Strona 1 z 2

[D3 07 4.2TDI ] kompletny zestaw RS6C6 do A8D3

: 27 lip 2015, 10:38
autor: panton
Jak w temacie... czy zestaw kompletny (przód + tył) podejdzie od RS6 C6 do A8 D3 (4.2TDI po I lifcie)?
Ktoś przerabiał temat? <hmm>

: 27 lip 2015, 18:32
autor: krzychu22.p1i
O jakim zestawie myślisz?

365/335mm czy 390/356mm?

Wariant pierwszy na tył nie wymaga zestawu z rs6, tylko jarzmo (do kupienia u forumowego kolegi), jedynie przód będzie do dłubnięcia (najprawdopodobniej adapter).

: 27 lip 2015, 19:11
autor: Przemcioo
Adapter do zacisków będzie potrzebny.

: 27 lip 2015, 19:23
autor: panton
krzychu22.p1i, RS6 z C6 więc &#216;390x36mm &#216;356x28mm

335mm na tył wiem, że tylko jarzma od Michała i po sprawie

przejście z 360 obecnie na 365 nie ma sensu....tylko 385 i więcej wchodzi w grę

: 27 lip 2015, 19:52
autor: FOSS
panton pisze:przejście z 360 obecnie na 365 nie ma sensu....tylko 385 i więcej wchodzi w grę
Ale ten zestaw z S8/W12 czyli przód 385 i tył 335 nie brzmi wystarczająco dobrze?...
bo założenie tego nie stanowi większego problemu ale do zestawu z RS6C6 to już p&p nie będzie.

Pamiętaj, że z tyłu masz elektryczny postojowy i w C6 jest on inny niż w D3.
A skoro tak to trzeba dobrze przemyśleć jak zmotać tył na 356 aby to miało ręce i nogi ;)

: 27 lip 2015, 22:54
autor: panton
Damian brzmi dobrze....wiem, że najprościej wsadzić komplet od D3 S8/W12 ale..... tam zaciski są dwu tłoczkowe... tarcza jest zwykła co ma jak wszystko swoje wady - łatwo ją skrzywić / wypaczyć co się później objawia biciem i przenoszeniem drgań na cały układ kierowniczy....
doczytałem, dopytałem i wiem, by zestaw był porządny to tarcze muszą być pływające.... takie tarcze mają bardzo dużo zalet np. tego nie da się pokrzywić czy zajechać jednym mocniejszym hamowaniem...najlepiej jakby tarcze miały 36mm bo wtedy ich pojemność cieplna jest bardzo duża... różnica między 32mm a 36mm jest ogromna (takie są opinie ludzi co w tym temacie mocno siedzą i z tego żyją) więc podsumowując zbieram wszystkie opinie i pomysły (i oczywiście koszty) by później dokonać najbardziej rozsądnego wyboru... Od VanDama dostałem namiary na firmę, która robi projekty do różnych aut i jutro mam dostać ich propozycję + wycenę...

Wiem, że D3 hamulce tragiczne nie są ale szału nie ma a niestety u nas nie ma zwyczaju korzystania z lusterek i bardzo często muszę ze 180 hamować bo jakiś kierowca zdecydował się na zmianę pasa lub wyprzedzanie TIRa. Zresztą w każdym aucie (z wyjątkiem sportowych typu RS/M/AMG) seria jest do dupy i zawsze trzeba to poprawić - D3 nie jest wyjątkiem.

: 27 lip 2015, 23:01
autor: Gość
panton, To podziel się ta firmą jak to nie secret :)

: 27 lip 2015, 23:07
autor: panton

: 27 lip 2015, 23:11
autor: jordan233
Apophis pisze:panton, To podziel się ta firmą jak to nie secret :)

Ja również jestem ciekaw,Panton daj znać jak to wycenili :)

: 27 lip 2015, 23:57
autor: Gość
No tak daleko to raczej nie pojade.....

: 28 lip 2015, 00:24
autor: PABLO200
Nie zastanawiaj się wal w ceramikę z S8
Niezniszczalne 500 000 km smigniesz bez wymiany tarcz
Żadnych zwichrowan itd...

: 28 lip 2015, 07:45
autor: danishow
PABLO200, modzenie przy hamulcach moze byc niebezpieczne. Tarcze potrafia sie rozleciec ...takich przypadkow nie brakuje na Nürburgringu.

: 28 lip 2015, 07:47
autor: panton
Apophis, nie musisz nigdzie jechać - oni przygotują zestawik i wyślą do Ciebie a Twój mechanik to zamontuje

PABLO200, ceramika odpada z 2 przyczyn:
- to hamuje jak jest rozgrzane... w zimie to nie hamuje (tzn. hamuje ale bardzoo słabo - osobiście testowałem na RS5) chociaż do katowania nie ma nic lepszego bo jak złapią temperaturę to jest klasa
- budżet (porządny, pewny zestaw na obie osie to już jest wydatek o późniejszej eksploatacji jak wymiana klocków nie wspomnę)

: 28 lip 2015, 08:04
autor: krzychu22.p1i
panton pisze:niestety u nas nie ma zwyczaju korzystania z lusterek i bardzo często muszę ze 180 hamować bo jakiś kierowca zdecydował się na zmianę pasa lub wyprzedzanie TIRa.
W Łodzi takie rzeczy?

S/W12 ma tarczę 385/36mm a tył 335/22mm. Mam ten zestaw u siebie w D2 i jest rewelacja w porównaniu do serii <chura>

Mordowałem ten zestaw i miałem tylko bicie jak mi opony przyblokowało, musiałem to wyszorstkować domowym sposobem i jest ok <cicho>

Sporo fajnych rzeczy słyszałem o pływających tarczach i fakt nie ma co porównywać 2wu tłoczka do 6cio z rs6 bo to inna para kaloszy ale jeśli chodzi cenę do jakości i łatwość montażu to zestaw z S/W12 D3 jest najokrzystniejszy. Jeśli masz $$ to kombinuj z rs6 albo panamery turbo zestaw, pamiętaj tylko o dobrych gumach bo będą jechać jak po mokrej pi...ie <fujarka>

: 28 lip 2015, 08:18
autor: panton
krzychu22.p1i pisze:
panton pisze:niestety u nas nie ma zwyczaju korzystania z lusterek i bardzo często muszę ze 180 hamować bo jakiś kierowca zdecydował się na zmianę pasa lub wyprzedzanie TIRa.
W Łodzi takie rzeczy?
na A2
krzychu22.p1i pisze: S/W12 ma tarczę 385/36mm a tył 335/22mm. Mam ten zestaw u siebie w D2 i jest rewelacja w porównaniu do serii <chura>
Tak tylko zobacz jaką miałeś serię....
Ja nie wykluczam zestawu S8/W12 z D3 bo różnica w stosunku do serii na pewno jest... chcę tylko sprawdzić inne alternatywne rozwiązania.

krzychu22.p1i pisze: pamiętaj tylko o dobrych gumach bo będą jechać jak po mokrej pi...ie <fujarka>
jakich gumach? masz na myśli zawias?