Strona 1 z 3

[A8 D2 pre-FL] Obniżenie zawieszenia.

: 15 cze 2009, 16:26
autor: cezar88
koledzy zastanawiam się jak obniżyć swoje a8 i są cztery opcje:
1 kupić sprężyny od S8 (tylko gdzie?)
2 kupić sprężyny obniżające
3 skrócić orginalne (ale podobno to nie jest dobra metoda)
4 doskładać kasę i kupić na przyszły sezon zawieszenie gwintowane
czekam na wasze opinie i propozycje

: 26 cze 2009, 10:04
autor: sniper
czesc witam.osobiscie mam gwinty i polecam naprawde, bez kombinowania i obcinania i co za tym idzie indywidualna regulacja.zdecydowanie gwinty :-P

: 27 cze 2009, 01:09
autor: JIMM
Daj jakieś zdjęcia jak wygląda ósemka na różnych wysokościach i powiedz jak się jeździ i czy jest różnica pomiędzy wysokościami w jeździe :->

: 28 cze 2009, 17:44
autor: sebamac-kg
Gwinty w A8? Porazka wg mnie. Limuzyna zrobiona ala calibra. "To nie przystoi". Jak juz to oryginal nivo z regulacja wysokosci etc w czasie jazdy. PS Nie wspominajac o wydatkach na dentyste przy takim zawiasie. Zawiecha szybciej do wymiany lecz nie tylko, z czasem te elementy chocby karoserii same sie odezwa.

: 28 cze 2009, 18:56
autor: SJake
sebamac-kg pisze:Gwinty w A8? Porazka wg mnie. Limuzyna zrobiona ala calibra. "To nie przystoi". Jak juz to oryginal nivo z regulacja wysokosci etc w czasie jazdy. PS Nie wspominajac o wydatkach na dentyste przy takim zawiasie. Zawiecha szybciej do wymiany lecz nie tylko, z czasem te elementy chocby karoserii same sie odezwa.
Seba - miałeś kiedyś gwint?

: 28 cze 2009, 20:25
autor: sebamac-kg
SJake pisze:
sebamac-kg pisze:Gwinty w A8? Porazka wg mnie. Limuzyna zrobiona ala calibra. "To nie przystoi". Jak juz to oryginal nivo z regulacja wysokosci etc w czasie jazdy. PS Nie wspominajac o wydatkach na dentyste przy takim zawiasie. Zawiecha szybciej do wymiany lecz nie tylko, z czasem te elementy chocby karoserii same sie odezwa.
Seba - miałeś kiedyś gwint?
Tak. Dlatego wiem, jak to jest z eksploatacja takiego auta, spadek komfortu itp. Wyroslem z takich rzeczy. Czy do A8 pasuje taki tuning? To juz rzecz gustu, a sa gusta i gusciki.

: 28 cze 2009, 20:41
autor: sniper
Sebamac stary pierwsza rzezc to widziales moja perle i nie jest zglebowana na lancera co juz widzialem i sie zdarzalo.jesli chodzi o komfort i usterki to dowodza ta wyniki z szarpakow po dluzszym czasie uzytkowania mojej niuni.wkrotce beda foto wiec ocenicie a takie opinie ludzi co na seryjnym jedza bo nie maja to czysta zazdrosc.wiele ludzi widzialo moja A8 i nikt nie glosil takich herezji.przeswit jest spory jak powinien byc.nie bede sie rozpisywal wiecej poprostu beda foto.pozdrawiam Sebamac

: 28 cze 2009, 21:19
autor: Paoo
Ja się zgadzam z kolegą sebamac-kg.Czy tej klasy auto jakim jest Audi A8 jest autem do tuningów. :-/ :/ nie bawi mnie to tak robią młodziaszki po 18l co dopiero zdali prawko i maja bogatych rodziców.To jest auto Flagowe limuzyna i tak powinno pozostać.Ale jak ktos ma ochotę się pobawic to proszę bardzo tylko niech pokaże foto później może też komuś się przyda.Pozdrowionka!!!

