Strona 1 z 2

[D2] Pochylenie koła ( Nie wiem jak to sie fachowo nazywa )

: 14 lis 2012, 16:34
autor: Sajmon
Witam. Jak zrobic takie pochylenie koła ? Czy to robi się automatycznie przy obniżaniu ?

: 14 lis 2012, 17:00
autor: robertas
Chodzi Ci o negatyw ;) a jak to zrobic...to zalezy w jakim aucie konkretnie ;)

: 14 lis 2012, 17:05
autor: scenic_17
zgodze sie z kolega, zalazy od auta .. fajnie wyglada tylko kiepsko sie prowadzi takie auto .. mala powierzchnia opony przylega do aswaltu i mozna szybko stracic przyczepnosc, no i opony sie szybciej zuzywaja

: 14 lis 2012, 17:30
autor: Gość
Mnie to to takie cos wyglada jakby w aucie stado krów siedziało :lol:

: 14 lis 2012, 17:41
autor: robertas
No sa rozne gusta...przy negatywie chodzi glownie o maksymalna glebe ;)

: 14 lis 2012, 20:39
autor: bunga bunga
Ujemne kąty nachylenia kół i chodzi o częściowe przeciwważenie siły odśrodkowej podczas zakrętów. Aby większą powierzchnią opona przylegała do podłoża i nie wyrzucało z zakrętu. Do szybszego pokonywani ich. Wykorzystywane głównie na torach podczas wyścigów.
Mniejszy kąt w tylnych osiach napędowych np BMW. Jak na zdjęciu na przodzie mniejszy kont niż z tyłu. Do codziennego wykorzystania to chyba tylko na autostradach.

8-)

: 14 lis 2012, 20:47
autor: robertas
Serrgiusz, tak zgodze sie z Toba...ale taki negatyw jak jest na foto jest tylko do osiagniecia maksymalnej gleby, zeby ranty felgi przy jej dosc duzej szerokosci mogly schowac sie wewnatrz nadkola, tak duzy negatyw jak napisal tu kolega nie ma nic wspolnego z jakoscia prowadzenia i bezpieczenstwem... (dlatego auto na foto stoi w miejscu :mrgreen: ) poprostu...zabieg tylko dla wygladu ;)

: 14 lis 2012, 20:53
autor: bunga bunga
Na Youtube widziałem film z extremalnymi negatywami w cywilnych samochodach na drodze ale w Japonii. Nie wiem czy nawet nie link z forum.

Tu jest kilku



Polecam film po 1m 42sek

To jest ten




8-)

: 14 lis 2012, 20:57
autor: roberth
Serrgiusz pisze:Ujemne kąty nachylenia kół i chodzi o częściowe przeciwważenie siły odśrodkowej podczas zakrętów. Aby większą powierzchnią opona przylegała do podłoża i nie wyrzucało z zakrętu. Do szybszego pokonywani ich. Wykorzystywane głównie na torach podczas wyścigów.
Mniejszy kąt w tylnych osiach napędowych np BMW. Jak na zdjęciu na przodzie mniejszy kont niż z tyłu. Do codziennego wykorzystania to chyba tylko na autostradach.

8-)

Często tez w driftowozach, większa powierzchnia styku opony z asfaltem przy jeździe na kontrze. sposoby pochylu rozne w zależności od samochodu, np.camber plate, regulowane wahacze itp. temat rzeka :)

: 25 gru 2012, 15:46
autor: FOSS
bunga bunga pisze:Na Youtube widziałem film z extremalnymi negatywami w cywilnych samochodach na drodze ale w Japonii.
Looknijcie tu:
masakra :lol:

: 25 gru 2012, 16:11
autor: krzychu22.p1i
FOSS pisze: Looknijcie tu:
masakra :lol:
Pierdzi jak komarek bez kolanka :D :D

: 25 gru 2012, 18:35
autor: pepi
ludzie to mają puste głowy
albo sporo siana w kieszeni to im odwala :mrgreen:

: 25 gru 2012, 18:59
autor: 123mielony
FOSS pisze:Looknijcie tu: http://www.youtube.com/wa...p&v=zhT3C9mHLZ4

masakra
Bardzo delikatnie to podsumowałeś.
Jak ktoś nie ma pomysłu jak zmasakrować swoje auto to już ma :-D

: 25 gru 2012, 19:46
autor: labas
FOSS pisze:
bunga bunga pisze:Na Youtube widziałem film z extremalnymi negatywami w cywilnych samochodach na drodze ale w Japonii.
Looknijcie tu:
masakra :lol:
Do zabawy ok.
Ale do normalnej jazdy? zabiłby się na pierwszym zakręcie w dojeździe do mojego domostwa :lol:

: 25 gru 2012, 20:15
autor: Gość
labas pisze:Do zabawy ok.
A czym tu sie bawić?? :shock: Za szerokie felgi to sobie wsadził węższe opony :lol: a wg jak to wygląda??-jak pół dupy zza krzaka :mrgreen: