A8 D3 4.2 V8 TDI 20" S8 Carbon
: 19 lut 2013, 20:16
Witam,
Pora przedstawić moje auto: A8 D3 2005 z jedynym słusznym klekotem 4.2 TDI V8 326KM.
Z wyposażenie to jak każde A8 czyli ABS, wspomaganie kierownicy, centralny zamek , a z opcji to:
- fotele komfortowe z masażem, podgrzewaniem i wentylacją
- przednie fotele z pamięcią
- czytnik linii papilarnych
- el. regulowana kolumna kierownicza
- BOSE
- solardach
- Keyless Go
- oświetlenie wnętrza AMBIENTE + zewnętrzne
- el. klapa bagażnika
- worek na narty
- BI XENON
- aktywny tempomat z Distronikiem
- duży FIS
- podwójne szyby
- fotochromatyczne lusterka
- sportowa kierownica 3 ramienna z łopatkami
- pakiet chrom wewnętrzny i zewnętrzny
- Webasto
Mody zrobione:
- oklejony dach folią czarny połysk
- przyciemnione tylne szyby
- mapy do navi 2014r.
- koła 20” ori S8 z oponami 265/35/20
- listwy carbonowe z S8
Mody planowane:
- dystanse
- grill S8
- ledy zamiast zwykłych żarówek w DRL
- modyfikacja wydechu:
Wariant I: a’la S8 - 4 owalne końcówki
Wariant II: jak się nic nie powiedzie wariant I to końcówki od 4.2 PB
Auto po zakupie wyglądało tak:
Wnętrze 1:
Zewnątrz 1:
Pierwszym zmianą było oklejenie dachu Plasti Dipem:
Dach Plasti Dup
Następnie zabrałem się za wnętrze. Jako, że jeszcze nie dojrzałem do drewna w aucie, drewno Vavona okleiłem folią Carbon:
Kolejno Plasti Dip wyglądał co by nie mówic słabo i średnio estetycznie wobec czego dach dałem do oklejenia do firmy wrapcar:
Na ten sezon doszły koła ori S8 z oponami 265/35/20
We wnętrzu folię carbon zastąpiły oryginalne listwy carbonowe z S8
Jako, że wydech cały czas nie daje mi spokoju na ten sezon planowałem modyfikację i zakupiłem takie oto końcówki ultera:
Jednak niestety poszły do zwrotu ponieważ nie szło je wpasować by nie wystawały ordynarnie.
Na koniec jako ciekawostkę dotyczącą 4.2 TDI spalanie z dystansu ~ 150km ( Szczecin – Świnoujście) jadąc przez Niemcy, przepisowo tak jak wszyscy na ej trasie jadą tzn. prędkość max 100-110km/h
filmik 0-200
pzdr
Pora przedstawić moje auto: A8 D3 2005 z jedynym słusznym klekotem 4.2 TDI V8 326KM.
Z wyposażenie to jak każde A8 czyli ABS, wspomaganie kierownicy, centralny zamek , a z opcji to:
- fotele komfortowe z masażem, podgrzewaniem i wentylacją
- przednie fotele z pamięcią
- czytnik linii papilarnych
- el. regulowana kolumna kierownicza
- BOSE
- solardach
- Keyless Go
- oświetlenie wnętrza AMBIENTE + zewnętrzne
- el. klapa bagażnika
- worek na narty
- BI XENON
- aktywny tempomat z Distronikiem
- duży FIS
- podwójne szyby
- fotochromatyczne lusterka
- sportowa kierownica 3 ramienna z łopatkami
- pakiet chrom wewnętrzny i zewnętrzny
- Webasto
Mody zrobione:
- oklejony dach folią czarny połysk
- przyciemnione tylne szyby
- mapy do navi 2014r.
- koła 20” ori S8 z oponami 265/35/20
- listwy carbonowe z S8
Mody planowane:
- dystanse
- grill S8
- ledy zamiast zwykłych żarówek w DRL
- modyfikacja wydechu:
Wariant I: a’la S8 - 4 owalne końcówki
Wariant II: jak się nic nie powiedzie wariant I to końcówki od 4.2 PB
Auto po zakupie wyglądało tak:
Wnętrze 1:
Zewnątrz 1:
Pierwszym zmianą było oklejenie dachu Plasti Dipem:
Dach Plasti Dup
Następnie zabrałem się za wnętrze. Jako, że jeszcze nie dojrzałem do drewna w aucie, drewno Vavona okleiłem folią Carbon:
Kolejno Plasti Dip wyglądał co by nie mówic słabo i średnio estetycznie wobec czego dach dałem do oklejenia do firmy wrapcar:
Na ten sezon doszły koła ori S8 z oponami 265/35/20
We wnętrzu folię carbon zastąpiły oryginalne listwy carbonowe z S8
Jako, że wydech cały czas nie daje mi spokoju na ten sezon planowałem modyfikację i zakupiłem takie oto końcówki ultera:
Jednak niestety poszły do zwrotu ponieważ nie szło je wpasować by nie wystawały ordynarnie.
Na koniec jako ciekawostkę dotyczącą 4.2 TDI spalanie z dystansu ~ 150km ( Szczecin – Świnoujście) jadąc przez Niemcy, przepisowo tak jak wszyscy na ej trasie jadą tzn. prędkość max 100-110km/h
filmik 0-200
pzdr