Łukasz, skoro piszesz, że mi
też się posypały to właściwie nie wiem o co chodzi bo nie znam innych lamp tak przerobionych które się popsuły... ale nie posiadam o tym pełnej wiedzy bo przecież jest ileś tam osób które same sobie to załatwiały.
Odnosząc się natomiast wprost do awarii mojej lampy (link powyżej) to warto spojrzeć na tą informację trochę szerzej.... i tu cytat z tamtego posta:
"Taka jest cena jak się robi coś czego nikt wcześniej nie robił i jeszcze testuje się to wszystko na swoim samochodzie"
Pierwsze lampy które zostały w ten sposób przerobione to moje, przed-liftowe... w lipcu 2013r - powód awarii podałem powyżej.
Drugie lampy które zostały w ten sposób przerobione to innego kolegi z forum, po-liftowe... również w lipcu 2013r - wciąż działają bez awaryjnie.
Więc...
Czy są inne lampy w ten sposób przerobione, oprócz moich które były swoistym "królikiem doświadczalnym", które przestały świecić?
Cóż, każdy ma prawo do wyrażania swojej opinii.
Ja polecam... bo moim zdaniem to dobra alternatywa dla kupna oryginalnych lamp Audi z LED'ami.... szczególnie dla lamp przed-liftowych w których, jak warto pamiętać, nie było czegoś takiego jak "światła do jazdy dziennej" więc i ciężko o jakieś inne alternatywne rozwiązanie.
Można oczywiście pójść w kierunku oryginalnych lamp Audi z fabrycznymi LEDami - w przypadku po-lifta może to być niezbyt trudne, szczególnie w przypadku aut wyposażonych w doświetlanie zakrętów ze skrętną soczewką i światłami do jazdy dziennej. W przypadku innych lamp po-liftowych do uruchomienia fabrycznych lamp z dziennymi LED niezbędne będą dodatkowe modyfikacje w zakresie elektryki i elektroniki.
Gorzej się ma sprawa z autem przed-liftowym. Teoretycznie włożenie fabrycznych lamp po-liftowych wymusza wymianę przedniego zderzaka i pokrywy silnika na po-liftowe co kosztuje sporo ale... można też pójść w metodę "na skróty" i z drugich lamp zdjąć szkło po-liftowe i w to miejsce założyć szkła przed-liftowe zdjęte ze swoich lamp.
Tu dłubanie elektryki i elektroniki będzie zawsze konieczne... i chyba każdorazowo również wymiana sterownika bo przed-liftowy tych lamp nie obsłuży.
Noi oczywiście na koniec cena... bo każdy szuka jak najtaniej.
Zacznę trochę od środka problemu ceny, czyli zakupu oryginalnych lamp po-liftowych z fabrycznymi LED'ami do jazdy dziennej...
w innym temacie
dracus6662 pokazywał, że jest tanio - używane za 4100pln komplet.
Lampy używane więc nie wiadomo do końca jak będą świecić, czy xenony już nie wypalone i czy LED'y są sprawne i jak długo sprawne będą.
Wracając do przed-lifta.... cena przeróbki lamp to jak pisaliście 1800-2000pln... to jest prawda ale lekko zmanipulowana.... bo ta kwota nie dotyczy założenia LEDów do jazdy dziennej... ta kwota to w głównej mierze dotyczy regeneracji reflektorów, LED'y to tylko dodatek do regeneracji.
A jeżeli lampy fabryczne które kupisz na Allegro będą świecić słabo to co dalej?... oddasz do regeneracji czy zostawisz?... Jeżeli oddasz do regeneracji to do ceny zakupu doliczyć trzeba pewnie następne 1000-1400pln.
Oczywiście zawsze można kupić lampy nowe... 5600pln brutto detal w ASO za 1 sztukę i wtedy jest igła. Do tego sterownik, dłubanina w kablach, kodowanie i będą działać.
Osobiście polecam nowe oryginalne - na pewno będą lepsze od wszystkich proponowanych tutaj przeróbek.
Niestety, to rozwiązanie jest dobre chyba
tylko do po-lifta....
Dlaczego?...
Bo chyba nikt nie kupi nowych lamp w ASO i nie będzie ich rozklejał i wkładał ze starymi szybami do przed-lifta
Chociaż można i tak bo "kto bogatemu zabroni"

Gorzej jak z takimi lampami zacznie się coś dziać bo jak ktoś rozbierze nowe lampy to o gwarancji Audi może już zapomnieć.