Strona 1 z 2

A8 D3 4.2 MPI czarny lakier jasny środek

: 13 paź 2014, 21:07
autor: Motostacja
Witam
Po nie krótkich poszukiwaniach jestem od kilku tyg posiadaczem Audi a8 d3 przedlift w ciekawej opcji wyposażenia i jak dla mnie w najlepszej możliwej kolorystyce czyli czarny lakier i jasny beżowy środek .
Wyposażenie całkiem ciekawe mi:
Łopatki f1
Czytnik lini papilarnych
Keyless
Oba pakiety chrom
El klapa
Podświetlenie ambiente wew i zew
Solardach
Grzane stołki tył niestety brak 4 stref Klimy 
Fotele komfort
Przyciemnione szyby
Telefon
bose
Felgi 19 słoneczka opony zima 235
Niecały rok ma instalacja LPG STAG na 2 reduktorach wtryski HANA jeszcze dokładnie nie ogarniałem co dokładnie jest CHECK nie pali się a auto zbiera się pod czerwone pole bez spadków mocy mam nadzieje ze nie podbiera PB 
I to chyba wszystko z ciekawszych rzeczy

Auto wymaga gruntownego czyszczenia w środku poprzedni właściciel jest dość zajętym człowiekiem i nie przykładał uwagi do czystości a wiadomo jak jest przy jasnym środku .
Stan mechaniczny jest okej , nie doszukałem się wycieków , auto ma nowy kompresor za prawie 2 tys 4 nowe czujniki pneumatyki nie wiem ocb ale koszt 2 k auto podnosi się bardzo szybko , serwis skrzyni , nowe heble przód i tył ATE nowe wahacze i wspomniana już roczna instalacje lpg STAG
Auto jest godnym następcą mojej ex a6 c5 i jeśli będzie sprawował się dobrze to istnieje duza szansa ze zostanie już w rodzinie na zawsze:-) bo nie wyobrazam sobie jak na razie lepszego auta dla mnie niż d3 .
Plany wizualne:
-kpl przód Polift
-felgi 20 s8 albo s-line na lato na zime słoneczka + dystans
-polerka lakieru , polerka lamp tył ,lamp przód
-czyszczenie środka i konserwacja skór
Mechanika i elektryka:
-Serwis LPG
-rozrząd
-wymiana płynów
-opanowanie niedziałającego sterowania na kierownicy i f1
-niedomykająca się klapa elektryczna
-wymiana bateri w 2 gim kluczyku
-poprzedni właściciel wymieniał ekran fis czasami przy pierwszym odpalaniu przez 30s -1min nie działa póżniej jest już ok
-nie działa mi przycisk na klamce od kessy drzwi kierowcy reszta ok
-wyświetla mi bład zarówek ale to ze względu na wsadzone Ledy w miejsce postojowek
-wyswietla mi bład cisnienia w oponach sprawdzałem cisnienie wiec prawdopodobnie uszkodzony czujnik najchętniej to bym to wyłaczył bo na co to komu :P zreszta i tak planuje kupic felgi 20 i do nich w ów czas musiał bym tez dokupić czujniki
-bład na jednym czujniku parkowania czujnik jest ok problem z obwodem musze to sprawdzic

Trochę tego jest ale najważniejsze dla mnie było to aby silnik skrzynia i pneumatyka były ok.
Kilka pytan do was :
-jest gdzies jakies kompedium wiedzy typu ile czego wchodzi oleju płynów jakie interwaly na wymiane czego
-jak wyjac przednie fotele do czyszczenia ?
-czy polecicie warsztat do wymiany rozrządu warszawa albo okolice Torunia ?
-jaki rozrząd polecacie ruville + conti czy Gates ? takie sprawdzałem ceny od 1400-1800 bez płynów i paskow wielorowkowych , jaka cena za wymiane jest rozsądna , w audi v6 wymieniałem za 400zł na blokadach tutaj Tyle samo roboty jest w sumie
-jak zdjąć kierownice nie widzę tam żadnych śrubek ?
-jak wyłączyć czujniki cisnienia opon ?
-jaki dystans wejdzie pod felgi słoneczka żeby Fele były n równo z nadkolem

