Strona 1 z 6

A8 4.2 by KYLOmC

: 20 maja 2016, 16:30
autor: KYLOmC
Witam !!! <kocham>
Od miesiąca jestem szczęśliwym posiadaczem Audi A8 D3 4.2 MPI z 2005r


Wcześniej jeździłem Golf II 1.3 NZ ----> AUDI A4 1.8T AEB

Przy 6 letnim posiadaniu A4 zawsze marzyłem o silniku 4.2 V8 na początku myślałem o A6 z tym silnikiem , ale zdecydowałem się by szukać A8 D3 i w końcu po roku szukania dobrej zadbanej D3 znalazła się <chura>


Obrazek

Obrazek

Pierwsze co bede robił to LPG stawiam na STAG ! w poniedziałek idzie na montaż <chura>

: 20 maja 2016, 16:37
autor: Gość
Ładna. Nie kalecz jej stagiem <boisie>

: 20 maja 2016, 16:51
autor: KYLOmC
Miałem w a4 Staga nic sie nie działo wszystko było ok wydaje mi sie ze to wszystko zależy od montażu , czytałem na forum inni chwalą staga inni brc

: 20 maja 2016, 16:53
autor: Gość
Nie ma co 4cylindrowca do V8 porównywac. Specjalistów co z sercem ogarną te nieudane stago cos tam jak na lekarstwo bo wola montować łatwiejsze i mniej problemowe instalacje.

:]

: 20 maja 2016, 17:59
autor: KYLOmC
Czemu nie udane ?

: 20 maja 2016, 18:02
autor: Gość
Jedyny jak dotąd w miare udany stag to qmax ale jest na tyle nowy że mało kto umie go wystroic tak jak trzeba po OBD. O poprzednich to mi sie juz nie chce pisać-miliony temtów o tym były jakie to problemy ciagle stwarza.

: 20 maja 2016, 18:14
autor: KYLOmC
no czytałem ze te stare to wyskakiwał bład ale też słyszałem ze w brc lubi podbierać paliwko i własnie gasić ten błąd

: 20 maja 2016, 18:18
autor: Gość
Nie wiem skąd te rewelacje o brc ale moje niczego nie podbiera-moge wyłaczyc pompe i auto jedzie tak samo,w logach nic sie nie zmienia.
Jedyny powód podbierania paliwka to...oszczednośc. Ludzie montuja tanie i niewydolne parowniki i wtedy instalacja chroniąc silnik wssipera sie paliwem. Jest to w opcjach konfiguracji sterownika.

Ja juz mam 3,5 roku BRC obecnie podpiete pod obd przelot ze 60tys i nic nie musiałem poprawiać.

: 20 maja 2016, 18:30
autor: KYLOmC
koles z staga mówił ze będą dwa parowniki o mocy 500KM już sie umówiłem 4500zł chce za brc w innym zakładzie chca 6tys

: 20 maja 2016, 21:16
autor: Gość
BRC kosztuje mniej jak 5500 ja zakładałem za 5200 na geniusie. Wyprzedza staga o kilka lat i potrafi robić bardzo wiele tys km czego tańsze niestety nie potrafią bez wymiany wszystkiego w miedzyczasie.

: 20 maja 2016, 21:42
autor: CINEK
Polecam kme twin. jest do ponad 400KM i brak jakichkolwiek spadkow cisnienia, pieknie ciagnie :)

W BRC...reduktor 1000zl, jeden wtrys ponad 200zl, elektozawor 200zl,filtry ponad 50zl itp....

ale jak Apo pisze jak dobrze zalozona i podzespoly nie sa trefne to dziala dlugo. U mnie np. sterownik smiga juz 9 lat a reduktor wymienilem po 7 latach podobnie wtryski. Niestety nowy reduktor nie wytrzymal nawet dwoch lat :/ wiec wolalem wydac 450zl na cos bardziej wydajnego.... :D

: 20 maja 2016, 21:49
autor: Gość
martin_rs4 pisze:polecam kme twin. jest do ponad 400KM i brak jakichkolwiek spadkow cisnienia, pieknie ciagnie
Do tego jest dośc przyjemne w wystrojeniu i nie ma tendencji do rozwalania map jak stag który zgubi jakis parametr i degraduje wszystko...

: 21 maja 2016, 09:19
autor: igor.ostrowski
Niezły przeskok, golf, stare a4 i na kozackie d3 <brawo>

: 21 maja 2016, 12:20
autor: KYLOmC
Moje marzenie sie spelnilo <chura>

: 21 maja 2016, 14:31
autor: igor.ostrowski
Pozostaje tylko życzyć bez awaryjnej jazdy :] :]