Strona 1 z 11

[D2 00 4.2PB ] LPG po raz setny. Porada

: 20 wrz 2013, 11:45
autor: antymones
Witam wiem że temat juz był omawiany aczkolwiem chciał bym o pomoc w rozpatrzeniu konkretnego przypadku oferty która mi zaproponowały dwa zakłady w pobliżu mojego miejsca zamieszkania ( są to warsztaty na które natknołem się w necie bez żadnego polecenia. Jeśli ktoś mam kontakt do dobrego Gazownika ze Śląska to chętnie się zapoznam )

I teraz moja prośba mógł byk ktoś na to rzucic okiem bo kompletnie się na tym nie znam a rozrzut cenowy jest znaczny i czy drożej znaczy lepiej czy może płaci się tylko za firmę
i wystarczy wcelować się w jakiś środkowy przedział

Opcja pierwsza:

"Witam .
Do pańskiego samochodu proponujemy nast. instalacje :
- http://www.gcautogaz.pl/product.php?id=8#product
- http://www.gcautogaz.pl/product.php?id=3#product
- http://www.gcautogaz.pl/product.php?id=43#product
- http://www.gcautogaz.pl/product.php?id=43#product
- http://www.gcautogaz.pl/product.php?id=12#product
Do w/w instalacji należy doliczyć koszt montażu dodatkowego reduktora gazowego w cenie 500 zł .
Termin najwcześniejszy 2013 10 10 . Montaż trwa trzy dni na czas montażu udzielamy samochodu zastępczego.
Pozdrawiam ."

Opcja druga

"Witam serdecznie Do tego samochodu polecam 2 typy instalacji , jedna to składak czyli STAG 300 8 cyl .Reduktor KME GOLD 350HP i wtryskiwacze AC koszt takiej instalcji z zbiornikiem w miejscu koła zapasowego i tankowaniem w wlewie PB to 4400 zł wtryskiwacze HANA dopłata 500 zł . Druga to kompletna instalacja VSI-PRINS koszt takiej instalacji to 6200 zł .
Pozdrawiam serdecznie"


A i jeszcze jedno pytanko na tą chwile przydało by mi się jeszcze wymienić świece
i czy opłaca m się to robić teraz ? Czy przy robieniu instalacji każą mi wymienić na inne bo stwierdza że te się nie nadają do lgp itp.

Dziękuje za Wyrozumiałość :mrgreen:

: 20 wrz 2013, 11:58
autor: Marecki
Bierz PRINSa i świece wymień przy zakładaniu instalacji.

: 20 wrz 2013, 12:25
autor: Gość
antymones pisze:Opcja druga

"Witam serdecznie Do tego samochodu polecam 2 typy instalacji , jedna to składak czyli STAG 300 8 cyl .Reduktor KME GOLD 350HP i wtryskiwacze AC koszt takiej instlacji z zbiornikiem w miejscu koła zapasowego i tankowaniem w wlewie PB to 4400 zł wtryskiwacze HANA dopłata 500 zł . Druga to kompletna instalacja VSI-PRINS koszt takiej instalacji to 6200 zł .
Pozdrawiam serdecznie"
OO widze że ceny staga idą ostro w górę :lol:
Brał bym Prinsa i jak przedmówca pisze świece przy instalacji.

: 20 wrz 2013, 16:41
autor: Ara$
antymones pisze:Montaż trwa trzy dni
jak dla mnie to ten zakład który potrzebuje 3 dni na montaż instalacji 3 dni jest co najmniej zastanawiający. Żeby nie było tak że nie mieli doświadczenia z takimi autami i porywają się z przysłowiową motyka na księżyc, a 2 dni założyli sobie zapasu jakby sie jakies problemy pojawiły

: 20 wrz 2013, 18:07
autor: karol208
Zależy czy dużo latasz, też bym brał Prinsa ale jak dużo nie jeździsz to ci się tak szybko nie zwróci a zwykły stag obleci ci spokojnie ten silnik. a zawsze kilka tyś w kieszeni.

