Strona 1 z 2

[D2 ALL ] Wtrysk paliwa 077133551M a 077133551L

: 16 paź 2013, 21:18
autor: seba185
Czym sie roznia te wtryski od siebie?? Ten z literka M na koncu jest od polifta ,a ten drugi od przed lifta. Dane tego z literka L to 199 cc/min 15.9 Ohm , a jakie sa wartsoci od polifta?? Jakos nie moge ich znalesc ;/ Dzieki za pomoc

Dobra juz mam odpowiedz.

: 17 paź 2013, 11:21
autor: Pepeka
182cc 3bar ,14,5ohm , i dwa piwa za to

: 17 paź 2013, 14:23
autor: seba185
To teraz z innej beczki....Moze ktos wie czy da rade wtrysk o nr 077133551L podmienic innym? Moze byc nawet mniejsza wydajnosc aby wtyczka i rozmiar sie zgadzal. taki mam wtrysk w esie i sie popsul...czy od zwyklej 4.2 przed liftem na podmianke podejdzie? Bo widze ,ze jest inny nr

: 17 paź 2013, 15:37
autor: Pepeka
teoretyczne wszystkie typu 1.3 L-Jetronic podejdą , np. Fiat ale co z opornością bo wydajnośc po to by tylko chodził można olać ,ale oporność jest istotna. ECU przejdzie w tryb sterowania "open loop" by sobie poradzić z parametrami lub tryb awaryjny co odbije ci się czkawką ( domniemywam ,że chodzi o sprzedaż )

: 17 paź 2013, 15:42
autor: seba185
No wlasnie nie o sprzedaz. Ale tak sobie pomyslalem,ze i tak jezdze na gazie i tak wiec benzynowe wtryski sa mi potrzebne tylko do zagrzania silnika, pozniej bede chodzily wtryski gazu dlatego wydajnosc mi nie bedzie przeszkadzala tylko wlasnie czy ECU nie zlapie bledu? I ponawiam pytanie....Czy podejdzie mi wtrysk benzynowy od ABZ do AHC???

ps. chyba,ze ktos ma na sprzedaz wtrysk od AHC to chetnie kupie sztuke

: 17 paź 2013, 16:43
autor: Pepeka
Wypada, że oba były w korpusie Ev1 1.3 więc powinno pasować , ale jak działać ?
Z drugiej strony po kiego tak kombinujesz szukaj na aledrogo lub jebaju i po zabawie

Sprawdziłem w katalogu różnice są , ale działac bedzie .wydajności nie uzyskasz ale do odpalania będzie OK

: 17 paź 2013, 18:40
autor: seba185
Pepeka pisze:Wypada, że oba były w korpusie Ev1 1.3 więc powinno pasować , ale jak działać ?
Z drugiej strony po kiego tak kombinujesz szukaj na aledrogo lub jebaju i po zabawie

Sprawdziłem w katalogu różnice są , ale działac bedzie .wydajności nie uzyskasz ale do odpalania będzie OK
Gdyby bylo na allegro to juz by bylo w moich rekach ;) Na ebayu jeszcze nie patrzylem ale zaraz lukne. Moze w srode uda mi sie dorwac prawidlowy ale to nic pewnego niestety. Ciezka sprawa z tym wtryskiem do esy przed liftem. Po lifcie jest ich od groma! Dzieki za sprawdzenie tych wtryskow kolego. Zamowilem narazie od zwyklej 4.2 i zobaczymy co to bedzie jak go podlacze. Oby tylko komp bledy nie zlapal.

: 17 paź 2013, 19:00
autor: karol208
A nie jest tak że troszkę mniejsza oporność jest dlatego że wydajność jest mniejsza.?
Wtryski o mniejszej oporności są troszkę szybsze w pracy więc może szybciej się otworzyć.
To tylko moje przypuszczenia.
Wtryski nie muszą mieć idealnej oporność ( ECU zapewne ma zakres błędu) różną mogą mieć oporność zależnie od temperatury

: 17 paź 2013, 19:04
autor: seba185
u mnie wlasnie wtrysk po nagrzaniu traci opornosc i przestaje dzialac. Na zimnym silniku jest ok.

: 17 paź 2013, 19:56
autor: pepi
cewka ma upalone przegrzane uzwojenie
to masz jak masz
jak nie możesz kupić do S to kup A
i podmień na te nabyte komp pewnie rozpoznaje różnice oporności

: 17 paź 2013, 20:40
autor: seba185
pepi pisze:cewka ma upalone przegrzane uzwojenie
wydaje mi sie,ze nie ale cenna sugestia
pepi pisze:ak nie możesz kupić do S to kup A
"A" czyli chodzi Ci ,ze od zwyklej A8 D2 4.2 ?
pepi pisze:komp pewnie rozpoznaje różnice oporności
obys sie mylil :-P niebawem sie okaze ;)

pepi a tak swoja droga to wlasnie te moje cale problemy z wypadajacym zaplonem przez te wtryski ;/

: 17 paź 2013, 20:57
autor: Pepeka
Panowie powtórzę jeszcze raz dla jasności esa preFL i zwykłe preFL 8 wtryski wg . specyfikacji ma prawie "takie same ", jednakowa oporność ,jednakowe maksymalne ciśnienie , nieduża różnica w wydajności i troche innych parametrów ciśnień roboczych które nieco sie różnią .
Oczywiście wtrysk od ABZta nie zapewni pełnej wydajności jaka miała by esa no orginale.
W przypadku niewielkich różnic (ECU ma też pewien zakres tolerancji zmian oporności) w oporze ,ECU zacznie pracowac w układzie otwartej pętli ( cykliczna zmiana parametrów) bedzie w miarę mozliwości starał sie zapewnic optymalne warunki pracy silnika. W przypadku kolosalnych różnić na oporze vide uszkodzenie, system wejdzie w tryb awaryjny i mamy kontrolkę ,duże spalanie itd... ECU działa wtedy na zapisanych parametrach domyślnych.

Nie wiem czy to jasno napisałem ale to już 5 beer...

: 17 paź 2013, 21:01
autor: seba185
Wszystko Wam napisze jak dojdzie do mnie zamowiony wtrysk i go zaloze. Wtedy bedzie pewnosc czy ECU nie zwariuje.(oby nie!) A w srode jak dobrze pojdzie to bede mial oryginal o esy ale to jak juz pisalem nic pewnego.

JAK BY KTOS MIAL WTRYSK DO ESY PRE LIFT CHETNIE KUPIE!!! ( sorry za duze litery ale chcialem zeby bylo to widoczne ,a w dziale kupie nie moge pisac postow)

: 18 paź 2013, 07:38
autor: pepi
jak to mówią jak nie zdrutujesz tego to się nie dowiesz :-D

: 22 paź 2013, 12:08
autor: seba185
No wiec wtrysk zmieniony. Wszystko hula ok. Blad nie wyskakuje wiec jest gitarka. Jutro jade jeszcze zmienic wszystkie 8 wtryskow od gazu lacznie z filterkami. Oby to juz na amen rozwiazalo moje klopoty z zaplonem. ehh