Dodam ze posiadam vcds 12.12 garaz i jakies tam umiejętności mechaniczne ale do speca to mi daleko :P
Jeśli się komuś będzie chciało odpowiedzieć mi na jakieś z powyższych pytań bd bardzo wdzięczny

Fotki :
http://tufotki.pl/3N0yb

pozdrawiam

: 14 paź 2014, 08:10
autor: Bartek87
Ładna sztuka, gratulacje. Na wszystkie Twoje pytania są odpowiedzi na forum wystarczy poszukać ;)

Re: A8 D3 4.2 MPI czarny lakier jasny środek

: 14 paź 2014, 09:04
autor: VanDyke
raftor pisze: -czy polecicie warsztat do wymiany rozrządu warszawa albo okolice Torunia ?
Odezwij się do klubowicza FOSS

: 14 paź 2014, 09:29
autor: opicasso
gratulacje . ładna zadbana a8 w dodatku czarna z jasnym wnętrzem, co do wyciagniecia fotela
http://audi.auto.com.pl/forum/viewtopic.php?t=5054 tutaj ktoś napisal jak to zrobic, ogolnie wyciaga sie je łatwo tylko są bardzo ciężkie :D

: 14 paź 2014, 18:59
autor: dracus6662
gratuluje autka <hihi> bardzo fajna furka co do rozrzadu to w boshservice zawolali 2900 za wszysko z termostatem łacznie

: 14 paź 2014, 21:05
autor: Motostacja
Dzięki dzięki

odezwałem sie do Fossa ale bez odzewu

ma ktoś jakis kontakt do kolegi foss w ten ekend bede w warszawie moze by sie udało zgadać

w Toruniu znajomy mechanik zaśpiewał po znajomości 300zł na blokadach umówiłem sie wstępnie na poniedziałek i jak na razie używam auto sporadycznie bo nie wiadomo kiedy był wymieniany w ASO tez nie powiedzieli

tylko musze sie jeszcze w 100% dowiedzieć czy na pewno ma blokadę do kół wałków , nie chce zeby potem mi banki sie rozjechały i LPG chodziło kulawo bo jak na razie jest super i lata na lpg jak na PB zero checka

: 14 paź 2014, 21:39
autor: dracus6662
pewnie zalatany i czasu niema na przeczytanie PW

zobacz do swojej skrzynki ;)

: 14 paź 2014, 23:02
autor: 123mielony
raftor pisze:ma ktoś jakis kontakt do kolegi foss w ten ekend bede w warszawie moze by sie udało zgadać
Mówisz i masz 600 661 660

: 15 paź 2014, 08:05
autor: Marcin2013
Co do rozrządu to za bebechy całość Febi + pasek z wysyłką 1100.-

: 15 paź 2014, 08:28
autor: dracus6662
rozumiem że: + pompa + termostat + wszystkie rolki napinajace ....

: 15 paź 2014, 08:34
autor: Marcin2013
Tak, tylko bez termostatu.

: 15 paź 2014, 08:40
autor: dracus6662
no tonie az tak wiele a wymiana samemu? bo przewaznie jak bierzesz swoje graty na wymiane to daja ci gwarancję na robote a nie na czesci a jak wexmiesz wszystko w serwisie to cie nic nie intereseju w razie w robia i niema gadania

: 15 paź 2014, 08:49
autor: Marcin2013
Tak wymiana samemu,graty czekają przy okazji jeszcze inne rzeczy z przodu będę robił :)

: 15 paź 2014, 08:56
autor: dracus6662
tzn? jakieś bum.. :/

: 15 paź 2014, 08:58
autor: Gość
DO ceny rozrządu sie jeszcze dorzuca zestaw paska micro i ewentualnie uszczelnienia.