Strona 1 z 8
[S8 D2 FL] Podtlenek azotu
: 06 cze 2010, 01:34
autor: Martinez
Witam mam już w swojej audicy S8 D2 407koników a ciagle mi brakuje tak mysle ze podtlenek azotu jest to dobra rzecz ,bo wmiare tania a uzywamy kiedy chcemy.Co wy o tym myślicie i czy silnik to wytrzyma.Nie piście ze to nie jest auto do tego kazdy robi co chce ja lubie jezdzic autem wygodnym wygladajacym nie pozornie a zgniatajacym porsche itp.
[ Dodano: 2010-06-06, 01:37 ]
Jako ciekawostke powiem ostatni wypad na autostrade to trzymanie sie na zderzaku nowemu rs6 po programie 650konika i nie umiał mnie gość odstawić prętkości dochodzące do 300. 8-) 8-) 8-) 8-)
: 06 cze 2010, 12:11
autor: BiLu
super, extra, a masz wykres tych 407 koni?
: 06 cze 2010, 12:15
autor: Rapik
Ktoś tu się chyba za bardzo rozmarzył po sobotnim piwkowaniu :mrgreen:
: 06 cze 2010, 14:06
autor: Klimass1
hehe

i emocje poniosły po %% ;p
Re: Podtlenek azotu s8
: 06 cze 2010, 15:51
autor: FOSS
Martinez pisze:Witam mam już w swojej audicy S8 D2 407koników a ciagle mi brakuje (...)
hej
Martinez, co tam ciekawego dłubnąłeś że masz teraz 407KM?
i ile niutków teraz skoro jakieś "mody" były?
masz może do tego jakiś wykres?
...
też bym chętnie dłubnął swoją e
Sę...
jaką masz u siebie skrzynię - zwykły Tip czy Sport?
: 06 cze 2010, 16:12
autor: BiLu
ktoś źle wpisał pewnie w dowód rejestracyjny - zamiast 299 KM wpisał 299 kW i wyszło 407 kucy

: 06 cze 2010, 17:49
autor: Pers
Prosze o wykres z hamowni ciekaw czy skrzynia biegów wytrzyma

Jezeli już jechałeś 300

i dodasz nitro to chyba obrotomiesz bedziesz musiał wymienic na taki aby sie kręcił do 12 :diabel:
: 06 cze 2010, 23:56
autor: AMSTAFF
Martinez pisze:lubie jezdzic autem wygodnym wygladajacym nie pozornie a zgniatajacym porsche itp.
a co powiesz na BMW E-36 coupe M3 704KM?? (sprawdzone na hamowni) i nie trzeba mieć Porsche :mrgreen: :mrgreen:
koleżka mega fanatyk BMW i mega "bogol" jednocześnie... w lutym kupił takie cudo w Niemczech ścigało się to to... po torach-koszt auta 40tyś....
Euro :shock: :shock: :shock: na chwilę obecną ścigacze w Łodzi dostają wpierd.... ha ha!!Gość po 50-tce...wygląda jak dziadek w bemce wiejski tuning... a kosi wszystkich!!! umawia się też po Polsce na "ściganie za kasę" :mrgreen: dobry jest?!?!? takie hobby na stare lata!!
: 07 cze 2010, 00:49
autor: Martinez
Chyba wiem ile mam koni sprawdzalem na hamowni jak ktos nie wierzy to zapraszam pod koniec tego miesiaca jade jeszcze raz bo cos poprawiłem więc bedzie troche lepiej,a pozatym ja fabrycznie mialem pare kucy więcej niż wasze ,bo mam wersje ABT.Skrzynie mam automata ale sportowego i obroty na hamowni skończyłem sie przy 311Km/h.
Najbardziej na tym forum wnerwia mnie właśnie to że wypowiadają się ludzie co sie mało znają nie znaczy że wolnosak i ze nic sie nie da zrobić oczywiście sie da tylko trzeba wiedzieć gdzie no i liczyć sie z tym ze efekty nie beda takie jak przy turbie.

: 07 cze 2010, 01:14
autor: FOSS
Martinez pisze:(...) Skrzynie mam automata ale sportowego i obroty na hamowni skończyłem sie przy 311Km/h...
Szkoda że nie pojechałeś do Kronach... u mnie także Tip.Sport i chętnie porównałbym pracę tej skrzyni w naszych e
Sach...
w instrukcji jest napisane, że niektóre auta wyposażone w tą skrzynię (pewnie w zależności od oprogramowania skrzyni) pełnię swojej mocy osiągają tylko w trybie jazdy
Sport...
czasami odnoszę wrażenie, że mojej e
Sie tak właśnie jest ale to może być moje bardzo subiektywne wrażenie... a jak jest u Ciebie?
Apropos zlotów: będziesz może ze swoją e
Są w Ułęży?
http://www.a8team.pl/topics11/1834.htm
: 07 cze 2010, 13:33
autor: Martinez
Mi sie tez tak własnie wydaje ,ale jest to mało odczuwalne więc cieszko stwierdzic tak naprawde.W najblizszym czasie jade przeprogramowac skrzynie i troche ineczej zestroic silnik,wiec ci powiem dokladnie jak jest umnie.
Do Kronach chcialem jechac ,ale posypala sie ekipa z audislask wiec odpusciłem.
Kurcze zawsze te zloty są tak daleko nie wiem nie obiecuje ,ale postaram sie jak bede mial jakies lewe dotacje na benzyne to moze wpadne.
: 07 cze 2010, 14:28
autor: BiLu
Martinez pisze:W najblizszym czasie jade przeprogramowac skrzynie i troche ineczej zestroic silnik,wiec ci powiem dokladnie jak jest umnie.
a kto to będzie stroić?
Nie wierzę, aby ten ktoś nie dysponował hamownią (choćby taką "na koło"), więc z niecierpliwością czekamy na wykres.
no chyba, że to V-tech to tam zwykłym boxem robią takie przyrosty bez konieczności hamowania :lol:
: 07 cze 2010, 14:57
autor: Rapik
Martinez - pierwsze i podstawowe pytanie, gdzie hamowałeś Quattro w automacie, bo szczerze mówiąc sam chciałbym zmierzyć moc mojej.
: 07 cze 2010, 20:24
autor: grim
Rapik, chcesz mierzyć potwora na gazie ?
Ja bym się cieszył jak w mojej zostałoby te 250 / 200 chociaż koni 8-)
baaa i tak jestem kozak we wsi
: 07 cze 2010, 20:32
autor: daro72
grim pisze:Ja bym się cieszył jak w mojej zostałoby te 250 / 200 chociaż koni 8-)
baaa i tak jestem kozak we wsi
I tak właśnie trzymać. Ja nawet boję się pojechać na hamownię. Bo jakbym zobaczył, że z tych moich 299KM zostało jakieś 200 to bym się chyba pochlastał. A tak żyję sobie w błogiej nieświadomości. I jest mi z tym dobrze i myślę sobie, że mam całe nawet 301KM. Bo może fabryka się akurat postarała.