: 28 cze 2009, 22:21
autor: sebamac-kg
Do nikogo nie czepiam sie czy cos z tych rzeczy. Tymbardziej do sasiada snipera. Owszem, widzialem srebrzaka snipera :) Wybor gwint czy seryjka pozostawmy kazdemu uzytkownikowi. Wygoda czy komfort? Zawieszenie S samo w sobie jest juz twarde i wzrokowo mozna je odroznic od seryjnego w A. Temat gumy, sprezyny, gwint i inne forme zawieszenia byl i bedzie poruszany. Najezdzilem sie roznymi formami i wyroslem pare lat temu z tego typu zabaw, jak obnizanie i jazda jak furmanka. To czekamy na foto. Ocenimy w tym przypadku wyglad :) Do zobaczenia na drodze sniper, pozdry
PS Ciekawe czy ty wiesz ktora to ja 8 jezdze. ;)

: 29 cze 2009, 07:06
autor: cezar88
widzę że niezła rozmowa tu rozgożała :mrgreen: po pierwsze ja nie chcę swojej kłaść na ziemi ja co niektórym się tutaj wydaje, ja chcę ją delikatnie obniżyć bo puki co jest za wysoka (jak dla mnie) najlepiej jak by to był zawias od S8 ale gwint byłby jeszcze lepszy. nie uważam też aby w jakikolwiek sposób było to ujmą dla A8. chcę jej nadać delikatnie agresywnego charakteru. (a tak na marginesie Paoo to ja mam 21l i możesz mi wierzyć lub nie ale sam sobie zarobiłem na to auto i jestem bardzo wyczulony na tekst typu ,,gówniarz któremu bryke kupił bogaty tatuś" nie każdy ma bogatych starych, wystarcza chęci :mrgreen:)

: 29 cze 2009, 15:17
autor: sniper
Sebamac rozumiem cie i podzielam zdanie z tym calym glebowaniem.z tym ze u mnie to jest tylko przod i delikatnie bez wariacji.bedzie foto jak wrtoce bo na wlochy lece na miecha.pozdrawiam i do zobaczenia na drodze


Cezar88 zgadzam sie ja mam 23l i rowniez sam na ta perle zarobilem a gwinty nie sa zle i nie ujmuja komfortowi czy optyce.ale jest to forum wiec i rozne gusta.beda foto to zobaczysz jak to wyglada u mnie.


pozdrawiam was chlopaki dbajcie o swoje niunie i do uslyszenia!!!


Ps. Sebamac twoja to pewnie granatowa na tych fajnych szprychach z audi 18''?swietnie wyglada.pozdrawiam

: 29 cze 2009, 17:35
autor: cezar88
a tak zbaczając trochę z kursu, co myślicie o tych felgach? http://moto.allegro.pl/item665807496_ko ... rabus.html oglądałem je dzisiaj i jakby je wypolerować to mogłyby nieżle się prezentować :mrgreen:

: 29 cze 2009, 18:47
autor: slavi16
Widzisz kolego, felunek do autka to sprawa indywidualnego gustu, bo co podoba się Tobie, nie musi podobać się innym i odwrotnie.
Mnie osobiście nie podobają się jakieś wymyślne kształty na takim autku - po prostu mi nie pasują, choć ogólnie są ciekawe :-P

: 29 cze 2009, 19:17
autor: cezar88
no właśnie wg mnie te nie są jakieś wymyślne i mają bardzo stonowany wzór, moim zdaniem oczywiście

: 29 cze 2009, 22:16
autor: sebamac-kg
Sniper, twoja ma przod tylko... hm, ale srebrna to sie zgadza. Bowiem dwie takie widuje bardzo podobne. To faktycznie mile widziane foto i wyjasni sytuacje. Moja to czarny akryl (jak jasno to granatowa, a jak ciemniej to czarna) i na 20", chrom, 5-ramienne.
milej drogi, wypoczynku