Strona 1 z 2
[D2 96 4.2PB/LPG
] Kontrolka CAT
: 23 cze 2013, 22:38
autor: kocur2510
Witam wszystkich mam problem z kontrolką CAT bestie kupiłem niedawno pojechałem na warsztat podpiąć ją pod kompa wyskoczyły błędy że nie pali na wszystkie gary oraz czujnik położenia wałka rozrządu wymieniłem świece oraz czujnik problemy błędów poznikały ale nadal zapala mi się kontrolka CAT i bestia skacze na obrtotach lub się sama gasi ale jak się ją przytrzyma na obrotach to idzie jak burza

i już pomału nie mam pomysłu na to dzieje się tak na Pb i na gazie instalacje mam STAG - 300 zostaje mi tylko chyba zajechać do gazownika skoro na VAG-u nie ma błędów chyba że moi drodzy forumowicze macie jakieś pomysły odnośnie kontrolki CAT Pozdrawiam i czekam na jakieś porady
Kolego kocur2510, przy zakładaniu nowego tematu należy zastosować odpowiednie TAGi. Więcej o nich znajdziesz w odpowiednim regulaminie
Ten temat poprawiłem i mam nadzieję, że kolejne nazwiesz już poprawnie.
Pozdrawiam
Simone331
: 23 cze 2013, 22:50
autor: Gość
kocur2510, A Ty był w przywitalni?? Pytanie-Czy na PB jedzie ok?? Jesli tak to problem jest w gazie. Jełsi nie to zresetuj mapy i polataj na PB troche i zobacz.
: 23 cze 2013, 23:08
autor: kocur2510
Problem na Pb i LPG
: 24 cze 2013, 03:05
autor: chicken20091986
sprawdz na vagu wypadanie zapłonu 19,20 blok silnika powinny być same zera, jeżeli coś bedzie inaczej niż powinno to leć po kolei zamieniaj cewki na wypadających jak nic nie da to moduły , świece nowe to raczej nie
: 25 cze 2013, 20:12
autor: kocur2510
Witam byłem na vagu i wypadania zapłonu nie ma jest ok teraz zaprowadziłem bestie do gazownika może on coś zaradzi lub znajdzie przyczyne tej kotrolki CAT ale zauważyłem że problem się nasila jak bestia się zagrzeje może tu jest gdzieś problem jak myślicie drodzy Audimaniacy Pozdrawiam
: 25 cze 2013, 20:44
autor: pepi
lpg słabo ustawione
lub zabawki byle jakie
daj foto tego co jest w komorze
: 25 cze 2013, 21:36
autor: kocur2510
fotki nie mam ale mogę podać co jest
reduktor : KME
zawór gazowy : LOVATO
wielozawór : TOMASETTO
obudowa wielozaworu : STAKO
przełącznik / centralka : STAG 300/6
układ elektroniczny : STAG 300/6
butla : STAKO
tyle wyczytałem
: 25 cze 2013, 21:36
autor: AMSTAFF
stawiam na reduktor gazu!
: 25 cze 2013, 21:41
autor: Simone331
kocur2510 pisze:przełącznik / centralka : STAG 300/6
układ elektroniczny : STAG 300/6
Raczej 300/8 - taki mały szczegół.
reduktor : KME
A dokładniej jaki i jak długo on siedzi w aucie (przebieg)?
: 25 cze 2013, 22:14
autor: Gość
Znowu problemy ze stagiem :lol:
: 25 cze 2013, 23:46
autor: krzychu22.p1i
Apophis pisze:Znowu problemy ze stagiem :lol:
Najlepiej to lpg do kosza dać i problemu nie będzie, auto nawet zyska na przyśpieszeniu bo parę kg go uszczupli 8-)
kme to słabe reduktory?
: 25 cze 2013, 23:47
autor: Gość
No nie gadaj nie gadaj dobra instalka nie robi problemow

: 26 cze 2013, 06:32
autor: kocur2510
nie wiem co już myśleć lpg założony w 07.07.2011r przebieg jakieś 14000 tylko czemu się tak dzieje też na Pb może dzisiaj się coś dowiem od gazownika to dam znać pozdrawiam Audimaniacy
: 26 cze 2013, 10:20
autor: foxik33
kocur2510 pisze:nie wiem co już myśleć lpg założony w 07.07.2011r przebieg jakieś 14000 tylko czemu się tak dzieje też na Pb może dzisiaj się coś dowiem od gazownika to dam znać pozdrawiam Audimaniacy
Problem jest w tym że czasem gazownicy robią burdel w elektryce.. u mnie np jakieś podpinki pod sondy lambda porobione, i przez to też świeci CAT..
Co Ci dokładnie pokazuje VAG po podpięciu pod auto?
takie coś sobie przynajmniej zakup i już rozjaśnisz sobie i Nam umysły.
VAG KKL - Allegro.pl
: 26 cze 2013, 11:31
autor: kocur2510
Witam kabelek do vagu dzisiaj dostałem program też mam tylko na obecną chwile bestia stoi u gazownika więc nie mam dostępu do niego Pytanie : jak już podepnę kompa do besti co sprawdzić na samym początku i jakich szukać błędów wskazań ?
mam program polski VAG 4.9 to jest dobry program czy szukać jakiegoś innego ?
Pozdrawiam