Strona 1 z 2

[D2 ALL ] Zawieszenie gwintowane - da sie podnieść?

: 26 sie 2013, 20:41
autor: berarek
Witam mam w aucie gwintowane zawieszenie i takie pytanie jak juz poprzedni wlasciciel je wsadzil to bede musial tak jezdzic ale wyczytalem w google ze da sie je jakos podniesc podkrecic czy cos w tym stylu ? na czym to polega?

: 26 sie 2013, 20:46
autor: Gość
Po pierwsze primo to gwint możesz komus sprzedać i wsadzić sobie normalną zawiechę
A po drugie primo to jest tam włąśnie gwint i taka duża nakrętka która sie reguluje wysokośc zawieszenia-jak sie mylę to niech mnie ktos poprawi :)

: 26 sie 2013, 20:49
autor: berarek
ile warte jest takie zawieszenie?i co wchodzi w jego skad? sory ze tak glupio pytam ale jestem zielony... to moje jest niby prawie nowe jeszcze na gwarancjii a dla mnie liczy sie bardziej komfort niz jakis sportowy wygląd wyroslem z tego mam bmw 7 tez na sportowym zawieszeniu to sie jezdzic nie da po naszych drogach

: 26 sie 2013, 20:56
autor: adrian949
Po pierwsze zdejmij koło, sprawdź jakiej firmy jest zawieszenie. Jak będziesz sobie chciał zastawić to zamów sobie do niego klucz i sobie podkręcisz. Ja mam KW i mi się jeździ super :-D jest twardziej ale bez tragedii. Są też plusy po założeniu gwintu Audi lepiej trzyma się drogi, pewniej się prowadzi ;-) Ja za klucz zapłaciłem 25zł plus wysyłka.

W skład zawieszenia wchodzi amortyzatory przód tył plus sprężyny przód tył. Cena zależy od firmy.

: 26 sie 2013, 20:58
autor: pepi
ale jak podkręci to jeszcze utwardzi ???
a on chyba tego nie chce :-D

: 26 sie 2013, 20:59
autor: berarek
ale moja strasznie nisko siedzi i kazda mala nierownosc to jakbym taczką jechal zero komfortu po holenderskich drogach a po polskich to juz pewnie masakra by byla o ile mniej wiecej mozna by bylo podniesc takie zawieszenie ? oczywiscie na podnosniku to sie robi?

: 26 sie 2013, 21:03
autor: adrian949

: 26 sie 2013, 21:17
autor: berarek
niestety nie napisali o ile mozna podwyzszyc to zawieszenie

: 26 sie 2013, 21:25
autor: Gość
Z tego co wiem gwint nie jest po to by go podnosić i lipnie się na takowym jeździ. DO jakiejs wartości możesz (zachowując że tak powiem parametry) podnieść ale to i tak do seryjnego komfortu ma daaaleko.

: 26 sie 2013, 21:28
autor: berarek
zobacze jakiej mam firmy to zawieszenie i sprzedam gdzie szukac nazwy na sprezynach czy amorach

: 26 sie 2013, 21:38
autor: Ara$
Apophis pisze:Po pierwsze primo to gwint możesz komus sprzedać i wsadzić sobie normalną zawiechę
też tego nie rozumie "jak juz poprzedni wlasciciel je wsadzil to bede musial tak jezdzic" - chyba nikt przy wymianie tego nie używałspawarki czy gumówki. Ktoś CI nagadał głupot, jak Ci radzi Apophis możesz to zdjąć i zamienić na normalne a to sprzedać.

: 26 sie 2013, 21:41
autor: berarek
moge i napewno tak zrobie bo przez te dremple nie mozna normalnie przejechac ile moze kosztowac zwykle zawieszenie do a8?

: 26 sie 2013, 22:00
autor: Ara$
berarek pisze:bo przez te dremple nie mozna normalnie przejechac
rozumie bo tez wywaliłem zawias

: 26 sie 2013, 22:36
autor: Gość
Uzywane czy nowe zawieszenie to nie jest jakis mega wydatek. Np komplet amorów do D2 to wydatek w PL ok 300-400euro,spręzyny to w żalezności gdzie szukasz ok 200euro ale mozna szukac zdrowych uzywek. Ja np u siebie zapodałem normalne springi z tyłu i od klubowicza kupiłem i jest lepiej i ciut wyżej bo mi już tyłek przysiadał :)

: 28 sie 2013, 21:13
autor: caro86wlkp
większość zawieszeni gwintowanych ma zakres od -40 do -120 względem serii. także nie podniesiesz wyżej jak seria -4cm.