Audi A8 D2 Lift 4.2 Gwint Air Ride V8 Long By Mat
: 07 sty 2019, 22:13
Witam wszystkich w moim "Garażu"
Na wstępie chciał bym powiedzieć ,że ciesze się z dołączenia do kolejnego forum miłośników audi ,tym razem A8 .
Przygodę swoją zacząłem od Audi A4,wtedy postanowiłem dołączyć do "A4 Klub Polska" .
Zostałem tam bardzo szybko zarażony możliwościami modowania aut .
Natychmiast postanowiłem stworzyć własną listę modów ,która sprawiała mi bardzo dużo przyjemności z jej realizacji .
Następnie kiedy doszedłem do pewnego etapu projektu ,niestety stwierdziłem że serce tego auta psuje całokształt .
Zdecydowałem się na sprzedaż mojego Audi A4 (1.9 TDI ) z bólem serca .
Kolejne auto jakie zakupiłem do modzenia było Audi A6 Avant 3.0 TDI
Potencjał wydawał się dużo większy i możliwości, postanowiłem zapisać się na forum "A6klub" .
Przejrzałem forum "A6klub" od "A-Z" , zorientowałem się że silniki nowej generacji są dość wadliwe , więc postanowiłem wrócić do klasyki i tak oto jestem tutaj
Mój nowy zakup "aktualny" to Audi A8 D2 w wersji Long
kilka słów o tym aucie i jego wyposażeniu
Audi A8 D2 FL Long
Rok produkcji 1999 Pierwsza Rejestracja 2000
Napęd 4.2 V8 Quattro AQF
Skrzynia Tiptronic 5 biegowa
Przebieg 330 tysięcy km Aktualny
Wyposażenie:
• -Xenon plus
• -podwójne szyby
• -Szyberdach
• -tapicerka skórzana komfort plus
• -fotele przód regulowane elektrycznie grzane z pamięcią.
• -elektryczna regulacja pasów bezpieczeństwa
• -grzana tylna kanapa z regulacją lędźwi
• -telefon Nokia+ drugi telefon na tylnym tunelu
• -rolety bocznych tylnych drzwi
• -el. Roleta tylnej szyby
• -navi plus
• -zmieniarka 6 cd
• -tempomat
• -sufit i boczki alcantara
• -cichy alarm
• -elektrycznie regulowana kierownica
I wiele innych których nie pamiętam
kilka zdjęć A8 niestety robione kalkulatorem bo jestem zajęty pracami przy sercu tego auta )
i tutaj pierwszy projekt wspomniany w opisie A4 B7 Przed operacją
A tutaj po małym liftingu
A6 C6 najkrótszy zakup w mojej karierze
Mody:
Nowe Zaciski przód Audi A8 D3 aktualnie zakupione . ( in progress )
Naprawy :
305 tyś
Remont silnika w dobrze znanym serwisie SMP kilka fotek .
325 tyś Duży serwis:
filtry oleje , łożysko tył nowe ,komplet tarcz klocków tył , całe zawieszenie wielowahaczowe z przodu , regeneracja zacisków tył , regeneracja alternatora , nowy wentylator klimatyzacji , komplet świec zapłonowych , przeguby x2 , nowy Napinacz , nowy wąż pompy wspomagania i reszty nie pamiętam jakieś foto z kilkoma gazetami .
326 tyś Wymiana sprzęgła hydrokinetycznego + olej w skrzyni i nowy filtr , nowy uszczelniacz na końcu skrzyni .
326 tyś Nowe felg po regeneracji w piecyku + nowy zestaw opon cały komplet na lato
329 tyś nowe opony zimowe komplet .
333 tyś tutaj standardowy serwis plus pierwsze mody dla tego auta i foto relacja związana z pracami .
zaciski od d3 z pełną regeneracją
tutaj pracę z zabudową pod AIR RIDE który skompletowałem
a tutaj zabudowa zamiast popielniczki będą ukryte zegary tak żeby wnętrze nadal zachowało swój oryginalny wygląd
powietrze będzie na gwincie z regulacją twardości od ST Suspensiona wersja ST XA generalnie super opcja bo paczka przyszła prosto z fabryki kw to są identyczne flaki co KW V2 tylko zabezpieczenie inne niż w KW ale dodam że cena również jest dużo inna także moim zdaniem warto ale więcej powiem po upływie jakiegoś czasu i użytkowania
tutaj kilka detali żeby poprawić również estetykę tego auta
aktualnie trwają już tylko pracę związane z montażem pneumatyki
Na wstępie chciał bym powiedzieć ,że ciesze się z dołączenia do kolejnego forum miłośników audi ,tym razem A8 .
Przygodę swoją zacząłem od Audi A4,wtedy postanowiłem dołączyć do "A4 Klub Polska" .
Zostałem tam bardzo szybko zarażony możliwościami modowania aut .
Natychmiast postanowiłem stworzyć własną listę modów ,która sprawiała mi bardzo dużo przyjemności z jej realizacji .
Następnie kiedy doszedłem do pewnego etapu projektu ,niestety stwierdziłem że serce tego auta psuje całokształt .
Zdecydowałem się na sprzedaż mojego Audi A4 (1.9 TDI ) z bólem serca .
Kolejne auto jakie zakupiłem do modzenia było Audi A6 Avant 3.0 TDI
Potencjał wydawał się dużo większy i możliwości, postanowiłem zapisać się na forum "A6klub" .
Przejrzałem forum "A6klub" od "A-Z" , zorientowałem się że silniki nowej generacji są dość wadliwe , więc postanowiłem wrócić do klasyki i tak oto jestem tutaj
Mój nowy zakup "aktualny" to Audi A8 D2 w wersji Long
kilka słów o tym aucie i jego wyposażeniu
Audi A8 D2 FL Long
Rok produkcji 1999 Pierwsza Rejestracja 2000
Napęd 4.2 V8 Quattro AQF
Skrzynia Tiptronic 5 biegowa
Przebieg 330 tysięcy km Aktualny
Wyposażenie:
• -Xenon plus
• -podwójne szyby
• -Szyberdach
• -tapicerka skórzana komfort plus
• -fotele przód regulowane elektrycznie grzane z pamięcią.
• -elektryczna regulacja pasów bezpieczeństwa
• -grzana tylna kanapa z regulacją lędźwi
• -telefon Nokia+ drugi telefon na tylnym tunelu
• -rolety bocznych tylnych drzwi
• -el. Roleta tylnej szyby
• -navi plus
• -zmieniarka 6 cd
• -tempomat
• -sufit i boczki alcantara
• -cichy alarm
• -elektrycznie regulowana kierownica
I wiele innych których nie pamiętam
kilka zdjęć A8 niestety robione kalkulatorem bo jestem zajęty pracami przy sercu tego auta )
i tutaj pierwszy projekt wspomniany w opisie A4 B7 Przed operacją
A tutaj po małym liftingu
A6 C6 najkrótszy zakup w mojej karierze
Mody:
Nowe Zaciski przód Audi A8 D3 aktualnie zakupione . ( in progress )
Naprawy :
305 tyś
Remont silnika w dobrze znanym serwisie SMP kilka fotek .
325 tyś Duży serwis:
filtry oleje , łożysko tył nowe ,komplet tarcz klocków tył , całe zawieszenie wielowahaczowe z przodu , regeneracja zacisków tył , regeneracja alternatora , nowy wentylator klimatyzacji , komplet świec zapłonowych , przeguby x2 , nowy Napinacz , nowy wąż pompy wspomagania i reszty nie pamiętam jakieś foto z kilkoma gazetami .
326 tyś Wymiana sprzęgła hydrokinetycznego + olej w skrzyni i nowy filtr , nowy uszczelniacz na końcu skrzyni .
326 tyś Nowe felg po regeneracji w piecyku + nowy zestaw opon cały komplet na lato
329 tyś nowe opony zimowe komplet .
333 tyś tutaj standardowy serwis plus pierwsze mody dla tego auta i foto relacja związana z pracami .
zaciski od d3 z pełną regeneracją
tutaj pracę z zabudową pod AIR RIDE który skompletowałem
a tutaj zabudowa zamiast popielniczki będą ukryte zegary tak żeby wnętrze nadal zachowało swój oryginalny wygląd
powietrze będzie na gwincie z regulacją twardości od ST Suspensiona wersja ST XA generalnie super opcja bo paczka przyszła prosto z fabryki kw to są identyczne flaki co KW V2 tylko zabezpieczenie inne niż w KW ale dodam że cena również jest dużo inna także moim zdaniem warto ale więcej powiem po upływie jakiegoś czasu i użytkowania
tutaj kilka detali żeby poprawić również estetykę tego auta
aktualnie trwają już tylko pracę związane z montażem pneumatyki