[inne] Uturbienie 4,2 V8 z gwarancja - badanie rynku
: 19 lut 2013, 21:43
Witam.
Na Waszym forum zarejestrowany jestem od jakiegos czasu, ale nie udzielalem sie zbyt czesto.
Teraz przypomnialem sobie o Was, bo chcialbym zbadac rynek dla przedswieziecia o ktorym za chwile.
Od 3 lat tuninguje samochody, głównie marki Audi. Od poczatku uwielbialem silniki V8. Zaczeło sie od zamontowania takiego silnika w Audi 90. ABZ, polaczony ze skrzynia od 90quattro zrobil na 1/4mili 12,68. Potem byla cala masa aut klientow, ze swapami rowniez ABZtów (80b4 quattro, 80b2 quatrro, coupe b4 quattro, 80 B4 FWD. Auta mega bezawaryjne, niepsujace sie itp.
Potem przyszła pora na pierwsze doladowane V8 i tak zrodzil sie pomysł na S4 B5 z ABZtem, doladownym kompresorem (400KM/650NM) a do tego jeszcze podtlenkiem azotu (580KM/820NM).
Nastepnie postanowilismy zniszczyc pewne 3,7 40v, ktore to urwalo korbe przy 600KM i 830NM. I potem dlugie, skupulatnie dopracowywanie setupu popularnego AQFa, czyli 4,2 40v z A8 D2, ktory w ostatniej ewolucji legitymował sie moca ~650KM i 750NM. Auto jezdzilo bezawaryjnie, nie psuło sie zupelnie a silnik byl seryjny, nigdy nie rozbierany.
Teraz modyfikujemy ww silnik by osiagal na zwyklym paliwie min. 800KM i 900NM.
I tutaj zmierzam do sedna - wiedza jaka zgromadzilem o tych silnikach pozwala mi dac gwarancje na modyfikacje tych silników na 500KM/600NM.
Pytanie do Was jak byscie zapatrywali sie na oferte uturbienia V8 na 500KM z gwarancja. Cena oscylowała by w granicach 12-14tys zł.
Czy uwazacie ze takie cos moze sie sprzedac?
Moglby byc popyt na takie uturbianie V8?
Na Waszym forum zarejestrowany jestem od jakiegos czasu, ale nie udzielalem sie zbyt czesto.
Teraz przypomnialem sobie o Was, bo chcialbym zbadac rynek dla przedswieziecia o ktorym za chwile.
Od 3 lat tuninguje samochody, głównie marki Audi. Od poczatku uwielbialem silniki V8. Zaczeło sie od zamontowania takiego silnika w Audi 90. ABZ, polaczony ze skrzynia od 90quattro zrobil na 1/4mili 12,68. Potem byla cala masa aut klientow, ze swapami rowniez ABZtów (80b4 quattro, 80b2 quatrro, coupe b4 quattro, 80 B4 FWD. Auta mega bezawaryjne, niepsujace sie itp.
Potem przyszła pora na pierwsze doladowane V8 i tak zrodzil sie pomysł na S4 B5 z ABZtem, doladownym kompresorem (400KM/650NM) a do tego jeszcze podtlenkiem azotu (580KM/820NM).
Nastepnie postanowilismy zniszczyc pewne 3,7 40v, ktore to urwalo korbe przy 600KM i 830NM. I potem dlugie, skupulatnie dopracowywanie setupu popularnego AQFa, czyli 4,2 40v z A8 D2, ktory w ostatniej ewolucji legitymował sie moca ~650KM i 750NM. Auto jezdzilo bezawaryjnie, nie psuło sie zupelnie a silnik byl seryjny, nigdy nie rozbierany.
Teraz modyfikujemy ww silnik by osiagal na zwyklym paliwie min. 800KM i 900NM.
I tutaj zmierzam do sedna - wiedza jaka zgromadzilem o tych silnikach pozwala mi dac gwarancje na modyfikacje tych silników na 500KM/600NM.
Pytanie do Was jak byscie zapatrywali sie na oferte uturbienia V8 na 500KM z gwarancja. Cena oscylowała by w granicach 12-14tys zł.
Czy uwazacie ze takie cos moze sie sprzedac?
Moglby byc popyt na takie uturbianie V8?