Strona 1 z 1

Dobry warsztat na śląsku co zrobo hamulce tył D3?

: 17 gru 2016, 11:50
autor: drago_o
Pano wie podrzućcie coś bo ja nigdy nie robiłem u nikogo a kumpel szuka bo ma problem.

Dzisiaj mu posprawdzam bledy jak sie podlacze ale żeby mu to ktoś zrobił i nie zwalil.

I jal mozecie podajcie kontakt do tej firmy co regeneruje tylne zaciski?

Wielkie dzieki i pozdro :)

: 17 gru 2016, 12:22
autor: dice111
Ale co tam można zwalić ? Każdy średnio rozgarnięty warsztat to zrobi. Bo rozumiem, że chodzi o same zaciski, bez regeneracji silniczków ?

: 17 gru 2016, 13:20
autor: drago_o
No podobno juz oba byly w regeneracji i ciagle ma bledy hamulca. Dzisiaj mu sprawdze je vcds'em. Ewentualnie ponowna regeneracja wchodzi w gre :)

: 17 gru 2016, 16:12
autor: Pepek
W D3 'regeneracja' jest do ogarnięcia w domowym zaciszu. Jedyny warunek sprawny czujnik halla. Wszystkie bebechy poza nim i obudową są do kupienia nowe jako zacisk do passata :) Tylko trzeba zwrócić uwagę na ilość frezów, bo przekładnia wahliwa (6 frezów) z planetarną (12) są niezamienne (tzn da się je zamienić, ale to jest mega rzeźba).
A sam zacisk jest prostszy w budowie i naprawie niż ten w D2.

: 17 gru 2016, 17:56
autor: dice111
drago_o pisze:No podobno juz oba byly w regeneracji i ciagle ma bledy hamulca. Dzisiaj mu sprawdze je vcds'em. Ewentualnie ponowna regeneracja wchodzi w gre :)
Pytanie, czy ma bledy tylko w sterowniku, czy ogolnie wywala mu na FISie ?
U mnie przez to, ze klocki byly na wykonczeniu i fizycznie sie bloknal, musialy byc sciagane recznie niz otwarte przy uzyciu VCDSa. Klocki, tarcze, jarzma nowe (na 335 z W12), zaciski po regeneracji, ale ciagle po adaptacji klockow mam blad wchodzac w sterownik i wtedy wywala mi na FISie blad P, po odlaczeniu wszystko wraca do normy, silniczki dzialaja ok (z reszta tez po regeneracji), wiec temat olewam. Podejrzewam cos z samym sterownikiem moze byc, ale nie bede go wymienial skoro wszystko dziala, a blad jest tylko po podpieciu komputera.

: 17 gru 2016, 17:56
autor: drago_o
Bledy dwa czujniki hala i 2x pad worni g po obu stronach. Poznij zaloze temat i wkleje bledy. Ale jak macie kogos do polecenia to poprosze kontakt. On raczej raczek sobie nie ubrudzi. Mysle ze to moze od sterownika bardziej.

: 17 gru 2016, 22:27
autor: Pepek
Osobiście Ci nikogo nie polecę, bo robiłem sam. Natomiast w poszukiwaniu części, dzwoniąc po kolei wg wyników wyszukiwania w Google najlepsze wrażenie via telefon zrobili na mnie w Bytomiu http://www.silniczek-zacisku.pl . Odnośnie winy sterownika gdzieś czytałem (być może nawet tu), że winna była wiązka i bez rwania wnętrza się nie obeszło.

: 18 gru 2016, 14:10
autor: as131
Na śląsku nikt ci porządnie nie zregeneruje elektrycznych zacisków,
Ja również robiłem obydwa elektryczne zaciski w Sztumie i ponad rok mam spokój
tam jako jedyni mają dostęp do każdego nowego elementu silniczka ,
nawet czujniki Halal zawsze montują nowe w silniczkach i nie ogłaszają się że skupują stare silniczki-zaciski aby ze staroci składać te regenerowane jak robią właśnie wszyscy inni a potem takie zaciski padają po krótkim czasie .