Strona 1 z 2

[D2 FL ALL ] Zaciski tył 2 tłoczki

: 07 lut 2014, 14:00
autor: mariosrs
witam szukalem ale nie znalazlem czy ktos podpasowal jakis lepszy zacisk na tyl przynajmniej 2 tloczkowy albo 4 ??

Re: zaciski tył tarcze z czego pasują 2 tłoczki l

: 07 lut 2014, 21:09
autor: Pepeka
mariosrs pisze:witam szukalem ale nie znalazlem czy ktos podpasowal jakis lepszy zacisk na tyl przynajmniej 2 tloczkowy albo 4 ??
<jezu> a cóż to za zatrważający pomysł ? Wpadło Ci do głowy jak bardzo zmieni się rozkład sił hamowania ? Przerażacie mnie, tworzenie modyfikacji bez podstawowej wiedzy na zasadzie bo pasuje . Do przyjecia jest zmiana tyłu i przodu na zasadzie amatorskiej w sposob taki że dobierasz układ hamulcowy od podobnego auta ale i co za tym idzie ,przynajmniej powinno przeliczenie siły wspomagania co najcześciej wymusza wymianę serwa ,pompy, przewodów itd... nie wspominając o systemach elektrycznego wspomagania hamowania i całeż elektronicznej menażerii, a co jest kolokwialnie mówiąc olewane . Przepraszam ,że w mojej odpowiedzi nie ma zawartej informacji o którą prosiłeś ale niech będzie on "czerwoną lampką" dla domowych inzynierów.
Auta ,a raczej ulepy z tego typu "modami"omijam z daleka .

: 08 lut 2014, 11:34
autor: FOSS
mariosrs, po części przychylam się do słów kolegi Pepeka...... po części bo powstrzymam się od oceny tego pomysłu a zacznę od pytań:
- o co chodzi z tymi zaciskami?
- jaki jest cel tych przeróbek?
- jaki masz pomysł na całość?
- co na tą chwilę masz zrobione?
- co z przodem?

: 08 lut 2014, 13:37
autor: sebos17
Według mojej wiedzy, z uwagi na ręczny hamulec nie założysz innych zacisków jak jedno tłoczkowe.
Duże zaciski masz w RS6 C5, RS4, VW Phaeton

Rozwiewając kolejne pytania, dlaczego nie da się 4-ro tłoczkowych założyć od porsche, odpowiadam, prosiaki mają ręczny hamulec bębnowy. Okładzina zaciska o bęben, a zaciski działają tylko z pompy.

edit:

chyba subaru miało dwu tłoczkowe z ręcznym

Albo założyć 4-ro tłoczkowe i przerobić ręcznym na hydrauliczny ;)

: 08 lut 2014, 14:54
autor: FOSS
sebos17 pisze:... chyba subaru miało dwu tłoczkowe z ręcznym

Albo założyć 4-ro tłoczkowe i przerobić ręcznym na hydrauliczny ;)
Ale pytanie po co??
Czy przód jest zmieniony?
Co jest z przodu założone?

Zmiana samego tyłu to moim zdaniem pomyłka....
co z rozkładem sił hamujących??.....
co z układem ABS a tym bardziej z ESP w sytuacji awaryjnej??


Wszelkie dywagacje i tak niewiele dadzą dopóki mariosrs nie opisze o co dokładnie chodzi <tjaa>

: 11 lut 2014, 10:31
autor: tutenhamon
Ja tam jestem za serią no ewentualnie jak koledzy wyżej insynuują coś z RS .Musisz mieć bardzo słabe haki skoro doszukujesz się tak futurystycznych rozwiązań , może warto poświęcić więcej uwagi układowi który posiadasz w aucie zadbać o niego : nowe tarcze nawiercane ,klocki coś z górnej pułki .To w zupełności powinno wystarczyć ;) .

: 12 lut 2014, 10:54
autor: mariosrs
FOSS pisze:
sebos17 pisze:... chyba subaru miało dwu tłoczkowe z ręcznym

Albo założyć 4-ro tłoczkowe i przerobić ręcznym na hydrauliczny ;)
Ale pytanie po co??
Czy przód jest zmieniony?
Co jest z przodu założone?

Zmiana samego tyłu to moim zdaniem pomyłka....
co z rozkładem sił hamujących??.....
co z układem ABS a tym bardziej z ESP w sytuacji awaryjnej??


Wszelkie dywagacje i tak niewiele dadzą dopóki mariosrs nie opisze o co dokładnie chodzi <tjaa>
Witam ponownie chodzi mi o to by zmienic przod na 6 tłoczkowe np cayenne i do tego tyl np 2 tloczkowe jak ma subaru.....

: 12 lut 2014, 10:57
autor: mariosrs
tutenhamon pisze:Ja tam jestem za serią no ewentualnie jak koledzy wyżej insynuują coś z RS .Musisz mieć bardzo słabe haki skoro doszukujesz się tak futurystycznych rozwiązań , może warto poświęcić więcej uwagi układowi który posiadasz w aucie zadbać o niego : nowe tarcze nawiercane ,klocki coś z górnej pułki .To w zupełności powinno wystarczyć ;) .
hamulce sa ok poza tym ze jak sie rozgrzeja to czuc bicie w prawym kole delikatne wiec jak skoncze klocki to nowe tarcze i klocki musze zalozyc i z tad pomysl by odrazu wsadzic cos wiekrzego widzialem taka s8 wlasnie z przodem z cayenne 6 tloczkowe i roznica jest dosc wyczuwalna...

: 12 lut 2014, 12:10
autor: Grain
mariosrs pisze:
FOSS pisze:
sebos17 pisze:... chyba subaru miało dwu tłoczkowe z ręcznym

Albo założyć 4-ro tłoczkowe i przerobić ręcznym na hydrauliczny ;)
Ale pytanie po co??
Czy przód jest zmieniony?
Co jest z przodu założone?

Zmiana samego tyłu to moim zdaniem pomyłka....
co z rozkładem sił hamujących??.....
co z układem ABS a tym bardziej z ESP w sytuacji awaryjnej??


Wszelkie dywagacje i tak niewiele dadzą dopóki mariosrs nie opisze o co dokładnie chodzi <tjaa>
Witam ponownie chodzi mi o to by zmienic przod na 6 tłoczkowe np cayenne i do tego tyl np 2 tloczkowe jak ma subaru.....
Hej ja mam zmienione na przód z cayenne i powiem Ci że wystarczy taka zmiana na tył ewntualnie można zmienić tarcze na większą bodajże po zamontowaniu adapterów podejdzie z Audi S4

: 12 lut 2014, 15:10
autor: mariosrs
Hej ja mam zmienione na przód z cayenne i powiem Ci że wystarczy taka zmiana na tył ewntualnie można zmienić tarcze na większą bodajże po zamontowaniu adapterów podejdzie z Audi S4

p&p weszly tylko tarcze klocki dopasowales w porownaniu do tych 4 tloczkowych duza roznica do tych 6 ??

: 12 lut 2014, 15:36
autor: Grain
Różnica jest ogromna ja zmieniałem u siebie tarcze zaciski klocki i przewody, do zamontowania potrzebne są podkładki oduwające zacisk, wydaje mi się że to najlepiej wydane pieniądze w tym aucie, teraz zobaczyłem że masz lifta więc u Ciebie będzie troche inaczej tam jest inna zwrotnica, Sebos powinien Ci podpowiedzieć :)

: 12 lut 2014, 21:25
autor: mariosrs
Grain pisze:Różnica jest ogromna ja zmieniałem u siebie tarcze zaciski klocki i przewody, do zamontowania potrzebne są podkładki oduwające zacisk, wydaje mi się że to najlepiej wydane pieniądze w tym aucie, teraz zobaczyłem że masz lifta więc u Ciebie będzie troche inaczej tam jest inna zwrotnica, Sebos powinien Ci podpowiedzieć :)
ale w prownaniu do 4 czloczkowe 345 brembo ?az taka roznica ? a zmieniales tez pompe serwo czy na seri ?

: 13 lut 2014, 10:57
autor: Grain
JA u siebie miałem hamulce Lucasa, pompa jest ori ale przydałaby się zmiana na wydajnieszą

: 13 lut 2014, 19:11
autor: Przemek21
Kolega Mucholejkolator zmieniał pompę ,wstawił od d3 i kiedy hamulce się nagrzeją same zaczynają łapać ale on nie zmieniał serva może to by coś zmieniło

: 05 mar 2014, 22:30
autor: Flash
Ktoś już wrzucił zaciski na tył pod tarcze 335mm od phaetona? Gdzieś już chyba czytałem że była zabawa z podpięciem ręcznego. Możecie podpowiedzieć jak wygląda montaż?

[edit]
Tak, wiem że jest to zacisk jednotłoczkowy :) Nie chciałem zakładać nowego tematu.