: 01 paź 2013, 23:49
autor: kaseba
Kilka dni temu w Warszawie pytałem się o STAG - koszt 4800, czas instalacji minimum 2 dni - znam gościa jakieś 8 lat i jest wiarygodny - powiedział że w A8 D3 4.2 jest mało miejsca i żeby wszystko zgrabnie poupychać trzeba na to poświęcić odpowiednią ilość czasu. Ja raczej pójdę w STAG ale tylko dlatego że mam zaufanie do człowieka który to robi. Zastanawiam się tylko co zrobić ze zbiornikiem. Może się mylę ale wydaje mi się że w QUATRO dojazdówka nie wchodzi w grę i zbiornik w kole troszkę nie ma sensu.

: 02 paź 2013, 12:52
autor: mdamian
kaseba pisze:Może się mylę ale wydaje mi się że w QUATRO dojazdówka nie wchodzi w grę i zbiornik w kole troszkę nie ma sensu.
Tu się z tobą zgodzę , że koło dojazdowe nie wchodzi w grę przy quattro , ja mam butle w kole zapasowym , a zapas w piwnicy leży .
Staram się kontrolować opony co dzienne ( zboczenie zawodowe ) jak jeżdżę .
Jak wyjazd gdzieś dalej , to wtedy biorę piankę do kół ze sobą .
Myślałem o zbiorniku "walec" za tylne siedzenia , ale doszedłem do wniosku , że pompa PB może paść i wtedy jest więcej zabawy z wymianą pompy .
Po za tym , mam całą przestrzeń bagażową do dyspozycji .

: 02 paź 2013, 12:57
autor: pepi
a czemu nie BRC :mrgreen:

: 02 paź 2013, 14:55
autor: Marecki
mdamian pisze:Myślałem o zbiorniku "walec" za tylne siedzenia , ale doszedłem do wniosku , że pompa PB może paść i wtedy jest więcej zabawy z wymianą pompy
Mam tak wstawione LPG i pompę PB też wymieniałem.10-15 min i butli w bagażniku nie ma ;-)

: 02 paź 2013, 15:04
autor: Gość
Moje koło zapasowe se lezy w bagażniku i pelni role koszyka na rózne graty :mrgreen: A gdy trza wiecej miejsca to je moge wyciągnąć czego z walcem sie raczej nie uczyni.
pepi pisze:a czemu nie BRC :mrgreen:
no wlasnie zwłaszcza że cena superSTAGa już dogania BRC :lol:

: 02 paź 2013, 17:54
autor: pudloc86
Witam jak widze kolega mam tez silnik 4.2V8 D2 ja mam załozna instalcje Stag 300 i bardzo z niej zadowolny jestem, Butle mam w kole zapasowym 94l i wchodzi w niej 85l gazu starcza na 500km. Butla jest troche wysoka jakies pare centymetrów i wlew jest zrobiony kolo wlewu PB z i do tego mam przejsciówke. POLECAM moge ci wysłać foto. Wtryski mam Valteki ale tez będe chcial zamonotowac Hanna. Reduktor też Golda i bardzo dobrze sie sprawuje. Tylko mam ustawione zeby przełączył sie po 40 Stopniach wolałbym po 70 Stopniach więc sam to kontroluje

: 02 paź 2013, 18:10
autor: Pepeka
Butla w koło zapasowe, opony run flat i po sprawie. Tak na marginesie,dlaczego nie dojazdówka ?

: 02 paź 2013, 18:12
autor: pudloc86
Dojazdowkę podobno mozna załozyc na wlewie pisze u mnie 135/90/17 i pytałm pare osob i nie widac problemow ze zjazdem

: 02 paź 2013, 20:07
autor: pepi
Apophis pisze:no wlasnie zwłaszcza że cena superSTAGa już dogania BRC :lol:
-nie sądziłem że się zgodzę ale powoli stag sobie strzela w nogę
bo jeśli cena jest podobna to ja bym zamontował brc
pod warunkiem pewnego nieładu pod maską
to to lepsze niż stag i jak na dwóch reduktorach to już ok

[ Dodano: 2013-10-02, 20:07 ]
pudloc86, -daj foty tego cuda jeśli można

: 03 paź 2013, 00:18
autor: kaseba
Z tego co wiem to nie tylko w quatro ale we wszystkich cztero napędowcach bardzo ważne jest żeby wszystkie koła były takie same. Dlatego dojazdówka nie wchodzi w grę. Po za tym cena run flat jest kosmiczna a komfort raczej słaby, ostatnio kolega zmienił na zwykłe w swoim BMW i jest w szoku. Chyba lepiej zainwestować w PZU i asistance. Czy problem pompy dotycz też D3?