? i nie moge nic zrobic
: 04 cze 2015, 18:40
autor: drago_o
Wszystko musi przejść poprawnie inaczej nad a zakonczysz kalibracji i będą błędy. Jeśli wykonujesz wszystko zgodnie z instrukcja to powinno być oki. Skoro test przeszedł to i reszta powinna. Wartość niepoprawna jeśli nie jest przyjmowana to musisz podnieść auto delikatnie przybtym kole, przy którym akorat mierzysz...
: 07 cze 2015, 11:08
autor: PITER82
noi dupsko zrobiłem obnizenie i tak wyszło ze miałem jeepa a nie glebe nie wiem czemu wartosci dobre wprowadziłem dopiero jak wpisałęm stare wartosci to auto wyglada normalnie
: 07 cze 2015, 11:29
autor: leon0376
PITER82 pisze:noi dupsko zrobiłem obnizenie i tak wyszło ze miałem jeepa a nie glebe nie wiem czemu wartosci dobre wprowadziłem dopiero jak wpisałęm stare wartosci to auto wyglada normalnie
A dodawales wartosc czy odejmowales.Chcac obnizyc auto np o 20mm musisz ta wartosc dodac.Bo np. z przodu jest 416mm to zeby ja obnizyc o 20mm musisz wpisac 436mm.Analogicznie pozostale kola.
: 07 cze 2015, 11:50
autor: drago_o
Jak napisane powyżej. Jedynie wyjaśni czemu.
Sterownik wie jakie powinien mieć wartości. Podczas kalibracji pyta nas o to jakie są w rzeczywistości aby je porównać i ustawić się. Jeżeli on wie ze powinno być 416 a my oklamiemy go, ze jest 436 to będzie myślał ze jest za wysoko i się spróbuje obniżyć o tyle ile jest za wysoko.
Oczywiście trzeba tak dobrać wartości aby cale auto stało równo. Nie na ślepo wklepywac wartości na każdego kola. Mierzymy i wpisujemy. A wszystko będzie dobrze.