D-trójka "Audik" 2003 + cutouts 'by ManiekJames
: 26 sty 2015, 21:37
Cześć Wszystkim !!
Mam na imię Mariusz - a na wszystkich forach i w Klubach samochodowych mówią mi "MJ" eMdżeJ
Na forum A8 jestem od końca zeszłego roku - poszukiwałem Audi - tego jedynego!!...
Poprzednio jeździliśmy sobie przez 5 lat Laguną II 2004r, i zmieniłem przez ten czas te autko nie do poznania
W klubie "RLKP" jestem do dziś dzień i działam prężnie jako Boss regionu WLKP.
Spoty, Zloty, Zjazdy, Akcje, Konkursy - to norma dla Nas.
.
.
.
Teraz przyszła pora na zmianę autka i .... no właśnie - i kupiliśmy w Listopadzie 2014r. w pełni zadbaną A8 D3 z 2003r. z bardzo bogatą przeszłością serwisową <hura>
Silnik - jedyny i słuszny 4.2 mpi BFM 334KM !!
Był on już zagazowany - lecz niestety w dość lichą instalację LPG... może nie kiepską - co za słabą do tej mocy
Aaaaa w bagażniku - ktoś sobie wymarzył 2 butle LPG
Jedna w kole 60l, a druga za siedzeniem - walec 80l.
Czyyyli włazi do niej ok. 112l. !!!!!! nooo i tak da się jeździć - mimo mniejszej pojemności bagażnika, ale Nam to nie przeszkadza.
............................................................................................
TAKA PRZYJECHAŁA:
Nooo i nie do końca "dobra" instalacja LPG - bo jak się przydeptało to trochę powyżej 5tyś obrotów już gwizdało że brak gazu - trzeba było wyłączyć i włączyć LPG <niewiem>
Noooo oprócz wymiany rozrządu, filtrów, świeczek, płynów, syreny alarmu, zbiornika płynu chłodzącego, czujnika jakości powietrza, osłony głośnika drzwi kierowcy, palników Xenonów, paska i rolek akcesoriów, montażu CB i montażu kamerki - najważniejsza była zmiana instalacji LPG - czyli wtrysków, rurek i reduktora.
Kupiłem wtryski HANY zielone, elektrozawór podwójny i reduktor podwójny TWIN KME (podobno do 400KM )
Noooo a na sam koniec - w sumie to przed 3 dniami <okioki> zmieniłem końcowy wydech, czyli tłumiki i końcówki robione/spawane/projektowane na wymiar - naaaa coś a'la S8 - ale w SPORO mniejszych kosztach.
W oryginale brakowało mi stanowczo dźwięku V8 z tył samochodu - taka ciiisza była... już nie ma - miód dla uszu <dance>
Teraz jak wjeżdżam do naszej gelerii na parking podziemny - ZAWSZE deptam delikatnie - i przeżywam za każdym razem "orgazm" nie wstydze sie a co !!
POZDRAWIAM wszystkich <papapa> i do zobaczenia na Zlocie/Spotach itp.
ps: sorry za jakość zdjęć - muszę porobić w końcu aparatem
pps: aha i sorry za ramki rejestracyjne - to jedyny akcent do drugiego/starego Klubu <hehe>
Mam na imię Mariusz - a na wszystkich forach i w Klubach samochodowych mówią mi "MJ" eMdżeJ
Na forum A8 jestem od końca zeszłego roku - poszukiwałem Audi - tego jedynego!!...
Poprzednio jeździliśmy sobie przez 5 lat Laguną II 2004r, i zmieniłem przez ten czas te autko nie do poznania
W klubie "RLKP" jestem do dziś dzień i działam prężnie jako Boss regionu WLKP.
Spoty, Zloty, Zjazdy, Akcje, Konkursy - to norma dla Nas.
.
.
.
Teraz przyszła pora na zmianę autka i .... no właśnie - i kupiliśmy w Listopadzie 2014r. w pełni zadbaną A8 D3 z 2003r. z bardzo bogatą przeszłością serwisową <hura>
Silnik - jedyny i słuszny 4.2 mpi BFM 334KM !!
Był on już zagazowany - lecz niestety w dość lichą instalację LPG... może nie kiepską - co za słabą do tej mocy
Aaaaa w bagażniku - ktoś sobie wymarzył 2 butle LPG
Jedna w kole 60l, a druga za siedzeniem - walec 80l.
Czyyyli włazi do niej ok. 112l. !!!!!! nooo i tak da się jeździć - mimo mniejszej pojemności bagażnika, ale Nam to nie przeszkadza.
............................................................................................
TAKA PRZYJECHAŁA:
Nooo i nie do końca "dobra" instalacja LPG - bo jak się przydeptało to trochę powyżej 5tyś obrotów już gwizdało że brak gazu - trzeba było wyłączyć i włączyć LPG <niewiem>
Noooo oprócz wymiany rozrządu, filtrów, świeczek, płynów, syreny alarmu, zbiornika płynu chłodzącego, czujnika jakości powietrza, osłony głośnika drzwi kierowcy, palników Xenonów, paska i rolek akcesoriów, montażu CB i montażu kamerki - najważniejsza była zmiana instalacji LPG - czyli wtrysków, rurek i reduktora.
Kupiłem wtryski HANY zielone, elektrozawór podwójny i reduktor podwójny TWIN KME (podobno do 400KM )
Noooo a na sam koniec - w sumie to przed 3 dniami <okioki> zmieniłem końcowy wydech, czyli tłumiki i końcówki robione/spawane/projektowane na wymiar - naaaa coś a'la S8 - ale w SPORO mniejszych kosztach.
W oryginale brakowało mi stanowczo dźwięku V8 z tył samochodu - taka ciiisza była... już nie ma - miód dla uszu <dance>
Teraz jak wjeżdżam do naszej gelerii na parking podziemny - ZAWSZE deptam delikatnie - i przeżywam za każdym razem "orgazm" nie wstydze sie a co !!
POZDRAWIAM wszystkich <papapa> i do zobaczenia na Zlocie/Spotach itp.
ps: sorry za jakość zdjęć - muszę porobić w końcu aparatem
pps: aha i sorry za ramki rejestracyjne - to jedyny akcent do drugiego/starego Klubu <hehe>