[D2 FL ALL ] Zaciski tył 2 tłoczki
: 07 lut 2014, 14:00
witam szukalem ale nie znalazlem czy ktos podpasowal jakis lepszy zacisk na tyl przynajmniej 2 tloczkowy albo 4 ??
<jezu> a cóż to za zatrważający pomysł ? Wpadło Ci do głowy jak bardzo zmieni się rozkład sił hamowania ? Przerażacie mnie, tworzenie modyfikacji bez podstawowej wiedzy na zasadzie bo pasuje . Do przyjecia jest zmiana tyłu i przodu na zasadzie amatorskiej w sposob taki że dobierasz układ hamulcowy od podobnego auta ale i co za tym idzie ,przynajmniej powinno przeliczenie siły wspomagania co najcześciej wymusza wymianę serwa ,pompy, przewodów itd... nie wspominając o systemach elektrycznego wspomagania hamowania i całeż elektronicznej menażerii, a co jest kolokwialnie mówiąc olewane . Przepraszam ,że w mojej odpowiedzi nie ma zawartej informacji o którą prosiłeś ale niech będzie on "czerwoną lampką" dla domowych inzynierów.mariosrs pisze:witam szukalem ale nie znalazlem czy ktos podpasowal jakis lepszy zacisk na tyl przynajmniej 2 tloczkowy albo 4 ??
Ale pytanie po co??sebos17 pisze:... chyba subaru miało dwu tłoczkowe z ręcznym
Albo założyć 4-ro tłoczkowe i przerobić ręcznym na hydrauliczny![]()
Witam ponownie chodzi mi o to by zmienic przod na 6 tłoczkowe np cayenne i do tego tyl np 2 tloczkowe jak ma subaru.....FOSS pisze:Ale pytanie po co??sebos17 pisze:... chyba subaru miało dwu tłoczkowe z ręcznym
Albo założyć 4-ro tłoczkowe i przerobić ręcznym na hydrauliczny![]()
Czy przód jest zmieniony?
Co jest z przodu założone?
Zmiana samego tyłu to moim zdaniem pomyłka....
co z rozkładem sił hamujących??.....
co z układem ABS a tym bardziej z ESP w sytuacji awaryjnej??
Wszelkie dywagacje i tak niewiele dadzą dopóki mariosrs nie opisze o co dokładnie chodzi <tjaa>
hamulce sa ok poza tym ze jak sie rozgrzeja to czuc bicie w prawym kole delikatne wiec jak skoncze klocki to nowe tarcze i klocki musze zalozyc i z tad pomysl by odrazu wsadzic cos wiekrzego widzialem taka s8 wlasnie z przodem z cayenne 6 tloczkowe i roznica jest dosc wyczuwalna...tutenhamon pisze:Ja tam jestem za serią no ewentualnie jak koledzy wyżej insynuują coś z RS .Musisz mieć bardzo słabe haki skoro doszukujesz się tak futurystycznych rozwiązań , może warto poświęcić więcej uwagi układowi który posiadasz w aucie zadbać o niego : nowe tarcze nawiercane ,klocki coś z górnej pułki .To w zupełności powinno wystarczyć.
Hej ja mam zmienione na przód z cayenne i powiem Ci że wystarczy taka zmiana na tył ewntualnie można zmienić tarcze na większą bodajże po zamontowaniu adapterów podejdzie z Audi S4mariosrs pisze:Witam ponownie chodzi mi o to by zmienic przod na 6 tłoczkowe np cayenne i do tego tyl np 2 tloczkowe jak ma subaru.....FOSS pisze:Ale pytanie po co??sebos17 pisze:... chyba subaru miało dwu tłoczkowe z ręcznym
Albo założyć 4-ro tłoczkowe i przerobić ręcznym na hydrauliczny![]()
Czy przód jest zmieniony?
Co jest z przodu założone?
Zmiana samego tyłu to moim zdaniem pomyłka....
co z rozkładem sił hamujących??.....
co z układem ABS a tym bardziej z ESP w sytuacji awaryjnej??
Wszelkie dywagacje i tak niewiele dadzą dopóki mariosrs nie opisze o co dokładnie chodzi <tjaa>
Hej ja mam zmienione na przód z cayenne i powiem Ci że wystarczy taka zmiana na tył ewntualnie można zmienić tarcze na większą bodajże po zamontowaniu adapterów podejdzie z Audi S4
ale w prownaniu do 4 czloczkowe 345 brembo ?az taka roznica ? a zmieniales tez pompe serwo czy na seri ?Grain pisze:Różnica jest ogromna ja zmieniałem u siebie tarcze zaciski klocki i przewody, do zamontowania potrzebne są podkładki oduwające zacisk, wydaje mi się że to najlepiej wydane pieniądze w tym aucie, teraz zobaczyłem że masz lifta więc u Ciebie będzie troche inaczej tam jest inna zwrotnica, Sebos powinien Ci podpowiedzieć