Siema.
Ja w swojej D3 zmieniłem hamulce i z przodu i z tyłu - obecnie mam oryginalny zestaw z S8 D3 czyli tarcze z przodu w rozmiarze 385mm i z tyłu 335mm.
Do modyfikacji potrzebujesz jarzm tylnych zacisków oraz blach osłaniających tarcze, sam zacisk jest taki sam.
Jeżeli chcesz coś bardziej wizualnie zmienić niż funkcjonalnie to tanim kosztem możesz nabyć wszystko u mnie - z demontażu mam od swojej jarzma oraz blachy osłaniające pod tarcze w rozmiarze 310mm.
Z doświadczenia powiem, że znalezienie samych jarzm pod jakieś wybrane hamulce to na rynku gratów używanych jak szukanie igły w stogu siana..... szczególnie jeżeli mowa o tych największych zestawach jakie są teraz u mnie czyli od 6.0W12 czy S8.
Nowe jarzma tylnych zacisków od S8 w ASO to koszt jakieś 500pln netto - wiem bo kupowałem.
Jeżeli nie masz ciśnienia na jakieś mega duże tarcze to to co kupisz ode mnie z pewnością cię zadowoli.
Jeżeli z przodu masz najmniejszy zestaw czyli tarcze 321mm to również u mnie możesz nabyć kompletne zaciski z jarzmami pod tarcze 360mm - to również z demontażu z mojego D3.
Po założeniu przodu i tyłu na pewno poczujesz różnicę w hamowaniu
michalwruszak pisze:W razie czego mam dostepne jarzma do tarczy 335mm z W12 D3 oczywiscie na lewa i prawa strone , blachy osłaniające także moge zalatwic
Bardzo jestem ciekaw...... szukałem 3 miesiące
Kilka razy zamówiłem w używce ale po złożeniu zamówienia sprzedawcy się wycofywali.
Zamówiłem również u kolegi Lewian z forum ale po oczekiwaniu około 3-4 tygodnie okazało się że czas realizacji jest nieznany.
Zamówiłem również w hurtowni gdzie zawsze się zaopatruję ale bez szans.
IC nie podaje daty realizacji co w praktyce oznacza to samo co powyżej, że są niedostępne.
Pytałem w samym TRW bo to jest ich produkcja i u nich również nie są dostępne i generalnie już tego nie produkują.
Ostatecznie jarzma jak i blachy osłaniające kupiłem nowe z ASO
