Kupno Audi A8 D2 4.2 Q pare pytań ;)
: 26 lis 2017, 15:16
Witam wszystkich , przymierzam się do zmiany samochodu i padło właśnie na A8 D2 .
Po wszelakich przemyśleniach za i przeciw postawiłem na model po liftowy z silnikiem 4.2quattro generalnie wszystko co mogłem starałem się doczytać , jednak mam kilka pytań na które nie znalazłem dokładnych informacji którę by mnie zaspokoiły .
Generalnie miałem okazję przejechać się raz przed liftem 4,2Q tylko kawałek , z tego co wyczytałem modele po liftowe lepiej się prowadza , są lepiej wygłuszone (?) jak to wygląda gdyby porównywać wygłuszenie po liftowej A8 do chociażby trochę nowszej klasy średniej gdzie wygłuszenie jest już naprawdę na dobrym poziomie (przykł. e90) , jeżeli chodzi o podwójne szyby z tego co się zdążyłem doinformować poprawiają wygłuszenie - tyle w teorii , czy w praktycę , faktycznie róznica jest wyraźnie wyczuwalna ? Przy większych/mniejszych prędkościach czy generalnie w całym zakresie jest sporo odczuwalna różnica.
Jak jest z nagłośnieniem bose do zwykłego audi concert .
Z racji ,że autko ma już trochę lat widziałem problem utleniania się aluminium - jak się tego pozbyć czy jest to kosztowna sprawa
O kosztach eksploatacji mniej więcej się zorientowałem wiem co ile kosztuje , na start planuje wydać na samochód kwotę około 20 tyś zł + pakiet start ok 5. Myślę o zamontowaniu instalacji gazowej ile w miarę dobra instalacja gazowa kosztuje do takiego v8 -semki.
Koszt wymiany rozrządu w tym silniku to jakaś magia jedni piszą 1200 złoty inni 4-5tyś złotych i w sumie już zgłupiałem
Warto rozglądać się za egzemplarzami zarejestrowanymi i jeżdżącymi już po naszym kraju - plus jest taki ,że często posiadają już instalacje gazową, mniej więcej wiemy co było a co nie było robione , czy raczej nie rozgrzebaną przez polskich mechaników sprowadzoną i samemu założyć inst, i zrobić generalny serwis - trochę droższa opcja .
I ostatnie pytanie , widuje się często A8 sprowadzone z instalacjami zagranicznymi , jak mają się te instalacje u nas ,koszty serwisowania / ewentualnie napraw - częsci do tych instalacji są dostępne ? Pozdrawiam !
Po wszelakich przemyśleniach za i przeciw postawiłem na model po liftowy z silnikiem 4.2quattro generalnie wszystko co mogłem starałem się doczytać , jednak mam kilka pytań na które nie znalazłem dokładnych informacji którę by mnie zaspokoiły .
Generalnie miałem okazję przejechać się raz przed liftem 4,2Q tylko kawałek , z tego co wyczytałem modele po liftowe lepiej się prowadza , są lepiej wygłuszone (?) jak to wygląda gdyby porównywać wygłuszenie po liftowej A8 do chociażby trochę nowszej klasy średniej gdzie wygłuszenie jest już naprawdę na dobrym poziomie (przykł. e90) , jeżeli chodzi o podwójne szyby z tego co się zdążyłem doinformować poprawiają wygłuszenie - tyle w teorii , czy w praktycę , faktycznie róznica jest wyraźnie wyczuwalna ? Przy większych/mniejszych prędkościach czy generalnie w całym zakresie jest sporo odczuwalna różnica.
Jak jest z nagłośnieniem bose do zwykłego audi concert .
Z racji ,że autko ma już trochę lat widziałem problem utleniania się aluminium - jak się tego pozbyć czy jest to kosztowna sprawa
O kosztach eksploatacji mniej więcej się zorientowałem wiem co ile kosztuje , na start planuje wydać na samochód kwotę około 20 tyś zł + pakiet start ok 5. Myślę o zamontowaniu instalacji gazowej ile w miarę dobra instalacja gazowa kosztuje do takiego v8 -semki.
Koszt wymiany rozrządu w tym silniku to jakaś magia jedni piszą 1200 złoty inni 4-5tyś złotych i w sumie już zgłupiałem
Warto rozglądać się za egzemplarzami zarejestrowanymi i jeżdżącymi już po naszym kraju - plus jest taki ,że często posiadają już instalacje gazową, mniej więcej wiemy co było a co nie było robione , czy raczej nie rozgrzebaną przez polskich mechaników sprowadzoną i samemu założyć inst, i zrobić generalny serwis - trochę droższa opcja .
I ostatnie pytanie , widuje się często A8 sprowadzone z instalacjami zagranicznymi , jak mają się te instalacje u nas ,koszty serwisowania / ewentualnie napraw - częsci do tych instalacji są dostępne ? Pozdrawiam !