Strona 1 z 1

[D2 96 3.7PB/LPG ] Brak zasilania przepływomierza

: 26 wrz 2013, 16:35
autor: Marcin1981
Witam.Nowy problem ,znikło zasilanie przepływomierz ,pojawiły się dwa błędy niski sygnał przepływomierza i brak ogrzewania sondy .Po podaniu na przepływomierz +12 na czarno czerwony przewód wszystko śmiga .Od czego zacząć poszukiwania :/

: 26 wrz 2013, 16:57
autor: gtfan

: 26 wrz 2013, 18:14
autor: Marcin1981
Dzięki :oops: :oops: :oops: to było to

[ Dodano: 2013-09-27, 17:53 ]
kostka od sondy po stronie kierowcy przykleiła się do kolektora wydechowego ;-)

: 05 wrz 2014, 10:32
autor: tomi3625
Witam, mam podobny przypadek jak w opisywanym wątku, pali mi bezpiecznik nr 33 od przepływomierza, pprzewody do przepływomierza sprawdzone nie widać żeby był któryś przetarty.
Po założeniu nowego bezpiecznika wystarczy przekręcić zapłon i nowy bezpiecznik spalony. Gdzie szukać przyczyny?

: 05 wrz 2014, 13:29
autor: Gość
tomi3625, A odłącz przepływke,wsadź bezpiecznik i wtedy włącz zapłon. Jesli wywali to jest gdzies zwora a jeśli nie to przyczyna twkic bedzie w samej przepływce.

: 05 wrz 2014, 14:39
autor: tomi3625
ok dzisiaj spróbuje tak zrobić dam znać co i jak ewentulanie będę prosił o dalsze porady

: 05 wrz 2014, 16:20
autor: marekp750
To samo zasilanie idzie do grzałek sondy lambda.

Jak po odłączeniu przepływki dalej wywali bezpiecznik to odepnij obie sondy lambda i zobacz
co się będzie działo.

Jak wywali to problem w kablach (małe prawdopodobieństwo).

A jak nie wywali to któraś z sond lambda (grzałka) ma zwarcie do masy.

: 05 wrz 2014, 23:19
autor: tomi3625
Panowie niestety po.odlaczeniu przeplywki nadal pali bezpiecznik, w ktorym miejscu znajdują się kostki od sond ponieważ nie bylem w stanie ich zlokalizować na szybko a nie mam dostępu do kanalu zeby dojsc po przewodzie?