[D2 '98 4,2PB] Zamiana: tiptronik na manualną 6 biegową
: 06 gru 2010, 13:49
Jak w temacie, podjąłem się projektu przerobienia a8 na S8 bez zmian wizualnych po za obniżeniem, plus 40Km, i w zasadzie mam prawie wszystko ale potrzebuję kasetę zmiany biegów pedał sprzęgła z przewodami półosie jeśli, a myślę że są inne, i pogody :-) Szanowni koledzy ktokolwiek słyszał o S8 na części z ręczną skrzynią 6 biegową, proszę o kontakt to pilne,
ps: dla zainteresowanych coś więcej.
Projekt polegał na wymianie zawieszenia na nowe z S8, silnika AVP 4,2 i program do ECU z nowymi mapami, syntetyczny olej do mostów, filtr powietrza K&N, świece platynowe NGK, paliwo wysoko oktanowe, alufelgi 19'' Moim celem było uzyskanie niepozornie ładnego i mocnego autka, a pomysł powstał po rozmowie ze specjalistami z Audi Oxford którzy twierdzili że to nie jest możliwe, 3 dni potem już jechałem z nowym silnikiem na obniżonym zawiasie, ale tip-tronik który moim zdaniem jest genialną skrzynią niestety nie pracuje z nowym silnikiem tak jak powinien i postanowiłem pójść krok na przód i wymienić skrzynie na ręczną, na automacie autko miało jakieś 5,8 do 100 ale brak 5go biegu i tryb awaryjny po 4-7 sekundach po uruchomieniu związany z innymi parametrami silnika. ECU skrzynia i silnik S8. skrzynia
DTD tip-tronik z A8. Różnice
układ chłodzenia
wydechowy
elektryczny
przeróbka nie uzasadniona ekonomicznie, droga i bez sensu. Ale dźwięk 40 zaworowego V8 z 396Km uleczy ból.Dodam tylko że to uwielbiam. Pozdrawiam Sławek
slavoxford, poprawiłem tytuł Twojego wątku - mam nadzieję, że następne które założysz będą nazwane już poprawnie czyli z użyciem odpowiednich tagów i zgodnie z regulaminem: http://www.a8team.pl/topics12/2943.htm
Pozdrawiam, FOSS.
ps: dla zainteresowanych coś więcej.
Projekt polegał na wymianie zawieszenia na nowe z S8, silnika AVP 4,2 i program do ECU z nowymi mapami, syntetyczny olej do mostów, filtr powietrza K&N, świece platynowe NGK, paliwo wysoko oktanowe, alufelgi 19'' Moim celem było uzyskanie niepozornie ładnego i mocnego autka, a pomysł powstał po rozmowie ze specjalistami z Audi Oxford którzy twierdzili że to nie jest możliwe, 3 dni potem już jechałem z nowym silnikiem na obniżonym zawiasie, ale tip-tronik który moim zdaniem jest genialną skrzynią niestety nie pracuje z nowym silnikiem tak jak powinien i postanowiłem pójść krok na przód i wymienić skrzynie na ręczną, na automacie autko miało jakieś 5,8 do 100 ale brak 5go biegu i tryb awaryjny po 4-7 sekundach po uruchomieniu związany z innymi parametrami silnika. ECU skrzynia i silnik S8. skrzynia
DTD tip-tronik z A8. Różnice
układ chłodzenia
wydechowy
elektryczny
przeróbka nie uzasadniona ekonomicznie, droga i bez sensu. Ale dźwięk 40 zaworowego V8 z 396Km uleczy ból.Dodam tylko że to uwielbiam. Pozdrawiam Sławek
slavoxford, poprawiłem tytuł Twojego wątku - mam nadzieję, że następne które założysz będą nazwane już poprawnie czyli z użyciem odpowiednich tagów i zgodnie z regulaminem: http://www.a8team.pl/topics12/2943.htm
Pozdrawiam, FOSS.