Strona 1 z 2
[S8 D2 97
] Silnik gaśnie po odpaleniu
: 03 wrz 2013, 10:47
autor: xeio
Witam kolegów.
Chciałbym zapytać czy ktoś spotkał się z taka sytuacja lub wie co może być tego przyczyna.
Mianowicie silnik gasnie po odpaleniu. - dzieje sie to sporadycznie aczkolwiek zaczyna mnie martwic.
Wyglada to tak, że po odpaleniu silnik gasnie - zazwyaczaj było tak ze kolejnym razem lub po 2 kolejnych odpalal normalnie i wszystko hulało. Wczoraj natomiast musiałem kręcić 5-6 razy zanim odpalił na dobre.
Taka sytuacja nigdy nie zdarza sie na zimnym silniku, tylko zazwyczaj jak zgasze auto i po 15-20 minutach odpalam ponownie.
Nie zdaża sie to za każdym razem, tylko sporadycznie - tak jak pisałem raz/dwa w miesiacu.
Wybieram sie w niedalekij przyszłości do znajomego mechanika - aczkolwiek przed wyjazdem zdecydowałem sie napisac jeszcze tutaj.
: 03 wrz 2013, 15:39
autor: foxik33
pompa paliwa jaka? Poziom paliwa w baku na jakim poziomie?
Podpinałeś pod VAG-a ?
: 03 wrz 2013, 19:27
autor: Pepeka
Żeby uzyskać dobrą wróżbę , to za mało danych kolego podajesz .Popraw się i zamieść info o
Błędach zarejestrowanych , zachowaniu immo, czy coś było ostatnio robione przy aucie ...itp
W ów czas będziesz mógł liczyć że wywróży się coś bliżej prawdy.
: 04 wrz 2013, 07:40
autor: fachowiec83
Nie wiem czy to pomoże ale kiedyś tak miałem w Hondzie Civic - na ciepłym po zgaszeniu gasł lub wcale nie odpalał... okazało się, że zrobił się zimny lut na przekaźniku pompy paliwa....
: 09 wrz 2013, 11:10
autor: xeio
Witam kolegów.
problem został rozwiązany. Przyczyną najpewniej był immobiliser. Poszukałem w domu drugi kluczyk i zacząłem go używać. Problem zniknął od ręki.
: 09 wrz 2013, 12:19
autor: mdamian
xeio, To może być wina baterii , wymień baterie potem zostaje kodowanie kluczyka
: 09 wrz 2013, 16:54
autor: sylwekr
mdamian pisze:xeio, To może być wina baterii , wymień baterie potem zostaje kodowanie kluczyka
Chyba bateria nie ma wpływu na działanie immobilizera.
Raczej wymiana "pestki" od Immo, i kodowanie.
: 09 wrz 2013, 17:42
autor: mdamian
sylwekr pisze:mdamian pisze:xeio, To może być wina baterii , wymień baterie potem zostaje kodowanie kluczyka
Chyba bateria nie ma wpływu na działanie immobilizera.
Raczej wymiana "pestki" od Immo, i kodowanie.
Ciekawe , ponieważ znajoma miała kiedyś A4 , i też jej immo szalało , odpaliła auto i zgasło , okazało się że drugim kluczykiem odpaliła i auto chodziło , wina była bateria w pierwszym kluczyku .
Temu koledze zasugerowałem najtańsze rozwiązanie .
: 09 wrz 2013, 19:34
autor: Gość
No ale bateryja w kluczyku jest do zasilania otwierania/zamykania a nie immo.
: 09 wrz 2013, 22:19
autor: wolek
Apophis pisze:No ale bateryja w kluczyku jest do zasilania otwierania/zamykania a nie immo.
true

immo działa na zasadzie pola elektromagnetycznego z cewki przy stacyjce
: 10 wrz 2013, 09:01
autor: mdamian
Apophis pisze:No ale bateryja w kluczyku jest do zasilania otwierania/zamykania a nie immo.
To ja już jestem kompletnie zawinięty , to czyli nawet jak padnie mi bateria w kluczyku to odpalę auto bez problemu ??
: 10 wrz 2013, 10:14
autor: pepi
tak :mrgreen:
to nie renulaty które z pilota zamykasz i otwierasz aby odpalić :-D
wystarczy samą pestkę wydłubać i dać w pętlę na stałe :-D
: 10 wrz 2013, 10:17
autor: kmicic-lt
mdamiam nie potrzebujesz baterii do odpalenia auta. Ja czasem jak gdzies posieje kluczyk z przyciskami, i nie mam czasu go szukac to biore ten kluczyk bez przycisków (a tam nie mam baterii) i wszystko działa normalnie.
IMMO działa na tej zasadzie jak kolega wolek napisał.
: 10 wrz 2013, 11:13
autor: mdamian
Leszek no ja mam tylko bez baterii , taki jak w Audi 80 , nawet nie mam immobilizera .
To co ta znajoma miała w tedy nawalone ???
Wydawało mi się że to wina baterii w pilocie , no ale żeście mnie teraz sprostowali . :mrgreen:
: 10 wrz 2013, 19:04
autor: Gość
Ja mam tylko jeden klucz do stacyjki i nie ma baterii bo do drzwi jest inny(tak juz kupiłem) ale obecnie ten do drzwi lezy w domciu bo otwieram pilotem :mrgreen: