odszkodowanie autoszyby w UNIQA
: 21 wrz 2017, 09:36
Witam
Mam problem z Uniqa albo z warsztatem od nich . W dn 17.07 zgłosiłem szkodę z ubezpieczenia szyb dokupionego do OC na kwotę 4tys zł z wymianą bezgotówkową w warsztacie. Warsztat zrobił oględziny 2 dni później i uznał wymianę szyby na nową. Problem w tym że szyba jest ogrzewana i nie jest dostępny zamiennik. W OWU mam że wymienią szybę na taką samą. Tu akurat nie ma problemu bo według warsztatu uniqa zaakceptowała wymianę szyby na orginalną z Audi. Problem jest w tym że warsztat nie zamówił szyby. Jest tu jeszcze pośrednik między warsztatem a Uniqa o nazwie autoszyby.pl.
Według warsztatu najpierw w lipcu ktoś poszedł na wolne w serwisie, później za drugim razem kogoś zwolnili z serwisu i dalej nie ma szyby. W sierpniu 24 Uniqa odmówiła wypłaty odszkodowania bo nie dostała konta na wypłatę bezspornej kwoty odszkodowania(nie rozumiem bo firma jest od nich i z nimi ma podpisaną umowę) . Po mojej interwencji w warsztacie i u pośrednika mieli zamówić szybę. Po tym okazało się że szyba podrożała w serwisie o 800 zł i nie mieszczę się w kwocie odszkodowania i muszę dopłacić 500zł. Na co oczywiście się zgodziłem, a po tygodniu okazało się że znów szyba nie została zamówiona przez warsztat bo Audi nie daje im gwarancji na szybę jak nie jest w serwisie zakładana. Normalnie cyrk. Najlepsze jest to, że proszę o informację od warsztatu i nigdy nie oddzwonią. Jak do nich dzwonię to mówią ze wszystko wysłali do pośrednika i czekają na decyzję. Dzwonię do pośrednika i okazuje się że pośrednik nie ma żadnej informacji od warsztatu.
W tym tygodniu zmieniłem warsztat na inny bardziej konkretny mam taką nadzieję.
Jak mogę przyśpieszyć wymianę tej szyby, trwa to już 2 miesiące a na samą szybę czeka się 4 tygodnie.
[ Dodano: 2017-09-21, 09:36 ]
Wlasnie dostałem informację ze warsztat i pośrednik nie są w stanie wymienić mi tej szyby bo nie mają takiego zamiennika. I ta informacja wróciła do ubezpieczyciela.
Mam problem z Uniqa albo z warsztatem od nich . W dn 17.07 zgłosiłem szkodę z ubezpieczenia szyb dokupionego do OC na kwotę 4tys zł z wymianą bezgotówkową w warsztacie. Warsztat zrobił oględziny 2 dni później i uznał wymianę szyby na nową. Problem w tym że szyba jest ogrzewana i nie jest dostępny zamiennik. W OWU mam że wymienią szybę na taką samą. Tu akurat nie ma problemu bo według warsztatu uniqa zaakceptowała wymianę szyby na orginalną z Audi. Problem jest w tym że warsztat nie zamówił szyby. Jest tu jeszcze pośrednik między warsztatem a Uniqa o nazwie autoszyby.pl.
Według warsztatu najpierw w lipcu ktoś poszedł na wolne w serwisie, później za drugim razem kogoś zwolnili z serwisu i dalej nie ma szyby. W sierpniu 24 Uniqa odmówiła wypłaty odszkodowania bo nie dostała konta na wypłatę bezspornej kwoty odszkodowania(nie rozumiem bo firma jest od nich i z nimi ma podpisaną umowę) . Po mojej interwencji w warsztacie i u pośrednika mieli zamówić szybę. Po tym okazało się że szyba podrożała w serwisie o 800 zł i nie mieszczę się w kwocie odszkodowania i muszę dopłacić 500zł. Na co oczywiście się zgodziłem, a po tygodniu okazało się że znów szyba nie została zamówiona przez warsztat bo Audi nie daje im gwarancji na szybę jak nie jest w serwisie zakładana. Normalnie cyrk. Najlepsze jest to, że proszę o informację od warsztatu i nigdy nie oddzwonią. Jak do nich dzwonię to mówią ze wszystko wysłali do pośrednika i czekają na decyzję. Dzwonię do pośrednika i okazuje się że pośrednik nie ma żadnej informacji od warsztatu.
W tym tygodniu zmieniłem warsztat na inny bardziej konkretny mam taką nadzieję.
Jak mogę przyśpieszyć wymianę tej szyby, trwa to już 2 miesiące a na samą szybę czeka się 4 tygodnie.
[ Dodano: 2017-09-21, 09:36 ]
Wlasnie dostałem informację ze warsztat i pośrednik nie są w stanie wymienić mi tej szyby bo nie mają takiego zamiennika. I ta informacja wróciła do ubezpieczyciela.