Strona 1 z 1

[D2 99 4.2PB ] Czujnik temp. powietrza zasysanego G42

: 01 lip 2013, 21:17
autor: Tomcio0016
Drodzy koledzy , posiadam polifta z silnikiem AQF i jedyny problem jaki mnie dręczy to wyskakujący błąd "Intake Air Temp. Sensor (G42): Signal too High".

Przeglądam od tygodnia ETKe i o ile w poprzednich silnikach jest pokazany ten czujnik tak w moim nie mogę zaleźć :( , czy ktoś z was zdradzi mi tą tajemnicę gdzie tego ustrojstwa szukać ? gdzie to wsadzili w tym silniku ?

: 01 lip 2013, 22:44
autor: gtfan
Elsa wypluwa coś takiego:
"Air mass meter (G70) with intake air temperature sensor (G42)
◆ In the air filter element",
czyli może być zintegrowany z przepływomierzem ;-)

: 02 lip 2013, 07:29
autor: Tomcio0016
Łomatko czyli jak chcę się pozbyć problemu muszę chyba cały przepływomierz wymienić ?
Jego jakoś się adoptuje do auta ?

: 06 lip 2013, 20:44
autor: BzQ
Nie jestem pewien ale raczej nie, wymianialem u siebie (mialem blad przeplywki) po wymianie zniknął.

: 06 lip 2013, 21:30
autor: Simone331
Tomcio0016 pisze:Jego jakoś się adoptuje do auta ?
Podpinasz, kasujesz błędy i jeździsz. Nic nie adoptujesz, nawet po podpięciu kontrolki same zgasną. ;)

: 07 lip 2013, 23:37
autor: P4blo
Czujnik jest umieszczony na przepływce, można by go przełożyć z innej uszkodzonej lub kupić taki w sklepie elektronicznym. Na jakimś forum znalazłem że termistor powinien mieć 2,2 kohm przy 25 stopniach,tu maja coś takiego http://sklep.avt.pl/p/pl/482101/termistor+2-2kom.html Drogi nie jest można spróbować,a jak nie zadziała to szukaj z innej przepływki.A dla pewności można by zamiast tego termistora wstawić opornik 2,2 kohm i jak na vagu zacznie pokazywać temperature to znaczy że połączenie jest dobre i na 100% jest uwalony czujnik.
http://img713.imageshack.us/img713/3546/10un.jpg