Strona 1 z 2

[D4 11 ] A8 - wizualna modyfikacja na S8

: 04 sty 2017, 01:46
autor: Panamera
Panowie, od trzech bardzo doglebnie sie interesuje tematem, modyfikacji wizualnej A8 na S8 w "budzie" D4.

Z gory zaznaczam, że nie chodzi tutaj o wykonanie S8 w skali 1:1, nie pomijajac najmniejszych detali - nie, nie to mam na celu.

D4 jeszcze nie zakupilem, a planuje na wiosnę.

Z tego co zauważyłem, na pewno bedzie trzeba :

- Zderzak przod + grill + wloty powietrza dolne
- Zderzak tyl? Cały? Czy wystarczy jedynie dolna część? ktora notabene jest wymienna.
- Koła 21 (Rotor, mi sie podoba najbardziej)
- Lusterka do profesjonalnego oklejenia
- Lampy full LED (jesli kupilbym wersje z xenonami)
- Uklad wydechowy z 2 na 4 koncowki
- listy progowe pod drzwiami

Czy sa elementy ktore pominalem, aby zrezlizowac taki projekt?
Zaciski, emblematy, kierownica i inne tego typu szczegoly - odpuszczam.
Zaznaczem jeszcze raz, moim celem nie jest zrobienie z A8 S8, a jedynie uzyskanie wygladu zewnetrznego "eski"

: 04 sty 2017, 09:56
autor: PABLO200
a jaką kasę chcesz przeznaczyć na całą inwestycje ?

: 04 sty 2017, 10:23
autor: Panamera
Chciałbym przeznaczyć tyle ile będzie wymagała cała inwestycja, zakładam ze szukam wersji już z lampami full LED, oraz że rotory również mogą się trafić - w przeciwnym razie minimum 10k poszłoby tylko na te dwie rzeczy :)

Na podstawie tego co zdążyłem sprawdzić, wychodziły koszta :

Przód zderzaka z grillem ok. 3500 + lakierowanie
Tył zderzaka ok. 2000 + lakierowanie
Wydech 2000-3000?
Progi? Nie wiem, nawet znaleźć nie moge
Lusterka do oklejenia - grosze sprawy
Wiec sam nie wiem ile może mnie kosztować ten zabieg.
Ale widzę ze ludzie przerabiają tak swoje D4, wiec tragedi nie powinno być.

: 16 sty 2017, 22:42
autor: Motostacja
Jeśli chodzi o lampy to troche tutaj powróżę, jednak skoro w D3 przejście z lamp preFL na pełne FL nie było taką błachą sprawa to i w przypadku D4 przejście z Xenon na full LED nie będzie ograniczało sie tylko to wymiany kloszy, kable sterowniki i cała masa która mi sie nawet w głowie nie mieści, więc tutaj radze szukać juz z Full LED wyjdzie taniej i bez rzeźby.

Co do rotorów 21" no to drogi kolego masz lekką ręke do liczenia, same felgi 8 tyś i oponki za sztuke bagatela od 1,5k w góre czyli kolejne 6 kafli tak że razem robi się 14 tys na same koła. Więc nie wiem jak zmieściłeś full ledy i felgi w 10k.

: 16 sty 2017, 22:54
autor: PABLO200
Przygotuj na to 25 K lampy + koła

: 17 sty 2017, 14:18
autor: Motostacja
PABLO200 pisze:Przygotuj na to 25 K lampy + koła
No i to jest realna kwota, pamiętaj że jeśli kupisz felgi to w przyszłości nie będziesz musiał ich oddawać z autem, można powiedzieć że będzie to zamrożony kapitał :P

: 17 sty 2017, 16:48
autor: PABLO200
Lampy także można wykorzystać.
sa energooszczędne technologia LED
Np. oświetlenie tarasu ... :)

: 17 sty 2017, 16:50
autor: drago_o
PABLO200 pisze:Np. oświetlenie tarasu ...
Albo klimatyczny garaż :D w rogu stolik z bloku lub od biedy felgi i folete przednie za stołki :P

: 17 sty 2017, 17:43
autor: labas
Nie lepiej kupić od razu S8, przynajmniej nie będzie wiochy.

: 17 sty 2017, 18:43
autor: emilus143
labas pisze:Nie lepiej kupić od razu S8, przynajmniej nie będzie wiochy.
Dokładnie też jest takie moje zdanie.

: 17 sty 2017, 21:02
autor: drago_o
Jasne a jak ja mowilem ze wiocha to kupowanie w salonie tdi z pakietem w12 fabrycznie to wiekszowc uwazala to za fajne a teraz przerabianie A8 na S8 jest niefajne :P

: 18 sty 2017, 09:10
autor: emilus143
Ja bynamniej tak nigdy nie twierdziłem. Wszystkie es srajny, przeróbki typu przedlift na lift, doklejanie znaczków oraz przerabianie na wersje eksluzywne typu w12 czy też "S" osobiście uważam za bezsens. Niektórzy nie mogą się po prostu pogodzić że mają biedniejszy model i próbują usilnie coś z tym zrobić. Podchodzisz do wozu, mówisz jakie piękne S8, ten to drogi był! Weź no odpal, chciałbym usłyszeć ten ryk ! kle kle kle kle kle ku.wa....

: 18 sty 2017, 10:17
autor: drago_o
No Audi fabrycznie to oferuje :P

: 18 sty 2017, 10:59
autor: rafalr93
emilus143 pisze:Ja bynamniej tak nigdy nie twierdziłem. Wszystkie es srajny, przeróbki typu przedlift na lift, doklejanie znaczków oraz przerabianie na wersje eksluzywne typu w12 czy też "S" osobiście uważam za bezsens. Niektórzy nie mogą się po prostu pogodzić że mają biedniejszy model i próbują usilnie coś z tym zrobić. Podchodzisz do wozu, mówisz jakie piękne S8, ten to drogi był! Weź no odpal, chciałbym usłyszeć ten ryk ! kle kle kle kle kle ku.wa....

Popieram to samo <blee> S8 a tu klekocze jak bocian .

: 18 sty 2017, 11:23
autor: Motostacja
emilus143 pisze:Ja bynamniej tak nigdy nie twierdziłem. Wszystkie es srajny, przeróbki typu przedlift na lift,
Ja nie do końca się zgodzę, liftowanie ma sens np w przypadku kiedy chcesz miec a8 d3 4.2 LPG w polifcie, polifty z tym motorem wychodziły tylko w 2005 i 2006r zatem szansa na zalezienie po 1 dobrze wyposazonej po 2 zadbanej po 3 z 4.2mpi po 4. lift, graniczy z cudem, więc często tańszym i bezpieczniejszym sposobem jest kupienie gratów na lifta do swojego pre fl.
labas pisze:Nie lepiej kupić od razu S8, przynajmniej nie będzie wiochy.
Jednak w tym wypadku popieram tą opcje tym bardziej że 4.0 tfsi jest bardzo udanym silnikiem, i nie pali w trasie duzych ilości paliwka.