tomi5 pisze:Juz wyjasniam pierwszy kompresor który dostalem miął jakąś wade fabryczną, tzn w środku były jakieś opiłki metalu które zajechały pierscień i teflon.
Chłopak wymienił mi to, i teaz nie wiem czy 15s zajmuje uniesienie auta z najnizszej do najwyzeszej pozycji.
A jednak był uszkodzony, tak myślałem. Ale jak wymienił bez gadania to dobrze.
tomi5 pisze:FOSS napisz czym rożni sie ten z aukcji od ori A8 bo miałem w reku 2, ori A8 i ten, i oprócz kolorów to nie zauwazyłem jakieś różnicy.
No jak to nie zauważyłeś?.... przecież sam napisałeś...
"... przełozyłem wtyczke z czujnika spustowego i zamontowałem nowy."
"Ah jest róznica rurka zasysająca powietrze jest troche inna(inaczej poprowadzona), ale ja również przełożyłem z ori, i to były 2 rzeczy które musiałme przełożyć plug&play"
Noi pewnikiem brak jest czujnika temperatury który również należy przełożyć.
Różnice powyżej oczywiście nie dyskwalifikują go zupełnie ale p&p to to na pewno nie jest.
tomi5 pisze:Albo w czym jest lepszy kompresoe A8 za 5tys od tego nieprzemalowanego za 950zł biorąc pod uwagę że schodzą z tej samej taśmy.
To tak jak by na siłe chcieć zamontować poduszkę pomocnicza silnika z czujnikiem jak juz takich nie produkują, róznica jest we wtyczce, ale obydwie spełniaja swoje zadanie.
Ale ja nie twierdzę, że ten "oryginalny" kupowany jest w czymś zdecydowanie lepszy a także nie twierdzę, że należy kupować tylko ten za 5kpln bo inne są złe.
Twierdzę natomiast, że to co sprzedawcy opisują "do Audi A8 D3" jest nieprawdą bo zakupionego tego kompresora bez mniejszych czy większych przeróbek nie zamontujesz do D3-ki.
Piszę informacyjnie bo za jakiś czas pewnie kupi to ktoś kto większego pojęcia o tym nie ma a korzystając z naszych forumowych opisów będzie chciał wymienić to sam i nagle się okaże że w ręku ma coś zupełnie innego niż oryginał.
tomi5 pisze:To tak jak by na siłe chcieć zamontować poduszkę pomocnicza silnika z czujnikiem jak juz takich nie produkują, róznica jest we wtyczce, ale obydwie spełniaja swoje zadanie.
Słabe porównanie..... poduszki z czujnikiem owszem nie ma ale czy "z" czujnikiem czy "bez" i tak nową kupowałeś w ASO za ca. 1000pln więc żadna to różnica.
Powyżej natomiast porównujesz część nową z ASO za cenę 5kpln pasującą do D3 p&p z częścią nową za cenę 1kpln dedykowaną do zupełnie innego samochodu ale pasującą do D3 po kilku przeróbkach.
Drażni mnie po prostu, że sprzedawca nie potrafi napisać otwartym tekstem, że jest to kompresor do np. do MB S-klasse który można z powodzeniem zastosować także w A8 D3 ale po kilku przeróbkach.