Strona 1 z 1

[S8/A8 D2 FL] różnice silników 360KM/310KM

: 16 lut 2017, 11:14
autor: PawełBS
Witam, szukam informacji na temat różnic sliników i osprzętu S8 360KM i A8 310KM. Z tego co się dowiedziałen różnią się min; ukł. Wydechowym, wtryskami. przepływką i czym jeszcze? Czy jakieś z tych elementów można wykorzystać w A8 żeby dodać kilka KM ? nie mowie o 360 ;)

: 16 lut 2017, 11:48
autor: CINEK
PawełBS pisze:Czy jakieś z tych elementów można wykorzystać w A8 żeby dodać kilka KM ?
tak, przełożyć silnik ;) albo kupić S8

: 16 lut 2017, 12:57
autor: pytlar
tłoki, wałki, sterowanie silnika - Ska chyba kręci się o tys obrotów wyżej... ogólnie było opisywane na forum i ktoś nawet robił Ske ze zwykłego i stwierdził, że gra nie warta świeczki...

: 16 lut 2017, 13:43
autor: emilus143
martin_rs4 pisze:kupić S8
Jedyne racjonalne podejście

: 16 lut 2017, 17:04
autor: FOSS
martin_rs4 pisze:tak, przełożyć silnik ;) albo kupić S8
Akurat mam taki silnik... i to jeszcze na samochodzie <faktycznie>
I właściwie wszystko do sprzedania <faktycznie>
Niestety jak pójdzie na części to do sprzedania głowice będą już pewnikiem niekompletne.

Ale fakt faktem lepiej już kupić całe auto kompletne niż bawić się w przekładanie poszczególnych elementów.
No chyba, że to A8 ma już kilka rzeczy z S8 tj. zawias i fotele. Ale i tak do kompletu przydało by się mieć silnik ze sterownikiem + zegary + hamulce :)

: 16 lut 2017, 20:00
autor: CINEK
FOSS pisze:Ale fakt faktem lepiej już kupić całe auto kompletne niż bawić się w przekładanie poszczególnych elementów.
No chyba, że to A8 ma już kilka rzeczy z S8 tj. zawias i fotele. Ale i tak do kompletu przydało by się mieć silnik ze sterownikiem + zegary + hamulce
to mi brakuje silnik tylko :D

a tak na prawde, to nie wiem po co komu te dodatkowe kunie <bezradny> 310KM jest wystarczająco moim zdaniem i kombinować aby mieć te "kilka-kilkanaście" więcej nie ma najmniejszego sensu.

: 16 lut 2017, 20:01
autor: andrzej_s8
Hej, miałem u siebie orginalny Avp, niestety pechowo rozsypał się.
Z racji tego, że nie było akurat żadnego na allegro kupiłem AQF z wersji 310km.
Z moich obserwacji wynika, że dół silnika jest analogiczny, natomiat zupełnie inne są głowice,
same kolektory wydechowe w AVP są dużo większe. Podobno osprzęt też delikatnie się różni.
U mnie został cały osprzęt z AVP, łącznie ze sterownikiem.
Jak stawałem z bratem(orginalne zdrowe S8 2002r) to do 200 km/h był dwie długości z przodu.
U mnie po wymianie silnika na hamowni pokazało 290 km, silnik niby kręci się do 7000 obr., ale na wykresie widać, że moc zaczyna spadać od 6600 obr, chyba głowice nie wyrabiają.
Ogólnie to silnik z S8 jest dla mnie dużo bardziej elastyczny.

: 16 lut 2017, 20:04
autor: PawełBS
Nie chciałem ingerować w silnik w sensie głowice tłoki itp. Tylko osprzęt, elektronika, ale jak nie ma sensu <bezradny>

: 16 lut 2017, 20:16
autor: andrzej_s8
wydaje mi się, że gra nie warta świeczki, jeżeli już to tylko komplet z głowicami,
a toj uż koszty

: 16 lut 2017, 21:58
autor: emilus143
Jak by to było np. 1.8 a swap na 1.8t to oczywiście. A tu wolnossący, nic nie zrobisz...

: 18 lut 2017, 22:06
autor: ernesto
może nie FL ale masz trochę pogląd na preFL http://www.a8team.pl/d2-prefl-42-przero ... vt9715.htm