A8 D2 4.2 1996r ABZ 4HP24
: 03 paź 2016, 18:08
Witam,pora przedstawić swoją a8.Po długich poszukiwaniach,przejechaniu ok 2 tys km kupiłem w końcu v8.Planowałem kupić 98r i w full opcji ale w naszym kochanym kraju prawie każda a8 jest przemęczona.
10.12.2015r Dokonałem zakupu i wraz z biegiem czasu zostało zrobione:
-rozrząd firmy ContiTech
-Pasek osprzętu wraz z dwiema rolkami i napinaczem
-Tarcze,klocki przód tył MaxGear + przewody + nowy płyn hamulcowy
-Nabita oraz odgrzybiona klimatyzacja
-Olej Valvoline MaxLife 10w40 + filtr MAN
-Płyn chłodniczy Glixol
-Płyn wspomagania FEBI (zielony)
-Olej skrzyni Mobil ATF 220 + filtr
-Uszczelki pokryw zaworów + pasta wszystko firmy Victor Reinz
-Filtr kabinowy,powietrza
-Świece Denso + fajki
-Nowe amortyzatory przód sachs
-Listwy wtryskowe LPG Hercules + zestaw naprawczy parownika KME GOLD + nowe filtry przewody
-Została uszczelniona chłodniczka oleju + nowy kruciec
hmm na chwile obecną przychodzą mi tylko te rzeczy jak coś jeszcze sobie przypomnę to dopisze a teraz kilka zdjęć:
10.12.2015r Dokonałem zakupu i wraz z biegiem czasu zostało zrobione:
-rozrząd firmy ContiTech
-Pasek osprzętu wraz z dwiema rolkami i napinaczem
-Tarcze,klocki przód tył MaxGear + przewody + nowy płyn hamulcowy
-Nabita oraz odgrzybiona klimatyzacja
-Olej Valvoline MaxLife 10w40 + filtr MAN
-Płyn chłodniczy Glixol
-Płyn wspomagania FEBI (zielony)
-Olej skrzyni Mobil ATF 220 + filtr
-Uszczelki pokryw zaworów + pasta wszystko firmy Victor Reinz
-Filtr kabinowy,powietrza
-Świece Denso + fajki
-Nowe amortyzatory przód sachs
-Listwy wtryskowe LPG Hercules + zestaw naprawczy parownika KME GOLD + nowe filtry przewody
-Została uszczelniona chłodniczka oleju + nowy kruciec
hmm na chwile obecną przychodzą mi tylko te rzeczy jak coś jeszcze sobie przypomnę to dopisze a teraz kilka zdjęć: