Strona 1 z 1

[ALL] Czy ktoś miał styczność z instalacja wodorową w aucie?

: 06 sty 2016, 16:07
autor: drago_o

: 06 sty 2016, 16:17
autor: krzychu22.p1i
" wodę należy potraktować prądem, w ten sposób wydzielić wodór"
Czyli aby otrzymać energię trzeba włączyć zasilanie :D

Jak to się ma do rzeczywistości? W pracy 2 lata temu znajomek chciał to włożyć,tyle, że to kosztowało wtedy 2x więcej. Jak zwykle na planach zakończono :)

: 06 sty 2016, 16:31
autor: drago_o
Do silników o małym litrażu kosztuje 900zł, pomyślałem o moim 1.6 w mazdzie ale nie wiem czy to w ogóle warte zachodu :P

: 20 sty 2016, 16:10
autor: TMEA
szczerze to może coś tam więcej dać ale pobór prądu przez to może wykończyć alternator :) ciekawe jak to też wpływa na lambde bo czytałem że ją oszukuje :)

: 21 sty 2016, 15:22
autor: Bugalon
Ogolnie to nie robmy sobie jaj :) Zobaczcie na cenę tego urządzenia. Załózmy, że da ono oszczędność paliwa nawet o 4 litry w miescie (w takim 4,2) to jest okolo 16 złotych za każde 100 przejechanych kilometrów oszczędności przy obecnej cenie paliwa. Musialbym wiec przejechać około 10 000 kilometrów tylko po miescie, żeby mi się ten patent zwrócił. Niby to nie jest dużo, pojawia się jednak kilka pytań:

1. Jaka ilość tego HHO jest podawana do dolotu, bo przecież takie 1,9DDIS ma nieporównywalnie mniejsze zapotrzebowanie na powietrze niż takie 4,2V8. Jak do takiego diesla idzie tyle samo w dolot co do mojej V8 to smiem twierdzic, że to jest gowno warte :)
2. prędkość spalania mieszanki wodorowo-powietrznej jest z 5 razy wieksza niż spalania mieszanki benzyna-powietrze czy PLG-powietrze. To też daje do myslenia.

Mnie by szkoda było takiej kasy chyba że bym dostał cos takiego na testy :)