Strona 1 z 1
[S8 D2 99
] Chek engine 4.2
: 11 wrz 2013, 21:15
autor: Dudkens
Witam wszystkich. Od dłuższego czasu użytkuje ósemę i każdy pisze o kontrolce CAT, nigdy się z nią nie spotkałem u siebie w aucie, lecz rozpoczął się problem z przepływomierzem, więc go odłączyłem i po tym zabiegu świecą się kontrolki ABS i ESP. Moje pytanie brzmi następująco czy to jest odpowiednik kontrolki Cat, czy mam wyjętą żarówkę, a tę błędy to zbieg okoliczności.
: 11 wrz 2013, 21:54
autor: Simone331
Jednoczesne pojawienie się kontrolki ABS i ESP daje nam do zrozumienia, że najprawdopodobniej przepływomierz umarł. Ale tego dowiesz się po sprawdzeniu błędów w sterowniku silnika, bo może być też winny czujnik ABS.
Na temat kontrolki CAT to ona owszem się pojawia, z tyn że w modelach przedliftowych czyli rocznik 98 i poniżej. W FL ta kontrolka nie występuje.
Dudkens pisze:czy mam wyjętą żarówkę
W FL w liczniku są diody i nie ma fizycznej możliwości, aby wyciągając cokolwiek, by wyłączyć denerwującą nas kontrolkę.
: 11 wrz 2013, 23:41
autor: k44761
Zawsze diodę można wylutować

: 12 wrz 2013, 08:51
autor: MARCINSOBI
ja spotkalem sie z takim przypadkiem
ze ktos podkleil czarna tasma tarcze zegarow od wewnatrz i tez bledu nie bylo widac :mrgreen:
Re: Chek engine 4.2
: 12 wrz 2013, 08:52
autor: stan
Dudkens pisze:rozpoczął się problem z przepływomierzem, więc go odłączyłem
Dość ciekawy sposób naprawy samochodu :shock: . A po wypięciu przepływki nie masz skrzyni w trybie awaryjnym?
: 12 wrz 2013, 09:33
autor: Pepeka
MARCINSOBI pisze:ja spotkalem sie z takim przypadkiem
ze ktos podkleil czarna tasma tarcze zegarow od wewnatrz i tez bledu nie bylo widac :mrgreen:
U Mirków kontrolki przed sprzedażą naprawiają klejem do szyb :wpale: ...tfu szlag by ich...
: 12 wrz 2013, 21:17
autor: Dudkens
Dzieki bardzo za odpowiedz. Dodam tylko, ze odpiecie przeplywki nie bylo sposobem na naprawe, tylko dzieki temu zdjagnozowalem usterke:-)